Proteiinivanukas -resepti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, itsekin olen katsellut tuota "Protein Pudding" -jauhoa, jota sekoittamalla maitoon pitäisi saada suoraan herkullista ja ennenkaikkea terveellistä vanukasta. Onko kukaan saanut jo käsiinsä tuota Mannisen lanseeraamaa vanukasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, itsekin olen katsellut tuota "Protein Pudding" -jauhoa, jota sekoittamalla maitoon pitäisi saada suoraan herkullista ja ennenkaikkea terveellistä vanukasta. Onko kukaan saanut jo käsiinsä tuota Mannisen lanseeraamaa vanukasta?

Ei se nyt ihan suoraan tule, kun pitää antaa jähmettyä jääkaapissa 2 tuntia. :D

Ei se nyt ihan suoraan tule, kun pitää antaa jähmettyä jääkaapissa 2 tuntia. :D

Ja jos antaa olla useamman tunnin niin tulee hieman hyytelöisempää. Protein Pudding on siitä mielenkiintoinen tuote, että sitä ostavat naiset selvästi enemmän kuin miehet. Ei välttämättä lainkaan yllätys. :)

Nyt on kokeiltu! Tosin mä tein sillee, et laitoin about 1,5dl proteiinijauhetta, 1dl maitoa, munan valkuainen, puolikas banaani ja sitte annoin olla jääkaapis ja pakastimes jonku aikaa. Yllätyin siitä kuinka hyvää toi oli, vaikka mä käytin maustamatonta protskujauhoa:) Mut ens kerral kokeilen millanen tulee mansikoitten kans!

Kokeilin. Laitoin desin minttusuklaa-heraa sekä desin maitoa, ja kananmunan. Vatkasin ja lisäsin hieman sokeria,

Tuli kyllä kamalan äitelää :urjo:

Voisi kokeilla joihinkin pakastemarjoihin seuraavaksi.

Tuli sitten testattua tuota Protein Puddingia. 4-5 kertaa nyt syöty sitä eikä kyllä makunystyröitä hyväile. Parasta joka kerrassa ollut oikeastaan se kun kulho syöty tyhjäksi:lol2: En todellakaan suosittele kenellekään. Makuja tietysti on monia, mutta tuskin tuota kovin moni suurena herkkuna pitää... No täytyy säästää dietille, sitten kun kaikki kelpaa niin eiköhän saa tuon pönikän tyhjäksi. Ravintoarvot kyllä hyvät!

mäkin testasin tota puddingia ja tykkäsin kyllä. se on tosi vahvan suklaisen makuista (siis ei pahan, mutta hyvin voimakkaan makuista) ja sitä tekisi mieli laimentaa jollain. mutta itse ajattelin jatkossa tehdä vähän pienemmän annoksen ja täyttää kupin pohjan ensin esim. marjoilla, kaataa sitten tuon chokopuddingin siihen päälle ja laittaa hyytymään. jos ne mustikat tai mantsikat sitä makua vähän daungreidaisi. jos ei hiilareilla ole niin väliä, niin veikkaan että esim. banaanisiivut toimisi tosi hyvin lisukkeena.

Itse tein juuri isomman satsin (n. 4-kertaisen verrattuna aloitusviestiin), UFS:n minttusuklaalla. Laitoin jääkaappiin odottelemaan iltaa, sitten makustellaan että millaista tuli :)
Mites muuten, onko tää salmonellavanukasta? Vai voiko turvallisesti syödä? :wtf:

Peeäs. Toi vatkaaminen meni forkkutreenistä :david:

Jokaisen Protein Pudding -tuotantoerän raaka-aineet testataan mm. salmonellan osalta. Ja valmistus tapahtuu cGMP-sertifioidussa lääketehtaassa.

Avainsana lienee ylenpalttinen vatkaus? Itselläni tuli nimittäin todella vetistä kamaa. Tai sitten pitää suurustaa vielä enemmän protskujauhoilla...

- Yksi valkuainen. Tätä jopa tovin vatkasin.
- Noin desi maitoa
- Runsas desi heraa
- Maito ja hera sheikkerissä sekaisin.
- Kaikki samaan läjään ja vielä vähän vatkausta.
- Jääkaapissa muutama tunti = edelleen täysin vetistä moskaa.

Paiskasin koko hoidon äsken pakkaseen, josko se siellä hyytyisi jonkin verran.

Tein After Maxista tuota, tuli erittäin herkullista mutta myös hieman liian vetistä. Laitan ens kerralla 2 valkuaista. Osaako joku sanoa voiko laittaa myös keltuaisen sekaan, haittaako hyytymistä jotenkin?

mäkin testasin tota puddingia ja tykkäsin kyllä. se on tosi vahvan suklaisen makuista (siis ei pahan, mutta hyvin voimakkaan makuista) ja sitä tekisi mieli laimentaa jollain. mutta itse ajattelin jatkossa tehdä vähän pienemmän annoksen ja täyttää kupin pohjan ensin esim. marjoilla, kaataa sitten tuon chokopuddingin siihen päälle ja laittaa hyytymään. jos ne mustikat tai mantsikat sitä makua vähän daungreidaisi. jos ei hiilareilla ole niin väliä, niin veikkaan että esim. banaanisiivut toimisi tosi hyvin lisukkeena.

Vaimo pursottaa puddingin päälle pienen turauksen valmiskermavaahtoa, tulee kuulemma oikein hyvää...

Mää oon vähän vastaavaan settiin laittanut ton maidon tilalle 250 g maitorahkaa.

Eli:
-ensin 3 valkuaista vatkataan vaahdoksi
-rahkaa 250 g, Ehrami toimii erinomaisesti, tietenkin.
-0,5 dl proteiinijauhetta. Itse olen laittanut Eiseltin perusheraa(?). Eiseltin Slow tms. koostumus on jo ihan erilainen, hyvä kylläkin myös.
-0,5 dl makeutusjauhetta
-öljyä 1 rlk

Proteiinihormoonia taitaa tulla aika paljon tuossa, en ole laskenut.

Aamupalana menee sama setti, joukkoon lisättynä 0,5 - 1 dl ruishiutaleita ja purkillinen ananasakäämää, ilman litkuja.

Ei vaadi nämä mitään "hyydyttämisiä" jääkaapissa.

Viimeksi muokattu:
Leangainsistä:

"Should be a casein powder. Some milk protein isolates also work. Whey doesn't work at all.

Mix powder and water (or milk) in a 1:1.25-1.5 ratio, meaning for each scoop of powder you take 1.25-1.5 scoops of water.

Less water (i.e. 1.25) yields a thicker pudding and more water (i.e. 1.5) a smoother pudding.

Put the bowl with the mixture the in fridge or freezer for 30 min to 2 hours depending on amount. If you put it in the freezer, it'll turn into an ice cream like concoction. This is the way I prefer to eat it."

Tuota Micellar Cremeä tuo heebo suosittelee. Tuleeki melko autenttisen näköstä tavaraa.

Micellar+Creme+LG+Certified.JPG

Tyypillä on myös "prodevaahto" resepti. Melko loistavan näköstä, ja lähtee kokeiluun ensviikolla kunhan kerkeän ostaa maitoprodea.

Koittakaas Protein Puddingia niin, että kun olette antaneet sen jähmettyä, niin seotatte sen kahteen valkuaiseen (mitkä siis toki on vatkattu vaahdoksi). Sen jälkeen pakastimeen ja kun siltä tuntuu niin kohti mahaa.. Hyvää on, vakuutan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom