Prodea laktoosi-intoleraktikolle

Sanokaas pojjaat jotain oivia protskulähteitä, jotka eivät ole lihottavia,eivätkä myöskään sisällä maitoa edes laktoosittomassa muodossa. Olen tähän asti imaillut laktoositonta rahkaa n. 750g päivässä,mutta eipä sovi sekään pötsille, eikä liiemmin raejuusto. Eli onko toimivia ideoita mistä välipalasta ottaisin ne päivän prodet. (palkkarin jälkeen n. 80g)
Toivottavasti palastalta löytyy muitakin laktoosivammaisia :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkea mikä liikkuu eli lihaa,kalaa ja kanaa, olen sanonut tämän täällä ennenkin mutta ei ne rahkat ja raejuustot mitään autuaaksi tekeviä elintarvikkeita ole.

Edit. ja tietty munat.

...jotka eivät ole lihottavia...

Jos syöt pelkästään protskua suhteuttamatta sitä tarpeeseen (eli syöt sitä enemmän mitä voisit kuluttaa), niin usko pois, kyl proteiini kun proteiini lihottaa!
Ei olekkaan sellaista ravintoainetta keksitty, joka sisältää kaloreita ja joka ei lihottaisi kun sitä syödään enemmän kuin mitä kulutus on.

Sori, mut näin on näreet. :hyper:

Lisäys:
Itse en juurikaan kestä laktoosia, mutta Luomu-maito on todettu hyväksi. Ei pieretä eikä kupli (ainakaan mulla)! Suosittelen kokeiltavaksi. :kippis1:

..mainittakoot vielä, että on noin 0,60 € halvempaa kuin täysin laktoositon maito.

Laktoositon ~ 1,75 €/litra
Luomu ~1,15 €/litra

Itellä pamahti pakki ihan takakujalle tosta luomumaidosta.. Vaikka ei mitään hirveää laktoosiongelmaa olekkaan. Mistä lie johtunut :p

Itellä pamahti pakki ihan takakujalle tosta luomumaidosta.. Vaikka ei mitään hirveää laktoosiongelmaa olekkaan. Mistä lie johtunut :p

Vaikea mennä arvaamaan, mutta minulla toi Luomu-maito toimii ja jokunen muukin laktoosiherkkä kaveri kehunut ko. maitoa.

Kait tämäkin asia täysin yksilöllistä, mutta ei aavistustakaan mistä voisi johtua moinen. :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom