Proteiinipitoisin patukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalmaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Olen piakkoin lähdössä reissuun maailmalle ja ruokailut tulevat olemaan vähän mitä sattuu, enkä lomareissuillani turhaan niistä stressaa. Ajattelinkin ottaa repullisen mukaan protskupatukoita, mutta en jaksa nakertaa noita joissa on 20-30g prodea seassa. Käy kukkaron päälle, ku niitä joutuu rouhimaan niin paljon.

Siksipä kysynkin teiltä, tiedättekö mikä on MUHKUIN patukka? Protskua pitäisi olla sellaiset ~50g /patukka. Jauhoista ei puhettakaan, että rupeen niitä ronttaamaan ympäri maailmaa.

Patukat on käteviä. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ProFX on 23g prodee ja maksaa sen 2 euroo kipale, eli aika hyvä prode/hinta-suhde toi. Vertaa vaikka Steel bar, 16g prodee ja maksaa 2,2 euroo. Ja makukin on kohdallansa nois ProFX:ssä.

Mega Pro 50:
Ravintosisältö per patukka (suklaa)/100g
Energiaa 339 kaloria
Proteiinia 50g
Hiilihydraatteja 9.6g
joista sokereita 8g
Polyoleja 12.73g
Rasvaa 6.5g
--joista tyydyttyneitä 5.5g
Kuitua 1.2g
Natriumia 120mg

Makuvaihtoehdoissa löytyy useita. Hinta 3€ /kpl

Temp Human sanoi:
Mega Pro 50:

Makuvaihtoehdoissa löytyy useita. Hinta 3€ /kpl

Itse en tuon proteiinipitoisempaa patukkaa ole löytänyt. Makukin (ainakin suklaa) on vielä ihan syötävä, joskin suosittelen syömään veden tms. kanssa, kun on aika paksua/kuivaa evästä.
Itse olen noita tässä paketin mussutellut kohta, eväinä ja hätävaroina töissä yms, ja edelleen uppoaa nuo.

Missäs patukassa olis paras hinta/protsku-suhde? Olen noita patukoita miettinyt nimenomaan hätävaraksi töihin, reissuun jne. Samapa tuo on paljonko siinä yhdessä patukassa on proteiinia, voihan niitä vetää sitten vaikka pari jos ovat halpoja. Maullekaan ei ole niin väliä, sillä tarkoitus olisi vain nauttia kivuttomana ja nopeana proteiinilisänä reissun päällä. Pääasiana siis vain että kulkisi kätevästi mukana ja saisi vedettyä nopeasti napaan.

En siis kysy mikä on halvin patukka, tai missä on eniten protskua, vaan missä olis hinta/protsku-suhde edukkain. Saiskohan jostain ostettua kunnon könttäsatsin halvalla. Prkl kun kalliita tuntuvat olevan verratessa muihin proteiinilähteisiin.

Onkos tämä Mega Pro 50 olevinaan sitten (suhteessa protskumäärään) halvin?

abine sanoi:
ProFX on 23g prodee ja maksaa sen 2 euroo kipale, eli aika hyvä prode/hinta-suhde toi. Vertaa vaikka Steel bar, 16g prodee ja maksaa 2,2 euroo. Ja makukin on kohdallansa nois ProFX:ssä.

Melkein ymmärsit topicin aloittajan viestin, hakusessa patukka, jossa on ~50g protua. ProFX ei "ihan" tohon ole sopiva, kun kerta Lobo ei halua nakertaa niitä patukoita koko ajan :thumbs:

Reiska79 sanoi:
Prkl kun kalliita tuntuvat olevan verratessa muihin proteiinilähteisiin.
Tuo asia ei muutu miksikään, vaikka ostaisit halvinta protupatukkaa, mitä saatavilla on.
Onkos tämä Mega Pro 50 olevinaan sitten (suhteessa protskumäärään) halvin?
Varmaksi ei voi sanoa, mutta veikkaan, että patukoista on. Mun suuhun on ollut appelsiinisuklaa jostain syystä parhaimman makuinen, kun taas mansikka, berry yms. huonoimpia, vaikka kyllä nekin alas menevät. Kannattaa tilata ainakin paria eri makua, että tulee vähän vaihtelua.

Kyllä Mega-Pro patukka on hyvää ja protskua on se 50g eli noita ei tarvii mussuttaa kuin muutama päivässä.
En jaksa odottaa Boosman Grand Prixiin, että saan tota patukkaa.:kuola:
Ja jos siellä ei ole Body Boostyn putiikkia niin meikä..:itku: :itku:

NGV sanoi:
Kyllä Mega-Pro patukka on hyvää ja protskua on se 50g eli noita ei tarvii mussuttaa kuin muutama päivässä.
En jaksa odottaa Boosman Grand Prixiin, että saan tota patukkaa.:kuola:
Ja jos siellä ei ole Body Boostyn putiikkia niin meikä..:itku: :itku:

Muutaman päiväs, tostahan saat 150gr prodee jo heti ja oot 9€ köyhempi, no mikäs siinä jos pappa betalar:hyper:

samout sanoi:
nii mäkää en tajuu mite ihmiset vetelee noita patukoita nii kerpeleesti, vois olla rahaa :o

MENKÄÄ TÖIHIN!!! :evil:

Se on siitä kiinni mihinkä ne penninsä käyttää.

Kiitos muuten vastauksista! Nyt on ostettu parisenkymmentä patukkaa (Tuli patukoille hintaa :( ), joten eiköhän näillä pärjää. Etelänmaissa tulee kuitenkin evästettyä pelkästään ravintoloissa, joten on hyvä pitää huoli runsaasta roteiininsaannista myös reissun päällä.

Oon aina ennen pitänyt näitä patukoita jostain syystä tyttöjenjuttuna (hömpömpömpön), mutta nyt vasta tajusin, että nämä ovat oikeasti erittäin hyvä keksintö! Olis pitänyt tajuta aikaisemmin.

L0b0 sanoi:
MENKÄÄ TÖIHIN!!! :evil:

Se on siitä kiinni mihinkä ne penninsä käyttää.

Kiitos muuten vastauksista! Nyt on ostettu parisenkymmentä patukkaa (Tuli patukoille hintaa :( ), joten eiköhän näillä pärjää. Etelänmaissa tulee kuitenkin evästettyä pelkästään ravintoloissa, joten on hyvä pitää huoli runsaasta roteiininsaannista myös reissun päällä.

Oon aina ennen pitänyt näitä patukoita jostain syystä tyttöjenjuttuna (hömpömpömpön), mutta nyt vasta tajusin, että nämä ovat oikeasti erittäin hyvä keksintö! Olis pitänyt tajuta aikaisemmin.

mite sä noist voit keksii et tyttöjenjuttuja :D

nii ja ei täs lukion ohessa töitä kerkee tekeen, JOS ees sellasen sais, KOSKA kuka palkkaa työntekijän vaan viikonlopuiks (kassoille vois muttaku ei oo siitä kokemusta ja monella vanhemmalla työnhakijalla on joten ei pelkoo että tulsi valituks:jahas: )

samout sanoi:
mite sä noist voit keksii et tyttöjenjuttuja :D

nii ja ei täs lukion ohessa töitä kerkee tekeen, JOS ees sellasen sais, KOSKA kuka palkkaa työntekijän vaan viikonlopuiks (kassoille vois muttaku ei oo siitä kokemusta ja monella vanhemmalla työnhakijalla on joten ei pelkoo että tulsi valituks:jahas: )
välillä pääsee ns paskahommiin viikonlopuiks.. tyhjentää kaupan roskiksia tai siivomaan jotain vessoja etc.. :evil:

Clayman sanoi:
Melkein ymmärsit topicin aloittajan viestin

Enköhän minä ymmärtänyt että kaveri haki paljon proteiinia sisältävää patukkaa. Minä taas osaan availla patukkapakkauksia, joten hain halvinta patukkaa (suhteessa protskun määrään), joita voi sitten syödä vaikka pari tarpeen tullen. No tämän foorumin perusteella vaikuttaa siltä että tällä kertaa halvimman ($/pr.) ja suurimman saa samassa paketissa. Tämähän on tietenkin aivan ideaalitilanne.

PS. Kiitoksia vastauksista, itse en ole näihin 'patukka-asioihin' niin kerinnyt perehtyä...

samout sanoi:
-- nii ja ei täs lukion ohessa töitä kerkee tekeen, JOS ees sellasen sais, KOSKA kuka palkkaa työntekijän vaan viikonlopuiks (kassoille vois muttaku ei oo siitä kokemusta ja monella vanhemmalla työnhakijalla on joten ei pelkoo että tulsi valituks:jahas: )

Kyllä minä ainakin ehdin käymään duunissa lukion ja treenien ohella, yksi-kaksi iltaa viikossa varastolla.

L0b0 sanoi:

Heh, jotenkin Mega pro 50 patukasta ei kyllä tule tytöt mieleen, sen verran miehekkään kokoinen satsi protskua kerralla :)

Itse en tuota mega-pro 50 pysty syömään lainkaan :D On niin hirveän makuista ja kuivaa.. Voi tosin olla että siihen tottus ajan myötä niinku totuin heraanki.. Aluks maistu ihan paskalta mut nykyään maistuu jo hyvälle :D Syömättä tosiaan jäi se patukka..

AM sanoi:
Kyllä minä ainakin ehdin käymään duunissa lukion ja treenien ohella, yksi-kaksi iltaa viikossa varastolla.

juu kyl mäki viel voisin ehtiä, mutta mistäs pieraset työpaikan ku vois 1-2iltaa käydä viikos töissä. varsinki ku ei meinaa kesäksään saada töitö:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom