Proteiinin imeytyminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomq
  • Aloitettu Aloitettu
Etsiskelin tässä threadeja enkä löytänyt, joten päätin kirjoittaa uuden. Eli kuinka paljon protskua voi imeytyä kerrallaan kilomäärään nähden? Painoa itseltäni löytyy hieman alle 80kg.
Esimerkiksi aamupalalla on tullut syötyä nyt bulkilla aika paljon protskuu: 50.1g.
Onko tuo liikaa kerta-annokselle ja menee ylitarpeeseen (-> rasvaksi ) ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etsiskelin tässä threadeja enkä löytänyt, joten päätin kirjoittaa uuden. Eli kuinka paljon protskua voi imeytyä kerrallaan kilomäärään nähden? Painoa itseltäni löytyy hieman alle 80kg.
Esimerkiksi aamupalalla on tullut syötyä nyt bulkilla aika paljon protskuu: 50.1g.
Onko tuo liikaa kerta-annokselle ja menee ylitarpeeseen (-> rasvaksi ) ?

proden tarve on 2,0-2,5g (jopa 3g) per painokilo päivässä. jos painoit n.80kg tarvit prodee 160g-200g. jossain lukenut et joka aterialla suunilleen sama määrä prodee. eli jos esim. syöt viisi kertaa päivässä niiin silloin tuo aamupalan prode on ehkä vähän liian suuri.

itse olen 87kg ja vetelen joka aamu noin 50g prodea, ihan ok mulle ainakin,
koska työlounaasta en saa välttämättä 50g "irti"

itse olen 87kg ja vetelen joka aamu noin 50g prodea, ihan ok mulle ainakin,
koska työlounaasta en saa välttämättä 50g "irti"

juu, sitä samaa mietin kanssa sillä koulussa on ruokana mitä on ja tauko aamupalan ja kouluruuan välillä on melko pitkä.

2-3 g per rasvaton painokilo...

Kysymys oli kuinka paljon kerralla voi proteiinia imeytyä kun ruoka on yleensä vaikea jakaa tasan näihin "viiteen" tai useampaan ateriaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom