Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pulla
2g/per painokilo-jutun olen itse kuullut suomen menestyksekkaimman kehonrakentajan suusta hanen kanssaan reenatessa. Mutta naista asioista voidaan keskustella vaikka maailman tappiin asti, itella 2g toimii ihan kiitettavasti.
Ja ite en ole oikein lahtenyt tohon prosenttien laskentaan mutta en sita missaan nimessa tuomitsekkaan. syon vaan niin saakelisti minka kerkian ja katson etta sisaltaa proteiineja ja hiilareita suhteellisen paljon. Turha kikkailu pois ja kaurapuuroa naamaan!
Originally posted by timba79
Tää nyt on kutakuinkin turha postaus...mutta jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että se on sama mitä syö taikka juo niin aina on joku tutkimus jonka mukaan se aiheuttaa syöpää:curs:
No ei se minua pelota et en sillä tästä jauha...
Mutta jostakin tiedelehdestä tai vastaavasta muistan lukeneeni, että on ihmisiä joilla on "taipumus" saada syöpä ja ne myös yleensä sen saa vaikka välttäs kuinka syöpää aiheuttavia ainesosia...ja on taas ihmisiä jotka on polttanut tupakkaa ikänsä eikä tietoakaan keuhkosyövästä...et en tiiä miten totta tää syöpä geeneissä juttu on...ja en puolustanu tässä tupakointia mitenkään...itse en polta enkä polttamaan ala...
Originally posted by Tomi
Näin se vaan on. Kaikki varmasti muistavat tarinan halsualaisesta turskafarmarista, Erasmus Pullapitkosta, joka söi yhden lihapullan, sai proteiiniöverit ja kuali aivo- ja persesyöpään seuraavana päivänä.
Pääni meinasi räjähtää ja maailmankaikkeuden aikajatkumo luhistua kasaan lukiessani tätä viestiä, mutta sitten vihdoinkin tajusin, mitä ajoit takaa. Kommenttini pähkinänkuoressa: :lol2:Originally posted by -ö-
Tosiasiahan oli, että "... jos protskua syö liikaa nii voi tulla syöpä myöhemmäs vaihees".
Erasmus söi liian vähän protskua ja sille tuli syöpä varhasemmas vaihees. Jos se olis syöny liikaa, niin syöpä olis tullu vasta myöhäsemmäs vaihees, mikä olis ollu parempi.
Originally posted by carboniitti
Siis "tunnen ja tunnen" :D
Vaan esim jos syö jotain 1500~ kcal (dietillä kun ollaan) ja proteiiniä semmoset 140g niin mietin että tossa jää kalorit aika vähäseksi mutta ei se sinänsä haittaa.
Mutta kertokaa nyt itekkin että minkä verran vedätte sitä protskuu!
Yks laskutapa on että gramma/pauna, maksimi mitä kannattaa syödä on 1,5g/pauna. Tässä vielä linkki jossa on mittayksiköitten muuntotaulukko: http://lehti.keskisuomalainen.fi/sl/2001-03/06/muunnostaulukot/index.shtmlOriginally posted by carboniitti
Tästä on kyllä ollu erilaista juttelua mutta sanokaas että paljo käytätte proteiinia painokiloa kohti tai paljon yleensä menee päivässä proteiinia?
Tiedän että 2g olisi sellainen sopiva määrä urheilialle mutta joskus tuntuu että proteiiniä voisi syödä enemmänkin.
Ja kuinka nopeasti proteiini menee läskiksi jos sitä syö liikaa ?
Originally posted by astro
Koska Anssi ei ole vielä näyttänyt mistä kana erittää typpipitoista virtsaa, voisin kommentoida hänen tekemää työtä proteiinin tarpeesta.
Originally posted by VahvaJussi
Anssi on bannattu.
Originally posted by andor
Miksi?