Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt oli kyllä sellanen jakso että melkein tuli paskat housuun lopussa. :D Taas vaihteeks pojilla ei mitään pakotietä ja Kellerman kääntää takkinsa.

Kukas hemmetti se mies oli joka kirjoitti niille post-iteille mitä Kimin pitää kysyä jne?

EDiT: Onneks sentään Fox ei pidä nyt niin pitkää taukoa ton kanssa kun 1. kaudella.

Joo ei perkele koko ajan tulee uusia feisejä mukaan kuvioihin, ja ympyrä alkaa kiristymään, ei pitäs lypsää tätä sarjaa aina yhellä jaksolla joka viikko, pitäs vaan malttaa oottaa jonku kuukauden ja sitten luukuttaa useemman putkeen.
Mutta ei, on se niin koukuttava sarja!

Kukas hemmetti se mies oli joka kirjoitti niille post-iteille mitä Kimin pitää kysyä jne?

Eikös se oo itse presidentti? Nainenhan on varapresidentti, eikö?

No, jos ei presidentti oo ni joku pääpiru kuitenkin :)

Nyt oli kyllä sellanen jakso että melkein tuli paskat housuun lopussa. :D Taas vaihteeks pojilla ei mitään pakotietä ja Kellerman kääntää takkinsa.

EDiT: Onneks sentään Fox ei pidä nyt niin pitkää taukoa ton kanssa kun 1. kaudella.

Uskaltaisin väittää että John Doe. sen niminenhän toi seuraava jakso on. Ja mitä tulee Kellermaniin, niin uskon että se kuolee varmasti jossain vaiheessa jos ei käänny takas ressan puolelle.

Eikös se oo itse presidentti? Nainenhan on varapresidentti, eikö?

No, jos ei presidentti oo ni joku pääpiru kuitenkin :)

Varapressa Reynolds hoiteli varsinaisen presidentin ykköskaudessa ja näin ollen pääsi itse oval officeen, koska muuten "yhtiö" olis hoidellu Reynoldsin pois pelistä!

Oli muuten pirun hyvä jakso pitkään aikaan, vähän IMO menetti hohtoaan tuo 2 season tossa noin, mut tää jakso kyl nosti koko sarjan taas pinnalle.
Ja nyt ei voi ku odotella seuraavaa jaksoa, kyllä kismittää ! Cant wait.. :whip:

Uskaltaisin väittää että John Doe. sen niminenhän toi seuraava jakso on. Ja mitä tulee Kellermaniin, niin uskon että se kuolee varmasti jossain vaiheessa jos ei käänny takas ressan puolelle.

John Doehan on ameriikan vastine Matti Meikäläiselle, eli tarkoittaa lähinnä "tuntematonta".

Kellerman taitaa olla mennyttä miestä, teki mitä teki...

John Doehan on ameriikan vastine Matti Meikäläiselle, eli tarkoittaa lähinnä "tuntematonta".

Kellerman taitaa olla mennyttä miestä, teki mitä teki...

Jaahas kiitos ollaan taas järkevämpi ;) Joo muotoilin vähän huonosti tuon lauseen ja ajattelematta, tarkoitin että jos tuo Kellermanin juttu on ihan suunniteltua, mutta muistin että katoin tuon uuden trailerin niin ei voi olla suunniteltua :) :hyper:

Siis eikö se nainen Caroline Reynolds ole nykyään se presidentti?
Saattaisko se muistilappumies olla joku, jonka Kellerman tuntee kun se ei voinut puhua silloin kun Kim puhui Kellermanin kanssa puhelimessa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Hyvä jäbät!.. tälläset jutut pitäis spoilata.. ei se mua haittaa, kun olen kattonu jo kyseisen jakson, mutta jos joku on esim. vielä 2/12 jaksossa, niin ei tiedä vielä
Kellermanin takinkääntöjutusta!
PRKL!! Vaik turha sitä ny enää on spoilata kun on jo paljastettu!

Hyvä jäbät!.. tälläset jutut pitäis spoilata.. ei se mua haittaa, kun olen kattonu jo kyseisen jakson, mutta jos joku on esim. vielä 2/12 jaksossa, niin ei tiedä vielä

No ei tässä oo muutkaan jaksanu käyttää niin miks mäkää? :whip:

No ei kukaan pakota lukemaan threadia joka käsittelee uusimpia jaksoja.

No ei tässä oo muutkaan jaksanu käyttää niin miks mäkää? :whip:

Otin vaan esimerkin.. Nothing personal :D

Ja kyllä mä oon käyny lukemassa joskus tätä trediä, vaik en oo ollu uusinta vielä nähny. Ikävää jos näkee juonipaljastuksia.

Otin vaan esimerkin.. Nothing personal :D

Ja kyllä mä oon käyny lukemassa joskus tätä trediä, vaik en oo ollu uusinta vielä nähny. Ikävää jos näkee juonipaljastuksia.

Se on sydäntäraastava kyynel, mutta edellistä viestiäni lainaten, kukaan ei edelleenkään pakota lukemaan.

Jee jee... On kyllä niin uskomattoman kova sarja. Nyt vaan venailee...

14. jakson traileri, Linc Steadmanille: "You look pretty good for a dead man" ;)

Täytyy kyllä sanoa että vimonen jakso korvasi koko alkukauden ja eritoten ykköskauden epärealistisuudet kuten miksei Michaelia tapettu ja/tai raiskattu kertaakaan linnassa ollessa. Pidin Kellermania niin übermulkkuna että yrittää pelastaa pekästään omat kankkunsa (miksei voisi tehdä sitä edelleenkin...)

Harmittaa että trailerissa näytettiin Bellickiä tappelemassa linnassa eli tod.näk siitä tulee linnan "kova kaveri" vaikka se olisi kuollut normaalisti sekunnissa astuttuaan osastolle. Itse olisin halunnut ettei sen puuropuhetta ja persenaamaa olisi tarvinnut enää seurata.

Hyvä sarja joka osasi yllättää vielä, ja on se T-Bag muuten aika piru mieheksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom