Prodigyltä uusi levy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, mulla jäi kuuntelut Experience-lättyyn, mikä on omasta mielestä se ainoa kuunneltava levy. Sen jälkeen kun Flint leikkas tukkansa ja rupes pääsemään kunnolla ääneen mentiin alas ja lujaa, tosin listoilla ylös :D.

gotto sanoi:
yksi kuunneltava biusa ja muut karmeaa kuraa.
Vanhana Prodigy-diggarina kyllä harvinaisen samaa mieltä, koko levy aivan surkea.

Nytkö ne jo sen levyn sai valmiiksi. Eikö ne 3 vuotta ole ainakin sitä tehneet..En sano vielä mitään itse levystä kun en pääse/osaa imuroida noita biisejä mistään.
Muistelen kyllä että The Experience levystä lähtien jokaisen levyn kohdalla on tuntunut että uusin levy on ollut aluksi 'vaikea' kuunneltava vanhaan verrattuna.
Babys got a Temper oli ainakin rankka biisi sinkkuna, vaikkei tälle levylle tullutkaan.

vapaudenpatsas sanoi:
Mistä levyn löysit ?

EDIT:ookoo...näköjään on jo jaossa...
Jep, FinReactorilta löytyy torrenttia ainakin.

Kyllä noi biisien kompit uppoo...Vähän Experience tyyppistä tunnelmaa. Ehdottomasti Experiencen jälkeistä prodigyä parhaimmillaan, mutta edelleen valovuoden päässä experiencestä.
Ja vitusti häiritsee toi huutavalaulu&laulukarjunta osuudet muutenkin ilman niitä tätä voisi kauppoihin innolla odottaakin...nyt NOT
:3:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei kyllä kolahtanut mullekaan. Tollasta retropaskataustamusaa jossa ei ole edes potkua enää. Itsekin Prodigyä kuunnelleena jo Charly ->Experience -vaiheista asti oon pettynyt mutta asiat ja ihmiset muuttuu ja musa niiden mukana. Jos Howlett tätä nyt tykkää tehdä niin tehköön.
:down:

joo löytyy jaosta tuo levy. Aikalailla erilaista prodigyä mihin on totuttu, paljon vähemmän agressiivista jne. Pari helmeä kuitenkin löytyy, kuten girls, spitfire ja erityisen hyvin mulle iskevä Memphis Belles.

On levyllä muutama todella hyvä veto. Loppu onki sit kaikkea muuta. Spitfire, Girls, Memphis Bells ja You Will Be Under My Wheels rokkaa hyvin.

Ei kuitenkaa yllä Fat of the Landin tasolle mun mielestä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom