Proteiinipatukoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rubber
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ajatellut hankkia proteiinipatukoita korvaamaan välipaloja. Mutta kun niitä on niin paljon erilaisia ;=) jos joku viitsisi kertoa omia kokemuksiaa/kehua jotain tiettyjä tuotteita joita kannattaisi hankkia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tee ite noita big fellan proteiini patukoita ohjeet löytyy täältä jostain en jaksa ettii linkkii :D

Json sanoi:
All Starsin Hy-Pro makuna valkoinen suklaa. Ei voi liikaa ylistää!

Kyllä muuten voi. Alkaa ainakin mulla tökkiä tosi nopeesti, enää en moista "herkkua" suuhuni pistäisi jos mitään parempaa on tarjolla.

On vaan niin suolaisen hintaisia nuo, että eipä taida kukkaro venyä, kun muutenkin menee ruokaan rahaa niin helvetisti.

Ite vetäsin tossa toissä pvä:nä Weider:in 100g:n patukan. Kyllä täytti ihmeen hyvin. Siinä oli jotai 42g protskuu ja jotai 40g hiilareita sekä 8g rasvaa muistaakseni, hyvälle maistu ihanku joku Tupla-patukka.

Tänään tuli sattumalta törmättyä noihin FASTin ProFX -patukoihin ja voi hellanlettas sentään, mikä yllätys. Mansikka -> todella makoisaa purtavaa ja vieläpä edullista (IMO), 2egee jööti. Mielestäni hyvä sisältö hintaan nähden. Suosittelen lämpimästi...

Hy-PRO patukat on niin ihhhaaania :kuola:

PRKL ku sitä saa tunkee suuhun. Hyvä patukka, 100g per serving, 32gprodee (vai mitä se oli) ja ... mit, jotain rasvaa en muista, alle 8g kuitenkin. Eikä niit äsyödä kuin joskus, ja vain silloin kun todella missaa aterian tai tuntee itsensä heikoksi ja myöhästyy bussista että pääsee himaan safkaan, sit vasta patukkaa :D

Sumu sanoi:
Kyllä muuten voi. Alkaa ainakin mulla tökkiä tosi nopeesti, enää en moista "herkkua" suuhuni pistäisi jos mitään parempaa on tarjolla.
Joo noi Hy-Pro maistuu kaikki melkeen samalta. Aivan sama vaikka suuhun törkkää hasselia tai valkoosta suklaata niin samalta maistuu.
Tänään ostin muuten noita My Diet Smart Snack 50g-patukoita, karamelli meni vielä mut toi jugurtti-vadelma tökki oikeen kunnolla.
En oo oikeen näiden patukoiden ystävä mut joskus tulee ostettua.

Älä nyt hullu ala mitään patukoita syömään, noihin jää helposti koukkuun (!!). Itselläni on vaikeaa vastustaa noita hy-proita, ei hyvä kun on dietillä .... :kuola:

Hy-Pro patukat on osoittautuneet hyviksi. Kokeilin ensin jotain muuta merkkiä (en nyt muista mitä) joka oli aivan jauhoisen makuinen, sitten Hy-Prota joka on HYVÄÄ!

Eikä muuten maistu samalle. Itse olen kokeillut hasselpähkinä, mansikka, banaani-vanilja, valkosuklaa, joista mansikka on mielestäni parasta. Valkosuklaa on pahinta.

Patukoita syön töissä joka päivä yhden. Syynä on se, että kahvin kanssa on ihan pakko mässyttää jotain "herkkua" ja ellen söisi Hy-Prota niin söisin Fazerin sinistä :)

"Mega Pro 50" -patukat ovat parhaita mitä minä olen maistellut. Chocolate Cheesecake ja Suklaa-Appelsiini ovat tosi makeita ja suklaisia. Maapähkinävoi taasen tosi hyvä, muistuttaa snickersiä muttei läheskään niin makea. Mansikan makuinen oli aika kuivakka eikä muutenkaan kummoinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom