Proteiinipatukat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marlee
  • Aloitettu Aloitettu
Mita mielta ootte proteiini patukoista?

Ma tykkaan niitten mausta ja ne kulkee sopivasti pienessakin laukussa ja on helppo syoda vaikka kokouksien valissa. Ma kylla yleensa kuskaan 'sheikkeria' mutta aina se ei oo mahdollista.

Eli onko ne patukat vaan huuhaata? Aika monta tutkimusta on tehty ja ne proteeini maarat on yli puolessa niista ollu virheellisia.

Ma oon maistanu mm CarbWisen vadelma-suklaata ja Nitro-Tech:n double chocolate supremea. Ehdottomasti parhaat!

Ja varsinkin jalkimmaisessa on 35g proteiinia ja vaan 5g hiilareita ja rasvaa 4.5g.

Eli voisko niita sitte syoda valipaloina ja proteiinin saanti mielessa ja ehka ns naposteluna joissain tilanteissa...ma en pysty olemaan elokuvissa ilman jotain makiaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marlee sanoi:
Eli voisko niita sitte syoda valipaloina ja proteiinin saanti mielessa ja ehka ns naposteluna joissain tilanteissa...ma en pysty olemaan elokuvissa ilman jotain makiaa. :D

Miksei voisi. Ainakin huomattavasti parempi vaihtoehto mitä joku suklaapatukka, ja tulee sitä proteiiniakin.

Itse syön just joskus erikoistilanteissa välipaloina jos ei viitsi raahata mitään tonnikaloja tms mukana. Maximizen ja Easybodyn patukat rullaa hintansa puolesta, makukin erinomainen :)

Viikonloppuisin tulee ihan "karkkina" syötyä patukka jos toinenkin. Esim. erään valmistajan 100 g pähkinänmakuinen patukka on kuolattavan hyvää.

Jkk sanoi:
Viikonloppuisin tulee ihan "karkkina" syötyä patukka jos toinenkin. Esim. erään valmistajan 100 g pähkinänmakuinen patukka on kuolattavan hyvää.
Kyllä täällä valmistajan nimen saa sanoo :)

Niimpa sitten tilasinkin 12 patukan laatikon niita CarbWise vadelmasuklaa patukoita...olivat viela tarjouksessa eli £14.80/12 kpl. Ne Nitro-Tech patukat nayttaa olevan vahan kalliimpia eli ne ois $29.00 kans 12 kpl.

Millasia hintoja proteiinipatukoilla on siella? Enemman vai vahemman?

Tottakai mielummin makean nälkään joku prodepatukka kun suklaapatukka tai muu sokeripommi.
Eläissäni en ole parempaa patukkaa (karkit sun muut paskat mukaanlukien) maistanut kuin Next Nutritionin Bigwhey. Myös Hy-Pro, makuna se hasselnussija on hyvän makunen, mutta koostumus hanurista verrattuna edellämainittuun.
Myoplexit vielä maistamatta, mutta täytyy maistua jo rahalle jos meinaa BigWhey:n syrjäyttää.

Mike sanoi:
Kantsii tutustua myös Pakkiksen patukkavalikoimaan.

joo, mut ostakaa sitten omalla vastuulla esim. noita kovasti kehuttuja Myoplexin mansikkapatukoita. Koukkuun jäätte varmasti :kuola:
Tulevaisuudessa vakiokamaa leffassa/karkkipäivänä jne..

subotai sanoi:
joo, mut ostakaa sitten omalla vastuulla esim. noita kovasti kehuttuja Myoplexin mansikkapatukoita. Koukkuun jäätte varmasti :kuola:
Tulevaisuudessa vakiokamaa leffassa/karkkipäivänä jne..
Juu, laatikollinen messiin leffaan, ovat ihan kuin karkkia.

Nikoliina, noi arvot on per 100g, patukassa hieman alle puolet siitä, koska on muistaakseni 45g painoinen. Herkullisia ovat kyllä. :kuola:

Tässähän nää protupatukoiden yleisimmät ja järkevimmät käyttötarkoitukset on jo lueteltu, paitsi matkaeväänäkin ovat käteviä. Eli mulla hätävarana, matkaeväänä ja karkin sijaisena (harvemmin, kun ei oikein enää ole makeanhimoja). Moni patukka on mun suuhun liiankin makea, mutta kyllähän noita mielellään joskus mutustelee, joten hyvä on vähintään muutama olla aina jemmassa.

Ootteko muuten Mike kyselly niitä Probareja vastaavia (onkos ne ny NutriSport merkkisiä?) pikkupatukoita myyntiin? Eli siis täysin samaa kamaa ovat kuin Eiseltin Probarit, eri kääre ja merkki vain päällä. :kuola: Niitä tulee monesti muutama ostettua luontaistuotekaupasta.

Hmmm, onkohan kukaan kokeillut tarjoilla vieraille sopiviksi paloiksi pilkottuja protupatukan paloja pikkuleipinä kahvin kanssa? Voisivat toimia semmoisenakin hyvin, kun eihän kunnon terveysfasistipotarivitnessintoilijoilla koskaan mitään pullaa eikä keksiä kaapeissa tai pakastimessa ole. :D

iivili sanoi:
Ootteko muuten Mike kyselly niitä Probareja vastaavia (onkos ne ny NutriSport merkkisiä?) pikkupatukoita myyntiin? Eli siis täysin samaa kamaa ovat kuin Eiseltin Probarit, eri kääre ja merkki vain päällä. :kuola: Niitä tulee monesti muutama ostettua luontaistuotekaupasta.
Juu, Ruotsin pää pyysi niistä ihan homohintaa, joten aloimme etsimään muuta tietä. Mayorsin kanssa on viritteillä suunnitelma tilata näitä patukoita suoraan tehtaalta Pakkotoisto etiketeillä.

Mike sanoi:
Mayorsin kanssa on viritteillä suunnitelma tilata näitä patukoita suoraan tehtaalta Pakkotoisto etiketeillä.
Oikein! :thumbs:

Noinhan se kannattaa toimia, että on mahdollisimman vähän välikäsiä. Olen varma, että niille pikkupatukoille on menekkiä, ovat sen verran hyviä ja käteviä (aina ei halua tai jaksa isompaa jäystää). Olen muuten noita patukoita maistanut mansikankin makuisena. Oli mun suuhun huonoimman makuista ton sarjan patukoista. Omenajukurtti, banaani ja kookos ovat edelleen ne parhaimmat maut.

Pakkiksella on kylla hyva valikoima protskupatukoita. Myoplex:lta loytyy sport niminen patukka. Minun mielesta erittain hyvan makuinen. Lieko kukaan muu maistanut?

Mike sanoi:
Juu, laatikollinen messiin leffaan, ovat ihan kuin karkkia.

Mites muuten nuo laatikkojen tilaukset netin kautta? Pikaselauksella näytti olevan kaikki patukat yksikköhinnoilla.

Jos ei mene mainostukseksi, niin:
iivili sanoi:
otteko muuten Mike kyselly niitä Probareja vastaavia (onkos ne ny NutriSport merkkisiä?) pikkupatukoita myyntiin? Eli siis täysin samaa kamaa ovat kuin Eiseltin Probarit, eri kääre ja merkki vain päällä. Niitä tulee monesti muutama ostettua luontaistuotekaupasta.

Mistäs noita löytää? Olen yrittänyt vähän Prismassa selailla ja muutamassa muussa kaupassa, muttei ole löytynyt vielä.

Kride sanoi:
Mistäs noita löytää? Olen yrittänyt vähän Prismassa selailla ja muutamassa muussa kaupassa, muttei ole löytynyt vielä.

Ikivireä-luontaistuotekaupoista ainakin löytyy. Tämä siis Helsingissä, mutta miksei sitten Treellakin (etkös sä Tampesterissa asu?).

Nyt täytyy tunnustaa, että olen eläissäni yhden Myoplex patukan maistanut (oliskohan ollut joku CarbSense?) ja ei hivellyt mun makuhermoja. Tuo Hy-Pro on edelleen paras maistamani patukka.

Kuka on maistanut näitä Peak Bodyn Mega Pro50 -patukoita?

Proteiinia 50g
Hiilihydraatteja 12.4g
joista sokereita 11.3g
Rasvaa 8.7g
Kuitua 1.4g
Natriumia 120mg

Onko Mikellä ollut virityksiä kyseisen pötkylän suuntaan?

Jasoni, oon syöny noita sekä pähkinän makuisen että suklaan makuisen. Pähkinän makuinen oli tod. hyvää, suklaa hieman liiankin suklaista/makeaa mun makuun. Pehmeitä ovat (eli pehmeämpi patukka ei niin hyvin passaa matkaevääksi, muusantuu ikävästi) myös ja ravintoarvothan noissa on hyvät.

Suositut

Back
Ylös Bottom