proteiinia lisää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ellanen
  • Aloitettu Aloitettu
Kokonaisesta kananmunasta tulee suhteessa pelkkään valkuaiseen turhan paljon energiaa. Onhan se toki tuhlausta heittää hyvää ravintoa roskikseen mutta toisaalta mielummin sinne kuin läskiksi kroppaan ;) Mun mielestä valkuaiset toimii hyvin pienenä vähäkalorisena prodeannoksena.

Oon nainen, en mikään hirveen isokokoinen eikä mulle kyllä tipu tuollainen määrä puuroa kerralla. Normi aamupuuroon menee 0,5dl kaura/ruishiutaleita ja 1dl vehnäleseitä. Siitä saa vatsan jo ihan hyvin täyteen :)

Vatsa täyteen noin 10-15 gramman hiilariannoksella..? Kuullostaa siltä, että olet pahasti aliravittu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen 65kg mies ja itsekin vedän aamupalaksi noin 1.5dl kaurahiutaleita. Kun maidon kanssa vetää niin tuleehan tosta nyt joku 300-400kcal sentään.

Tällästähän tää foorumi nykyään on, samat "neuvot" pyörii joka threadis ja kaikki on kovii reenaan ja pitkän aikaa viel tehny sitä. Keski-ikä on varmaan 18.5v.

Taitaa jotkut jutut vaan sekottaa liikaa, trollejakin varmaan on. Vaikka omalle nimimerkille ei posteja ole tullut niin olen lukenut kumminkin tätä.

Itse olen 17v ja painan 63kg, ja syön treeni päivisin aamuin illoin tätä Bodaripuuroa:

100g kaurahiutaleita
3-4dl maitoa
½ Rypsiölyä
Ja syödessä kuluu noin 3-4dl maitoa, ja joskus siihen päälle viellä 200g raejuustoa

Energia n.1000kcal
Proteiinit: 30-60g

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom