Proteiinien nautittavuus valmiina juomana??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Make74
  • Aloitettu Aloitettu
Siis jos teen aamulla eväiden kanssa valmiin setin maltoa ja heraa, mitenkä se käyttäytyy ollessaan noin 4-5h juotavassa muodossa?????:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeile. Jos teet maitoon ja juot 5h päästä niin ruumiita tulee!!!!
Riippuu aika pitkälti missä säilyttää, siis jos maitoon tekee. Voisin veikata, että jääkaapissa säilytettäessa sille ei käy mitään.

Mutta siis alkuperäiseen kysymykseen. Eipä sille mitään käy jos veteen sekoittaa. Jääkaapissa säilytettäessa juoma on tietenkin kylmempää ja huoneenlämmössä ollessa lämpimämpää.

Henkilökohtaisesti pidän enemmän hieman viileämmästä juomasekoituksesta...

Joo jos sen veteen tekee niin ei mitään tapahdu korkeintaan saat ravintoaineita..

maito onkin sitten toinen juttu jos sitä ei säilytä jääkaapissa,mutta jos paukun tekee maitoon niin kyllä se jääkaapissa säilyy 4-5 tuntia helpostikin,tosin maltoa en lykkäis maitoon...maun takia.:urjo:

Eikös heralle tapahtunut jotain negatiivista kun se on kauan drinkkimuodossa, siis sekotettuna nesteeseen? Saatan muistaa väärinkin.

kannattaa jauhot ja nesteet tuikkaa eri puteleihi ja sekotella sit kun haluaa sen vetästä naamariin

Jos on jotain epäilyksiä säilyykö jauhot hyvin...tai helpoinhan nyt oisi ottaa vaa jauhot sheikkeris messii ja lisätä paikanpäällä kylmä vesi... Tai näin ainaki ite tuppaan tehä...siitä en osaa sanoo meneekö ne mikskää mut en vaa pidä ajatuksesta et ne siel purkis muhii tuntitolkulla :D

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=31304

Juttelin tänään Timo Kososen kanssa asiasta. Hän sanoi yksiselitteisesti, että kreatiini ja vapaat aminohapot (esim. L-glutamiini) menettävät veteen (nesteeseen) sekoitettuina tehonsa noin puolessa tunnissa. En ymmärtänyt hänen kemianluentoaan sen enempää, mutta lääketehdas Merckin sivuilla on kuulema näitä eri aineiden puoliintumisaikoja selostettu tarkasti.

Tavallinen konsentraatti/malto -kombo ei sen sijaan muuta koostumustaan nesteeseen sekoitettuna, mutta hygieniaongelmat ovat siinäkin olemassa. Jos vedessä tai sheikkerissä on bakteereja, sekoitus pilaantuu nopeasti.

Menee vähän off-topickin puolelle, mut osaisko joku sanoo, että kannattaako heraproteiinia sekoittaa mieluummin veteen kuin maitoon, oon meinaan kuullu myytin, että protskut ei imeydy elimistöön maidon kanssa niin tehokkaasti kuin veden kanssa. Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä!

Menee vähän off-topickin puolelle, mut osaisko joku sanoo, että kannattaako heraproteiinia sekoittaa mieluummin veteen kuin maitoon, oon meinaan kuullu myytin, että protskut ei imeydy elimistöön maidon kanssa niin tehokkaasti kuin veden kanssa. Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä!

Ei kannattaisi rasittaa päätään noin yhden tekevällä asialla. Mitään eroa et tule huomaamaan.

Prayer sanoi:
Kokeile. Jos teet maitoon ja juot 5h päästä niin ruumiita tulee!!!!
Silloinhan meikä olisi llut ruumis jo monta vuotta nimim. joskus 10h maitoon tehtyy heraa ja ei ollu sheikkeri jääkaapissa ja hyvvee oli eikä mittää tullu.

Koska jauhot eivät mene miksikään esim. huoneenlämmössä kuukausiin, samoin vesi säilyy pelkältään loistavasti, mutta sitten kun sekoitat jauhot veden sekaan, niin tuo litku pilaantuu suhteellisen nopeasti lämpimässä. Eli sen verran jauhoja shakeriin, kun haluaa kerralla nauttia ja sekoittaa ne sitten vasta veteen, kun aikoo ne juoda. Eivät pilaannu kuivina miksikään.

Ei kannattaisi rasittaa päätään noin yhden tekevällä asialla. Mitään eroa et tule huomaamaan.

Itseasiassa kyllä se on maidonkin kanssa toiminut...veteen en muutenkaan sekoittaisi, en ainakaan tällä hetkellä olevaa protskua (kaakaon makuinen :D ). Kerran sekoitin veteen ja laatta meinas lentää...:urjo:

Itse sekoitan veteen. Ei vaahtoa niin paljon, kun taas maitoon tekemällä saa juoda pelkkää vaahtoa, ainakin sheikkerillä. Tulee jotenki paljon raikkaampaakin kun laittaa kylmään veteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom