proteiinin lähteet aamulla?

Eli siis, mitä syötte, että saatte tarvittavan proteiini määrän aamulla. Etenkin nyt kun itse olen dieetillä on vähän hankalaa. Puuron syön aamuisin, mutta mitä lisäksi? Juon tuopin maitoa ja olen ajatellut, että ehkä tonnikalaa puoli purkkia... Rahkaa ei jaksaisi alkaa sekoittelemaan ainakaan joka aamu. Vaihtelu virkistäisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä oonko jotenki kerettiläinen, mutta vedän aamulla hiilaripitoisen aamiaisen. Yleensä banaani + 2 lautasellista mysliä + vitamiinitabut. Mulla kone lähtee paremmin käyntiin paljoilla hiilareilla, muuten tarvii kahvia.

Helppoa: proteiini drinkki aamulla naamaan. Itse hifistelen aamulla siten että hieman hydrolysoitua soijaa lisään heran joukkoon.

Mä hifistelen välillä niin, että herättyä pieni määrä pelkkää hifiprotskua vedellä
ja puolen tunnin päästä kunnon massadrinkki maidolla, öljyllä ja kaurahiutaleilla yms..

Läski-Oskari sanoi:
Eli siis, mitä syötte, että saatte tarvittavan proteiini määrän aamulla. Etenkin nyt kun itse olen dieetillä on vähän hankalaa. Puuron syön aamuisin, mutta mitä lisäksi? Juon tuopin maitoa ja olen ajatellut, että ehkä tonnikalaa puoli purkkia... Rahkaa ei jaksaisi alkaa sekoittelemaan ainakaan joka aamu. Vaihtelu virkistäisi.
Ostaa jotain halpisheraa ja sekottele sitä puuroon... Näin minä toimin ;)

Aamu se vasta helpoin onkin. Vaikka et rahkaa jaksais naamariin laittaa niin esim. tonnikalaleivät yms yms.
Ite tungen rahkaa ja raejuustoo melkein vuoroaamuin naamariin. Moniviljahiutaleita&leseitä rahkaa ja funligtiä.
Raejuusto menee paljaaltaan mutta jos protskuja paljon haluaa niin tuonne sekaan vaan.

Jos ei rahka maita aina niin vaihteluna tuli mieleen:

- Purkki tonnikalaa
- Purkki raejuustoa
- Heradrinkki

Noista sitten otat jonkun sopivan tai vaihtelet aina kun mieli tekee vaihtelua.

Itelle uppoo silti parhaiten toi rahka-mehukeitto-kaurahiutale kombo.

Juu tuossahan noita on aika paljon. Pakko sanoa että
rahka-mehukeitto-hiutale on aika loistava. Tosin joskus jos tahtoo tulla liian puurtavaa niin vaihtaa mehukeiton hedelmiin yms.

Joka aamu ensin kuselle ja sitte protska drinkki naamaan.Ite en pysty heti herättyäni syömään kiinteetä ruokaa niin siksi näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom