- Ikä
- 48
Hyväähän se rahkamössö on. Ja jos käy prismasta hakemassa saksalaista maitorahkaa(42 senttiä 250g, en tiedä löytyykö joka prismasta), keittää itse mehukeiton funlightista, niin ei pitäis paljon maksaakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Dremo
:
Tonnikalan mausta tuli mieleen et toi rainbown luxus tonnikalapaloja vedessä on helv... hyvän makusta! tölkki sitä ja purkki raejuustoa sekasin ja huiviin...:hmmm:
Originally posted by qwer
Esim. tänään on jo noin 100g plakkarissa 'lounaalta'
leipää 350g jossa 12g/100g =42g
päälle palvikinkkua puolet 250gpaketista 17g/100g = 21g
rasvatonta maitoa litra 3,3g/100g = 33g
Originally posted by Tomi77
LOL! Pervo! :lol2:
Maidosta saa maukkaampaa vaikka kaatamalla joukkoon kunnolla kaakaota ..monesti treenin jälkeen uppoaa iso tuopillinen kaakaota. Siinä mielessä hyvä ettei siinä ole tippaakaan rasvaa.
Originally posted by Gillyanne
Jep, that's my middle name... :D
Maidosta sen verran, että olen kuullut että runsas maidon juonti aiheuttaisi "limaisuutta" ja tukkoisuutta...? Puhumattakaan siitä, että ihan kaikkien masu ei kaiketikaan maidon hörppimistä kestä.
[
Maidosta sen verran, että olen kuullut että runsas maidon juonti aiheuttaisi "limaisuutta" ja tukkoisuutta...?
Miten tämä limaisuus ilmenee? Kuulostaa vaan tosi hassulta:lol1:
Taitaa olla jotain kisadietti juttuja.
Originally posted by Necro
[
Maidosta sen verran, että olen kuullut että runsas maidon juonti aiheuttaisi "limaisuutta" ja tukkoisuutta...?
Taitaa olla jotain kisadietti juttuja.
Kisadieetistä en tiedä, kun en ole sellaista (kuten en myöskään kisailua) koskaan harrastanut... Tarkoitin siis tuolla "limaisuudella" limanerityksen lisääntymistä. Eli toisin sanoen nokka vuotaa niin p*****leesti ja kurkussa on limaa enemmän kuin laki sallii. :urjo:
En sitten tiedä, mikä on ko. ilmiön tieteellinen selitys (vai onko sellaista yleensä?), olen vain kuullut että näin voisi käydä... no, itse en juo maitoa missääs tapauksessa, maito on vasikoita varten :lol1:
Mutta miten toi kananmunan proteiinipitoisuus ?
tai pitoisuuden tiedän suurinpiirtein mutta valkuaisen punnaaminen hlövaa'alla on hieman vaikeaa. Eli paljonko kananmunan valkuainen painaa -> paljon siinä on proteiinia ?
Originally posted by Necro
Originally posted by Paukkurauta
Minkä hintaisia noi rainbowin tonnikalat on? Mä oon tähän asti vetänyt euroshopperin tonnikalaa ja ne alkaa maistua pikkuhiljaa pyllyreiälle. Mutta kun ne on kumminkin niin halpoja, 50 senttiä purkki (purkki tais olla 185g jos oikein muistan).
kun vetää päivän mittaan 1,5 l purkin (sisällön) naamaan niin tuleehan siitä saatua 50g proteiinia ja hintaan n.1€/50g paljonkos 50 g puhdasta proteiinia maksaa näissä proteiinijuomissa tms. ?
luulisin olevan huom. arvokkaampaa.
miten toi protskun saanti voi olla ongelma ?
Itse en käytä mitään lisäravinteita ja saan helposti 2*80 (oma paino) eli 160 gr päivittäisestä ruuasta.
Esim. tänään on jo noin 100g plakkarissa 'lounaalta'
leipää 350g jossa 12g/100g =42g
päälle palvikinkkua puolet 250gpaketista 17g/100g = 21g
rasvatonta maitoa litra 3,3g/100g = 33g
eli yhteensä 42+21+33=96 grammaa enkä ole oikeastaan vielä syönytkään tänään pikkuisen vain välipalaa ...
illalla sitten norm. ruokaa (saas nähä mitä on vaimo kokkaillut nam!) ja taas maitoa menee litran verran ja leipää elikkäs sieltäkin 100g proteiinia tulee ihan itsestään.
Miksi kukaan ei mainosta maitoa proteiinin lähteenä ?
ja toisaalta saa hyvää treeniä kun kantaa puolenkymmentä 1,5 litran purkkia kaupasta kotia...
Toinen lähde on kananmunat keittelee/paistelee puolenkymmentä kananmunaa ja heittää keltuaiset menee niin siitäkin sitä proteiinia tulee ....joskaan entiedä paljonko on yhdessä ison kananmukan keltuaisessa proteiinia ? siis grammaa
kommentoikaa onko maidon proteiini jotenkin huonoa vai miksi sitä ei juuri taida muut juoda ??
Originally posted by AKV
Noita viljatuotteiden proteiinimääriä ei kait kannata laskea mukaan. Eivät kuulemma oikein imeydy tai jotain, näin on ainakin K-P.Ourama useampaan otteeseen todennut (en sitten tiedä merkkaako K-P:n sanomiset monellekaan mitään ) ja erinäisiltä nettisivuiltakin olen tällaista lukenut. Eli proteiininsaantilaskelmat pitäisi perustaa vain eläinpohjaisiin protskuihin (tai niinno, soija poislukien).
Originally posted by veijo esso
Heitän tähän väliin kysymyksen.. eli pitäiskö ostaa tonnikalaa vedessä vai öljyssä.. tonnikala öljyssä maistuu paremmalle kuin vedessä.. mutta tuleeko siitä enemmän laardia vaiko mitenkä?