Prime Soy-90

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miQ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

miQ

Ikä
38
Eli, ostinpa tuolta MiniManista tälläisen 5kg säkin Prime Soy-90 Protein tuotetta, eli soijaproteiinia, tuotteen tekijä näyttäisi olevan WRANGE. Kysyisin siis vain että onko tämä kama mistään kotosin, hinta oli kuitenkin niin paljon halvempi kuin mitä täällä pakkotoistossa olisi ollut että oli pakko ostaa. Onko kukaan MiniManissa asioiva ostanut tätä?

Ihan vastaavaa soijaproteiinijauhoa on toi Prime, kuin muutkin käyttämäni, ei parempaa eikä huonompaa. Olen kokeillut Primen lisäksi FASTin Soija90:sta ja ProPowerin soijaprotua, enkä ole huomannut niissä mitään eroja.

Hyvää tavaraa jos vaan soijalinjalla meinaa pysytellä.

Tomi sanoi:
Oletko jo maistanut ko. tuotetta? :D

:lol2:

Enpä olisi parempaa kysymystä keksinyt. Itse tuota joskus erehdyin ostamaan ja se oli elämäni kamalimmat 5 kg, monta kertaa teki mieli heittää roskiin koko paska, mutta sisulla vedin sen pois.

Ei mene sekasin sitten kuin kunnon sauvasekoittimella, tai ei ainakaan 3 vuotta sitten mennyt. Kai se protuna asiansa ajaa, mutta täyttää paskaa se on maun ja sekoittuvuuden kannalta. No luonnetta se ainakin kasvattaa kun sitä syö, jos ei muuta. :D

Kyl mulla on aina kaikki soijaprotu sekaisin mennyt sheikkerissä. Panen yleensä 1dl jauhoa ja vettä päälle niin paljon, kuin menee (tai noin 4-5dl maitoa, loput vettä). Toki käytän vakiokikkaa, mikä on kaikkien jauhojen kanssa nykyään käytössä, että paan ensin pohjalle hieman vettä, siihen jauhot päälle, sit loput nesteet, sit ritilä ja kansi paikoileen, vielä vähän nestettä päälle ja eikun sheikkaamaan. Em. auttaa aina sekoittuvuuden kanssa. En jaksa edes hyvinsekoittuvien kanssa enää mitenkään muuten toimia, kun toi toimintatapa on jo rutiiniksi muodostunut.

Soijan kanssa nestettä pitää olla runsaasti, muuten tulee vanukasta/kiisseliä. :D

Ja haluan korostaa vielä, että ainakin kaikki kolme soijaprotumerkkiä, mitä olen kokeillut, ovat olleet justiin samanlaista kamaa kaikki. En ole huomannut minkään (maku, sekoittuvuus, ravintosisältö, hinta) suhteen kummoisia eroja, melkeinpä samaa kamaa ovat.

Kohta voisikin tilata oikein shit loadin soijaprotua, koska kyllä se riisiprotun voittaa kumminkin. :D Ainakin sekoittuvuus ja ravintosisältö ovat parempia.

iivili sanoi:
Olen kokeillut Primen lisäksi FASTin Soija90:sta ja ProPowerin soijaprotua, enkä ole huomannut niissä mitään eroja.

Tätäpä olen mietiskellyt usein. Mistä sen eron ikinä huomaa? Kasvaako jollain A tuotteella hillitön patti, ja B:llä ei? Ja mistä tiedät ettei se patti olisi kasvanut ilmankin sitä A:ta?

Itse kiskon heraa ja soijaa koska isot pojat täällä ovat niin kehoittaneet. Välillä vain tuntuu että mahtaako olla merkitystä. Pitäisi olla identtinen veli joka treenaisi samalla tavalla. Toinen söisi kaikki pulverit ja toinen ei mitään. Sitten nähtäisiin. Kukahan dr.Mengele tätäkin voisi tutkia?

Taitaa olla menkele tehny jo miljoona tutkimusta asiasta. se että uskotko sää niihin tutkimuksiin on sitten eri tarina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kodari76 sanoi:
Tätäpä olen mietiskellyt usein. Mistä sen eron ikinä huomaa? Kasvaako jollain A tuotteella hillitön patti, ja B:llä ei? Ja mistä tiedät ettei se patti olisi kasvanut ilmankin sitä A:ta?

Itse kiskon heraa ja soijaa koska isot pojat täällä ovat niin kehoittaneet. Välillä vain tuntuu että mahtaako olla merkitystä. Pitäisi olla identtinen veli joka treenaisi samalla tavalla. Toinen söisi kaikki pulverit ja toinen ei mitään. Sitten nähtäisiin. Kukahan dr.Mengele tätäkin voisi tutkia?

Eihä sitä kasva joss ei syö yli kulutuksen, ne on LISÄravinteita. doping aineet ovat sitten erikseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom