proteiinin ja hiilihydraattien suhde

Moi!

Niin lihasten kasvuun tarkoitetun juoman suhde noiden kahden suhteen - mikä olis paras?

Oon juonu tollasta 50:50 mut olisko parempi et siin olis vaikka 60:40 hiilihydraattien hyväksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos sulla on nopee aineen vaihdunta etkä liho helposti laite vaan hiilihydraattia reilusti

Massapaketeissa ainakin on toi hiilari-proteiini suhde 6:4 tai enemmänkin hiilareiden hyväksi. Silti Imo toi 50:50 on aika hyvä. Turha niitä hiilareita on hirveesti vetää, menee vain läskiksi.

Itse suosin välipaladrinkeissä vain pelkkää heraa/kaseiinia + öljyä.

jeps. massakaudella paljon hiilareita, dieetillä vähemmän hiilareita ja enemmän protskua. palkkarissa voi myöskin olla hieman enemmän hiilareita ku muissa välipaladrinkeissä.

Manuel sanoi:
Massapaketeissa ainakin on toi hiilari-proteiini suhde 6:4 tai enemmänkin hiilareiden hyväksi. Silti Imo toi 50:50 on aika hyvä. Turha niitä hiilareita on hirveesti vetää, menee vain läskiksi.

Itse suosin välipaladrinkeissä vain pelkkää heraa/kaseiinia + öljyä.

Samaa mieltä ja itellä samat syteemit. Eli palautusjuomassa 1:1 ja välipalat ilman maltoja. Hiilarit kannattaa palautusjuoma lukuun ottamatta ottaa ennemmin vaikkapa kaurahiutaleista, riisistä ja pastasta. Yleisesti ottaen hiilareita saa todella helposti ruokavaliosta.

Maso sanoi:
Mutta jos palkkarissa pitäisi olla 1g hiilareita per painokilo ja suhde 1:1, niin aika tuhti juoma tuosta tulee.
Mutta kun laitat palkkariin hh 1g/1 oma kg ja prouteinia n.40g niin soon sillä siisti

Jep aika töötti olis vetää protskua ja maltoa pari desiä kumpaakin palkkarissa. Ei tuu vedettyä kun puolet tosta.

Timba79 sanoi:
Samaa mieltä ja itellä samat syteemit. Eli palautusjuomassa 1:1 ja välipalat ilman maltoja. Hiilarit kannattaa palautusjuoma lukuun ottamatta ottaa ennemmin vaikkapa kaurahiutaleista, riisistä ja pastasta. Yleisesti ottaen hiilareita saa todella helposti ruokavaliosta.

Sama täällä. Palkkari on 1:1 samalla kuupalla. Painokohan se malto nyt 10 grammaa enemmän tai jotain. Mikä on mun mielestä aika triviaalia. Päivän kaksi muuta drinkkiä on pelkkää heraa ja vettä tai heraa ja maitoa. Pitäis varmaan ostaa kaseiinia...Paljon otan hiilareita ruisleivästä. Malton vetäminen on ihan ok, jos haluaa massaa ja fläsää nopeesti, eikä viitsi syödä. Muuten mä olen sitä mieltä, että malton hyöty bodauksessa (poislukien palkkari) on 90-luvun suurimpia kusetuksia.

Edit: muistaakseni se mun palkkari oli 35g heraa ja 45g maltoa...

Kuinka sitten ruokailujen ja erityisesti hiilihydraatteja paljon sisältävien ruokien syönnin ajallisesti tulisi oikein tapahtua? Treenipäivänä ja lepopäivänä, kiii-tos. Iltaisin vähennetään hiilareiden määrää, treenin jälkeen hiilarit hyvästä? jne.

blackrat sanoi:
Kuinka sitten ruokailujen ja erityisesti hiilihydraatteja paljon sisältävien ruokien syönnin ajallisesti tulisi oikein tapahtua? Treenipäivänä ja lepopäivänä, kiii-tos. Iltaisin vähennetään hiilareiden määrää, treenin jälkeen hiilarit hyvästä? jne.

just noin...elikkäs aamulla reippaasti hh ja reenin jälkeen joko palkkarissa tai sitten aterialla jos palkkarissa vetää pelkän protskun niinku ite...illaks tosiaan vähentelet, mut jos myöhään reenaat ni et ehdi syömään enää reeninjälkeisen aterian jälkeen ni sillon on pakko hh:t vetää siis ennen nukkumaan menoa...

Suositut

Back
Ylös Bottom