Proteiinin suhde hiilihydraattiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ricu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Milloin sekoitatte 1:1 ja milloin 1:2? Mikä kuuluu mihinkin tilanteeseen? Kertokaa hyvät asiantuntijat... :worship:
Mikäs parasta rasvanpoltossa ilman että lihakset katoavat.
Muuten käy näin... :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ollut jo jonkin aikaa suhde 1:1 ihan plussalla ja dietillä molemmissa. Oletan että nyt puhuttiin palautusjuomasta.

Timba79 sanoi:
Mulla ollut jo jonkin aikaa suhde 1:1 ihan plussalla ja dietillä molemmissa. Oletan että nyt puhuttiin palautusjuomasta.
Mulla on sama juttu.Painoa on 95kg,mutta ei nykyisin tule bulkillakaan otettua 40 grammaa enempää maltoa.

Windir sanoi:
Mulla on sama juttu.Painoa on 95kg,mutta ei nykyisin tule bulkillakaan otettua 40 grammaa enempää maltoa.

Ja mulla vaan syynä se, että läskiksi menee helpolla ja sitä hiilaria tulee muutenkin helposti ihan liikaa. Ja palautumisessa en eroja ole huomannut. Tosin en tiedä voiko niitä edes "huomata".

Trendi näkys olevan aika monella (empiirinen havainto) että turhat malto yms. hässäkät jätetään pois ja ostellaan protskua ja aminoita sen edestä. En ota kantaa toimiiko näin oikeesti parhaiten, mutta sekotussuhteeni on nykyään siis 1:0 pitkin päivää ja hiilariosiona toimii yksi banaani reenin jälkeen :evil:

Tulee sitä maltoa aina varmuuden vuoksi hieman laitettua palautusjuomaan. 1:1 tai hiilarit vähemmistönä. Muihin päivän drinkkeihin ei sitten todellakaan tarvi hiilaria.

Suositut

Back
Ylös Bottom