proteiinista taasen ja vähän muusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sami108
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
terve kaikki lihanjalostaja ystäväni :)

ostin tuossa joku aika sitten palkkariini sportlifenutritionin whey100 ja kysyisinkin että ensinnäkin onko tuo mistään kotoisin ja onko tuo tuote hyvä ihan välipala protskunakin vai pitäiskö ostaa jotain toisenlaista lisäproteiiniks ja käyttää tuota vain palkkariin..tai toisinpäin.
ostin myös saman valmistajan glutamiinin ja creatiinin. oiskohan jollain tietoa/kokemusta että onko nämä hyviä valmisteita vai vedänko jotain turhia jauhoja..ja jos vedän niin otetaan vastaan ehdotuksia hyvistä vastaavista tuotteista..kun kerta tulee otettua näitä protskuja ja creatiinia niin ois tietysti kiva et niistä ois jotain hyötyä joten olen valmis pistämään vähistä rahoistani osan oikeesti toimiviin ja laadukkaisiin tuotteisiin :)
kiitos jo etukäteen vastauksista.

btw. riittääkö 1dl välipala protskuksi ja palkkariin. niin ja kun olen pienellä dieetin tapaisella niin laitan vain puoli desia maltoo palkkariin..onko se riittävästi?

Kerro nyt ihan ekana vähän tietoa tästä prodesta. jos se siis on jotain ihan kunnon kamaa niin laita vaan palkkariin. mut jos se on jotain kalliimpaa jauhetta niin kannattaa ehkä ottaa joku vähän halvempi vaihtoehto välipalajuomaksi. tulee nimittäin kukkarolle pitemmän päälle halvemmaks :)

Ja jos etsit hyviä valmisteita niin pakkiksen verkkokauppa on täynny jauheita kauppa/

Ja kyllä riittää 1dl välipalaksi mun mielestä

Zemppiä dieettiin

Mike sanoi:
Maustamatonta halpisherakonsentraattia.

Ravintosisältö / 100 g :
Proteiinit 81.00 g
Hiilihydraatit 9.00 g
Rasvat 4.50 g
Energia 395.00 kcal

juurikin näin :)

juu pitää ensi kerralla tilata pakkikselta.
en muista mitä toi maksoi mut eipä se tainnut mitään erityisen kallista olla.
pieni lisäkysymys olisi. vitamiineista ja hivenaineista.. mulla on jotain multivita hässäkkää sekä kalsiumia ja magnesiumia kaupasta ostettuja mut ilmeisesti pitäis olla kuitenkin erityisesti urheilijoille suunnattuja settejä? eli noi on vähän turhia tabletteja? pitää varmaan tilata pakkikselta nekin tässä kohta puoliin :)

niin ja kiitos kaikille todella nopeista vastauksista..en kerennyt itse edes lukea kaikkia uusia kommentteja kun oli vastauksia jo tippunut :) eli kiitos vain

Vitamiinilaki on muuttumasssa, eli pian ei saa enää myydä vahvoja vitamiineja. Pakkotoistokin tiputti toistaiseksi myynnistä suositun Training paksin. Osta normaalisti vitamiinit sitten mistä vain, vaikka meiltä ja päälle apteekista C-vitamiinia ja mahdollisesti B-vitamiinia. Ne ovat vesiliukoisia ja poistuvat kusen mukana liikasaannin yhteydessä.

Back
Ylös Bottom