Prison Break Season 3 (Spoilervaara)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs tuumaatte tuosta elokuussa alkavasta kolmannesta tuotantokaudesta? Mun mielestä ei olis tarvittu kolmatta tkta, koska kaiken ois voinu selvittää jo kakkosessa. Nythän se on kääntyny toisinpäin, eli Linc auttaa Maikkelia vankilasta:rolleyes:

No joo, mielenkiinnolla odotetaan, että miten maikkelille käy. Toivottavasti loppuu tohon eikä tule enää 4:s kautta. Vai auttaako maikkeli itse ittensä ulos?

Kaksi ensimmäistä kautta oli hyviä, mutta saa nähdä vieläkö on riittänyt ideoita kolmannelle kaudelle. Toivottavasti ei ole samanlainen pettymys kuin lostin 3.kausi.

juuh, jäi vaan vähän hämäräksi toi kakkosen loppu että mikä se ovi oli mihi maikkeli meni :O vankilassahan se oli..

Pahoin pelkään että tuota kolmoskautta en enää jaksa loppuun asti seurata jos taso laskee yhtä paljon kuin mitä ykköskaudelta kakkoskaudelle siirryttäessä laski. :(

Toivottavasti olen väärässä.

Itse tuskin aion katsoa tuota kautta.

Ensimmäisen kauden 10 jaksoa oli :thumbs:

Loput ensimmäisen kauden jaksot ja toinen kausi oli :urjo:

Opettelisivat lopettamaan ajoissa.. Aivan mahtava idea pilattiin dollareiden kuvat silmissä. Paskiaiset.

Edit.
Eikun tottakai tulee vielä neloskausi, jossa Sara auttaa molemmat veljekset ulos linnasta.

Sitten Sara on vuorostaan vankilassa ja kuutoskaudella kaikki pakenevat indokiinaan, missä he kaikki joutuvat vankilaan. Sieltä he pakenevat seiskakaudella. Tähän mennessä kaikilla on varpaista päähän tatuoidut vartalot, myös Saralla.

En yllättyisi jos jotenkin näin kävisi..

Koko sarjan olis voinu sopivasti lopettaa kakkoskauden viimeseen jaksoon ilman viimestä 10 min. Oli porukka koossa ja massit mukana paatilla lähössä. Sitten Kimin mulkero tulee ja koko pakka muutamassa minuutissa sekasin 3. kautta varten. Vähän ärsytti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Selvästi väkisin väännetty ainekset kolmoskauteen. Tota sarjaa oli alunperin suunniteltu tehtäväksi vaan noi kaks kautta. Ilmeisesti sarja vaan tuottaa niin hyvin, että pakko tehdä lisää.

Kolmas tuotantokausi
Sarjan luoja Paul Scheuring on kommentoinut, että siinä tulee olemaan suurin osa vanhasta näyttelijäkaartista uusien tulokkaiden lisäksi ja kauden teemana tulisi olemaan "takaisinmaksu".[4] Uusi juoni luodaan, sillä "suurin osa salaliittoteemasta (noin 90%) on käsitelty toisen tuotantokauden loppuun mennessä"[5] Kolmas tuotantokausi starttaa käyntiin elokuussa 2007 virallisten sivujen mukaan.

kakkostuotantokausi oli niin koukuttava, että on iha pakko katsoa..24:sen seiskakautta odotellessa.

Selvästi väkisin väännetty ainekset kolmoskauteen. Tota sarjaa oli alunperin suunniteltu tehtäväksi vaan noi kaks kautta. Ilmeisesti sarja vaan tuottaa niin hyvin, että pakko tehdä lisää.

Eikö tuota sarjaa pitänyt alunperin tehdä vain joku +-12 jaksoa? Suuren suosion takia tehtiin 22 jaksoa (ensimmäinen kausi) ja loppu on historiaa.

Korjatkaa jos olen väärässä. :whip:

Meikää kiinnostais ainaki viel nähä, et mitä niille masseille käy, jotka se kinuski potkas siitä laiturilta veteen. Onks kyhnyt lopullisesti mennyttä vai meinaakohan Linkki viel mennä hakemaan ne? Ja mikä koukuttavinta, mitä tekee T-Bag?

Ykköskausi oli todella mainio. Kakkoskausi oli aika huttua mitä nyt muutama jännä paikka oli. Kolmonen voi olla todella hyvä nyt kun asetelma on kääntynyt päälalelleen.

Täällä on tykätty ekasta tuotantokaudesta niinku hullu puurosta! Toisesta kaudesta en sitte niin välittänytkään, mutta kolmatta odotan niinku kuuta nousevaa!!

Hirveet täpinät odotellessa :hyper:

hirveetä KURAA tiedossa.

Näin ainakin kaavailen.

Eikö tuota sarjaa pitänyt alunperin tehdä vain joku +-12 jaksoa? Suuren suosion takia tehtiin 22 jaksoa (ensimmäinen kausi) ja loppu on historiaa.

Näin itsekin muistelen. En tosin ole aivan varma. On se kumma, että joka sarjaa pitää väkisin venyttää usealla tuotantokaudella. Toivotaan nyt hyvää kautta ja hyvä lopetus siihen, eikä enään uusia väkisin väännettyjä kausia.

tata miesta ootellessa
Adebisi4.jpg

No joo, toivottavasti tulee hyva ja sarjan lopettava kolmas kausi, joka ei sorru mihinkaan $$$$

Voi olla joo, meinaa siinä ekan kauden 14. jaksossahan se niitten pako menee vituilleen, kun se joku ilmastointiputki oli vaihdettu uuteen, eikä ne saanu sitä irti. Ja sitten oltiin taas lähtöruudussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom