Pro Figure ja Fitness –kilpailut vuonna 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä toi Valerie on ihan täydellinen paketti:rock:

Ohhoh!! Tänä vuonna on kyllä tullut kisoissa sellaisia ylläreitä (Arnoldin voitto Ladolle... tämä Waugamanille...) että nyt kirjoitetaan figuren ihanteita uuteen uskoon. TOSI hienoa, että nämä uudemmat prot, jotka ovat raikkaan ja säteilevän näköisiä lavalla, pärjäävät hienosti. Eipä silti, Jenny Lynnin fysiikkaa on vaikea hakata... mutta näköjään sekin onnistuu!

Mä TIESIN että tuosta tytöstä tulee vielä jotain suurta. :) Vau!

Tämän olen linkittänyt aikaisemminkin tuonne mimmien puolelle, mutta jotta kaikki pääsee kommentoimaan niin: Valerien before ja after! Siis - before on ennen Mike Daviesin valmennusta ja after luonnollisesti jossain vaiheessa sen aikana (taitaa olla viime vuoden Junior Nationals, missä Val sai pro-kortin). :)

Tässä vielä Jenny Lynn... ehkä nämä vanhemmat pro-tytöt alkaa nuorempiin verrattuna kyllä siirtyä siihen mature-sarjaan. ;)
2006colpro_pre_women8.jpg

edit: Oijoi, en voi olla linkittämättä vielä paria kuvaa... kun tuo Valerie näyttää niin söötiltä. :)
2006colpro_pre_women40.jpg

2006colpro_pre_women93.jpg

Tässä myös Lippe line-upissa:
2006colpro_pre_women41.jpg

Hyviä olivat myös nuo 3.-5. sijoittuneet.

3. Christine Pomponio-Pate:
2006colpro_pre_women82.jpg

4. Tara Scotti:
2006colpro_pre_women89.jpg

5. Inga Neverauskaite:
2006colpro_pre_women80.jpg

Etkös sä Faidra jossain kirjottanut, että Valerie on ihan natu? Mä en ymmärrä miksei hän saa kasaan oikeita nettisivuja? Siellä irc-galtsun tapasessa systeemissä olen käynyt Valia kuolaamassa. :D :kuola:

edit: siis täällä

Hmm, natu-asiasta en kyllä tiedä mitään. En mielestäni ole siitä myöskään kirjoittanut. Kaikkihan ovat natuja kunnes toisin todistetaan. :D

Missä ihmeen irc-gallerian tapaisessa?

edit: Bodysport.comista löytyy tuon kisan call-outit yms. listattuna. Terry ja Elaine Goodlad tekee hyvää työtä sivujen ja lajin eteen, tuonne on näköjään koko ajan tullut ajantasaista tietoa kierroksista! Vau. Melkein yhtä hyvä kuin Pakkiksen tulospalvelu. ;) Sivut siis täällä.

edit2: Joku kirjoittaa MuscleMayhemilla Jenny Lynnin pärjäämisen salaisuudesta: "The judges seem to really like her feminine curves. Plus she usually does have a great stage pressence. Her confidence really shows, she knows she looks great, makes eye contact has that little twinkle in her eye but doesn't do too much to come acrosss cocky." Siinäpä haastetta jokaiselle kilpailijalle! Mutta ainakin minusta näitä "käyttäytymissääntöjä" voidaan kyllä ihan hyvin ottaa käytäntöön Suomessakin, riippumatta tasosta millä kilpailee. Naiselliset kurvit, lavasäteily, itsevarmuus, tietää että näyttää hyvältä, katsekontaktin ottaminen pilke silmäkulmassa - siinä siis niitä avainsanoja.

ANNIE - Tuliko ne pro-kisat siellä miesten kisojen välissä? Voiko ne siis edelleen nähdä lataamalla vaan koneelleen nuo miesten kisat?

No siis my space -jutun sivuilla, täällä.

Mistäköhän mä olen sen natun päähäni saanut... Enivei, Val on kumminkin aika rock mimmi. Mutta kyllä musta tuo Lippekin aina näyttää hyvältä. :rock:

Oho, mä olen missannut Valerien myspace-sivun kokonaan. :eek: Taidanpas lykätä omanikin tuonne. Jos musta tulis vaikka Valerien bestis... :lol2:

Kylläpäs se fysiikka näyttää erilaiselta tuollaisessa rennossa asennossa:
2006colpro_pre_women23.jpg

FAIDRA noissa prejudging pätkissä ei ainakaan tule figurea. Finaalipätkistä en tiedä. Se koko finaalisessio alkoi kolmelta, ja ensin tuli kaiken maailman npc figuret (ainakin 392302 sarjaa), siten npc bodybuildigia(niitäkin oikeasti varmaan 12 sarjaa), sitten mallikisa, sitten alkoi vasta pro figure kisa, jonka jälkeen vähän bodybuildingia, ja sitten pro figuren two piece kierros ja palkintojen jako.... Mä oon nukkunu kolme tuntia, mää kuolen.... Mutta jos koklaat kattoa, ni kokeile vaan finaalia, pre judgingissa ei ainakaan tule. Kerkesin nimittäin niitä katsoa jo viime yönä finaalia odotellessa..

Tuolla bodysport.comin jutussa oli muuten kritisoitu Valerien HIUKSIA. ja povattiin kovasti Valille abouttia viidettä sijaa. Mun mielestä Valerie oli kaikilta osiltaan ihan selvä voittaja, tajuttoman näyttävän näköinen pitkine raajoineen, upea lavaesiintyminen!

Pian kisaillaan taas, seuraavaksi vuorossa on California Pro Figure 26.5.2006.

Osallistujalista:
Gina Aliotti
Susanne Bock
Natasha Brown
Miriam Bustamante
Gina Camacho
Deborah Denio
Andrea Dumon
Alexis Ellis
Michelle Flake
Melissa Frabbiele
Chrissy Garcia
Ines Jimenez
Pia Marlen Johnsen
Deborah Leung
Cathy LeFrancois
Martha Lombardo
Petra Mertl
Zhanna Rotar
Sherie Salvadori
Nicole Pitcher-Scott
Masae Tagamai
Mascha Tieken
Waleska Valle
Trish Mayberry-Warren
Latisha Wilder
Pauline Nordin

Aika laimea line-up, ei ketään figuren supertähtiä joukossa. Gina Camacho näytti mielettömän hyvältä jo aiemmassa kisassaan tänä vuonna, joten hänen suoritustaan odotan mielenkiinnolla. Norjan Pia-Marlen Johnsen korkkaa toisen pro-kisakautensa myös tuossa kisassa. Nyt on uusien lahjakkuuksien ehkä aika loistaa?

Toronto pro on muuten peruutettu, siitä ei olekaan ollut mainintaa täällä aiemmin. California Pron jälkeen seuraava kisa on siis vasta heinäkuussa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siis... minkä New Yorkin kisan?

Seuraavat kisat California Pron jälkeen ovat:
ALL-STAR PRO FITNESS CHAMPIONSHIPS, 7.-8.7.2006, Arkansas
NEW YORK PRO FIGURE, 14.-15.7.2006, New York

Kuukkeloin ton Ginan, josta Faidra mainitsi, ja mun mielestä se on hyvä esimerkki siitä, että latinokropalla voi näyttää tosi hyvältä lavalla. :hyper: On vaan tosi harmillista, että suurin osa kisakuvista on aina vähän vinosti otettu, siis kohde ei ole suoraan kameraan päin, ja siksi kisakuvat useasti vähän valehtelevat. :(

Kysymys: mitä noi kaikki eri luokat noissa kisoissa edustaa? Kun on figure class A, class B, class C... ...class å... Mitä ne on? Eri pituusryhmiä, ikäryhmiä, mitä? *ihan pihalla* :(

PriYa sanoi:
Kysymys: mitä noi kaikki eri luokat noissa kisoissa edustaa? Kun on figure class A, class B, class C... ...class å... Mitä ne on? Eri pituusryhmiä, ikäryhmiä, mitä? *ihan pihalla* :(
Jeps, ne on pituusluokkia. NPC:n local- ja regional-kisoissa luokat menevät näin:
Class A: up to 5'2"
Class B: over 5'2" to 5'4"
Class C: over 5'4" to 5'6"
Class D: over 5'6"

State- ja national-tason kisoissa luokat menevät näin:
Class A: up to 5'2"
Class B: over 5'2" to 5'3"
Class C: over 5'3" to 5'4"
Class D: over 5'4" to 5'5"
Class E: over 5'5" to 5'6"
Class F: over 5'6"

5' = 150cm (3 x noin 30cm)
1"=2.5cm

eli esim. 5'2" on alle 155cm jne. Nuo ei nyt ihan sentilleen noin mene, mut sinnepäin.

Pro-kisoissahan luokkia ei sitten ole ollenkaan, vaan kaikki tytöt on samassa luokassa.

Tässäpä on Gina Camacho viime vuoden Sacramento Pro:ssa:

DSC_0211.jpg

Ja tämän vuoden Arnold Classicissa:
DSC_1438.jpg
DSC_1324.jpg

Tänä viikonloppuna siis California PRO:hyper:

http://www.lindsayproductions.com/2006CalProFig.htm

18.5 päivitetty osallistujalista:

Gina Aliotti
Lynsey Beattie-Ahearne
Jennifer Becarra
Susanne Bock
Natasha Brown
Miriam Bustamante
Gina Camacho
Deborah Denio
Andrea Dumon
Alexis Ellis
Michelle Flake
Melissa Frabbiele
Chrissy Garcia
Ines Jimenez
Pia Marlen Johnsen
Deborah Leung
Cathy LeFrancois
Martha Lombardo
Petra Mertl
Pauline Nordin
Marcy Porter
Zhanna Rotar
Sherie Salvadori
Nicole Pitcher-Scott
Masae Tagamai
Mascha Tieken
Waleska Valle
Trish Mayberry-Warren
Latisha Wilder

One piece kierroksen call outit

1 call out:

Christina Pomponio-Pate
Latisha Wilder
Gina Aliotti
Gina Camacho

2 call out:

Zena Collins
Michelle Flake
Melissa Frabbiele
Zhanna Rotar
Pauline Nordin
Marcy Porter

3 Call out:

Deborah Denio
Waleska Valle
Nicole Pitcher-Scott
Cathy LeFrancois
Andrea Dumon
Trish Mayberry-Warren

4 call out:

Lynsey Beattie-Ahearne
Sherrie Salvadori
Deborah Leung
Martha Lombardo
Pia Marlen Johnsen
Myriam Bustamante

two piece:

1 call out:

Latisha Wilder
Christina Pomponio-Pate
Gina Camacho
Gina Aliotti

2 call out:

Zena Collins
Michelle Flake
Melissa Frabbiele
Marcy Porter
Pauline Nordin
Zhanna Rotar

Pia Marlen vasta viidennessä call outissa tällä kiekalla..

Bodysport.com lähteenä

Ohhoh! Pia Marlen vasta vikassa call-outissa? Hard Fitnessin JC sanoi kuvanneensa häntä toissapäivänä ja sanoi että Pia oli upeassa kunnossa, hieno balanssi ja tiukka kunto. Arveli että voisi päästä top 10 joukkoon. Mutta taas kerran - arvostelulajissa ei voi ikinä tietää minkä tasoisia tyttöjä siellä lavalla seisoo! Ilmeisesti muut ovat sitten vaan olleet parempia... eikä JC tietenkään tuomari ole, mutta kaipa ammattikuvaajallakin tuo silmä on jotenkin jo kehittynyt.

Mä toivon että Gina Camacho voittaisi, mutta veikkaanpa että Christina menee silti edelle... tai mistäpä ikinä tietää?!

Mäkin olin vähän että whoooot. Mielenkiintoista kyllä nähdä kuvia! Jos ymmärsin oikein, niin eikös hardfitness ole kuvaamassa tuolla kisaa? Tokihan tuossa on varmasti tasaisia tyttöjä tuolla sijoilla n. 9-15, jossa sitten ehkä se nimen ja naaman tunnettavuuskin vaikuttaa, kun tyttöjä ei muuten saada erotetuksi.. Mutta saas nähdä..

Toivon todellakin, että tulis joku pohjoismainen pro, joka pystyis pistämään kiilaa tuonne kärkijoukkoon. Vois pistää kunnon buumia liikkeelle ja antaa muihinkin hieman uskoa. Annika debytoi syksyllä.. ja faidrakin parin vuoden päästä:D ;)

Tässä uikkarikierroksen calloutit.

1st callout:
Latisha Wilder
Christina Pomponio-Pate
Gina Camacho
Gina Aliotti

2nd Callout:
Zena Collins
Michelle Flake
Melissa Frabbiele
Marcy Porter
Pauline Nordin
Zhanna Rotar

3rd:
Andrea Dumon
Trish Mayberry-Warren
Deborah Denio
Cathy LeFrancois
Waleska Valle

4th:
Chrissy Garcia
Sherrie Salvadori
Mascha Tieken
Nicole Pitcher-Scott
Deborah Leung

5th:
Alexis Ellis
Susanne Bock
Ines Jimenez
Pia Marlen Johnsen

6th:
Petra Mertl
Masae Tagamai
Jennifer Massero
Martha Lombardo

7th:
Lynsey Beattie-Ahearne
Natasha Brown
Myriam Bustamante

Last:
Gina Aliotti
Gina Camacho
Latisha Wilder

Oliskohan niin, että selvä peli että Christina ottaa ykkössijan, tokan kierroksen ensimmäisen call-outin perusteella vois olettaa että Latisha on ehkä toinen? Tai sitten Gina - kumpi hyvänsä. :D

edit: Jep, JC on paikan päällä... katotaan saisinko uikutettua kuvia etuajassa jos bongaan JC:n skypestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom