Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu aika pitkälti missä säilyttää, siis jos maitoon tekee. Voisin veikata, että jääkaapissa säilytettäessa sille ei käy mitään.Kokeile. Jos teet maitoon ja juot 5h päästä niin ruumiita tulee!!!!
kannattaa jauhot ja nesteet tuikkaa eri puteleihi ja sekotella sit kun haluaa sen vetästä naamariin
Juttelin tänään Timo Kososen kanssa asiasta. Hän sanoi yksiselitteisesti, että kreatiini ja vapaat aminohapot (esim. L-glutamiini) menettävät veteen (nesteeseen) sekoitettuina tehonsa noin puolessa tunnissa. En ymmärtänyt hänen kemianluentoaan sen enempää, mutta lääketehdas Merckin sivuilla on kuulema näitä eri aineiden puoliintumisaikoja selostettu tarkasti.
Tavallinen konsentraatti/malto -kombo ei sen sijaan muuta koostumustaan nesteeseen sekoitettuna, mutta hygieniaongelmat ovat siinäkin olemassa. Jos vedessä tai sheikkerissä on bakteereja, sekoitus pilaantuu nopeasti.
Menee vähän off-topickin puolelle, mut osaisko joku sanoo, että kannattaako heraproteiinia sekoittaa mieluummin veteen kuin maitoon, oon meinaan kuullu myytin, että protskut ei imeydy elimistöön maidon kanssa niin tehokkaasti kuin veden kanssa. Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä!
Silloinhan meikä olisi llut ruumis jo monta vuotta nimim. joskus 10h maitoon tehtyy heraa ja ei ollu sheikkeri jääkaapissa ja hyvvee oli eikä mittää tullu.Prayer sanoi:Kokeile. Jos teet maitoon ja juot 5h päästä niin ruumiita tulee!!!!
Ei kannattaisi rasittaa päätään noin yhden tekevällä asialla. Mitään eroa et tule huomaamaan.
Koska jauhot eivät mene miksikään esim. huoneenlämmössä kuukausiin, samoin vesi säilyy pelkältään loistavasti, mutta sitten kun sekoitat jauhot veden sekaan, niin tuo litku pilaantuu suhteellisen nopeasti lämpimässä. Eli sen verran jauhoja shakeriin, kun haluaa kerralla nauttia ja sekoittaa ne sitten vasta veteen, kun aikoo ne juoda. Eivät pilaannu kuivina miksikään.Miksi?
Ei kannattaisi rasittaa päätään noin yhden tekevällä asialla. Mitään eroa et tule huomaamaan.
Silloinhan meikä olisi llut ruumis jo monta vuotta nimim. joskus 10h maitoon tehtyy heraa ja ei ollu sheikkeri jääkaapissa ja hyvvee oli eikä mittää tullu.
Itse sekoitan veteen. Ei vaahtoa niin paljon, kun taas maitoon tekemällä saa juoda pelkkää vaahtoa, ainakin sheikkerillä. Tulee jotenki paljon raikkaampaakin kun laittaa kylmään veteen.Menee vähän off-topickin puolelle, mut osaisko joku sanoo, että kannattaako heraproteiinia sekoittaa mieluummin veteen kuin maitoon, oon meinaan kuullu myytin, että protskut ei imeydy elimistöön maidon kanssa niin tehokkaasti kuin veden kanssa. Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä!