proteiinesta...

proteiineista.. semmoinen kysymys että kumpi on parempaa "protskua" heraproteiini vai soijaproteiini? itse olen käyttänyt molempia,enemmän kummiski heraprotskua..nyt katselin "protsku kaupassa soija proteiinia.ja siinä oli sellainen paketti missä oli 97% soijaproteiinia.otin tällä kertaa siis soijaa.itselläni on joskus aika kauan sitten ollut nimenomaa soijaa..siinä oli yksi "pieni" paha juttu että rupesi pierettämään vain turhan paljon....:lol2: no tietenkin pitää antaa mahan tottua kaikessa rauhassa uuteen aineeseen:thumbs: vähän sellaista pientä callubbia :) kumpi on parempaa?ottakaa kantaa:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon aika amatööri mut oon paljon lukenu proteiineistä ja muista ja hieman jo kokemustakin.

Ite käytän tällähetkellä fastin heraa ja soijaa molempia suhteessa 50/50 palautus juomassa... luulisin että on ihan hyvä vaihtoehto kun soijjassa on jotain mitä herassa taas ei ole, ainakin fastin pusseista lukemalla sain sellaisen käsityksin... vitamiinejä ja jotain...

Herassa on parempi aminohappokoostumus ja se imeytyy nopeammin. Palautusjuomaan kannattaa laittaa heraa, välipalaksi 50/50 voisi olla aika hyvä ratkaisu.

edit. Jäi yksi sana puuttumaan välistä...

Originally posted by Small&Weak
Palautusjuomaan kannattaa laittaa heraa, välipalaksi 50/50 voisi olla aika hyvä ratkaisu.

Jep, näin olen itsekin menetellyt tähän asti. Hyvin toimii. Soija vaan sattuu olemaan niin vitun pahaa, et toi 50/50 -suhdekin on käytännössä aika siedettävyyden rajoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom