Proteiinit sheikkeriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Saapas
Tää mun käyttämä proteiini esim. turpoaa kauheasti jos ravistaa voimakkaasti, eikä ole kiva juoda jos puolet on ilmaa.

Entäs jos kokeilis siihen turpoamiseen vaikka kylmää? Niin kuin vaikka jääkaappia. Ainakin mä oon niinku lukenu jostain joskus, et jos turpoo, ni kandee niinku laittaa kylmää. Ihan vaikka 20 minsaa tai siihen suuntaa. Silleen vaan et turvotus laskee, ok? Mut tää niinku yleisenä neuvona.

Sit toinen on, et jos on ilmaa niinku liikaa, ni vois niinku vaikka testii sellast, et porais siihen astian kylkeen reiän tai jotain, nii se ilma tulis sit niinku pois. Tietty siinä menee ehkä astia niinku sitte pilalle, mut ainahan voi ostaa niinku uuden. Kaupastahan niit astioita saa niinku uusia tai jotain. Heippa.:kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proteiinit sheikkeriin

Originally posted by Arvo Paperi
Pyydän anteeksi ilkeyttäni. Ymmärrän kyllä, että jos ei vastaavista kotitalousasioista ole hirveästi kokemusta, niin ei tule kaikki mahdollisuudet laitteen käytöstä heti mieleen. Sitäpaitsi se siivilöinti-idea oli ihan hyvä. Kyllähän leivonnassakin jauhoja saatetaan siivilöidä sihdin läpi.

Mutta minkälaiset naurut irtoaisi tästä:
Miten sheikkeri pestään?
1. Laitetaan sinne kuumaa vettä, vähintään niin kuumaa, kuin hanasta saa tulemaan.
2. Lorautetaan hieman tiskiainetta joukkoon.
3. Suljetaan.
4. Ravistetaan voimakkaasti.

Apua mitä teen ku noudatin sun neuvoja ja tää mun sheikkeri on alkanu haiseen ihan kamalalta!!121! pitäisiköhän tää avata.. ? :david: :rolleyes:

Originally posted by Baarikello
Entäs jos kokeilis siihen turpoamiseen vaikka kylmää? Niin kuin vaikka jääkaappia. Ainakin mä oon niinku lukenu jostain joskus, et jos turpoo, ni kandee niinku laittaa kylmää. Ihan vaikka 20 minsaa tai siihen suuntaa. Silleen vaan et turvotus laskee, ok? Mut tää niinku yleisenä neuvona.

:5:

Jiihaa! Jolei tää ole viikon postaus, niin mikä se sitten on?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom