Pro gainer(ko)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja limey
  • Aloitettu Aloitettu
Terve!

Oon 2 viikkoa sitten alkanut käyttämään proteiini/palautusjuomia. Olen käyttänyt säkillisen Nutri Plussan Pro Gaineria. Tähän mennessä olen tyytyväinen.

Ilmeisesti tämä juoma ei ole massanlisäykseen, mutta meikäläisen käsivarsi on paksuuntunut 1,5 cm haban ympäriltä 2 vkon aikana :hyper:

Mutta mitäs sanotte te jotka käytätte palautusjuomia, onko hyvä vai voisitteko kenties suositella jotain muuta juomaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa siis onko pro gainer hyvä? Ihan ok tavaraa, ite pari pussia juonu ja pari on kaapissa, eipä valittamista.

Ja jos se kerta saa sun haban kasvamaan, niin miksei? :thumbs:

Kannattaa limey huomata, että jos olet aloittanut äskettäin treenit, niin kasvu voi olla melko nopeaa. Samoin kannattaa huomata, että jos syöt liikaa, niin paksuutta tulee vähän joka puolelle sen hauiksen ohella ja huomaat kohta olevasi helvetillinen rasvatankkeri. Seuraa siis vaikkapa vyötäröä samalla.

Itellä ollu kans tota pro gaineria muutama pussi... Iha jees kamaa varmasti ja sitte toi fastin muscle+ on periaatteessa sama asia.. Ite en oo ainakaa mitään mieltä siitä kumpi on parempi mutta oisko toi fasti kalliimpaa??? :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom