Prime proteiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja isoX
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kenelläkään kokemuksia wrangella myynnissä olevista prime sarjan proteiineista? Miten hyvin sekoittuu ja miltä maistuu?
Näyttäs ainakin olevan suht edullista ja suurissa pakkauksissa niin riittäis ainakin vähäksi aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota PRIME WHEY-81 -heraproteiini 4 kg oon nyt syöny pöntöllisen. Sekoittuu helposti ja ainakaan mun suussa ei maistu miltään. Nam Nam

On tullut syöyä samaa mitä edellinen postaaja. Menee sheikkerillä sekasin ja maku ihan sellanen kun halvoissa heroissa on, menee siinä missä muutkin. Laadusta en tiedän sanoa mitään.

PRIMEn riisi on aivan MAHTAVAA aah..pakko mennä vetäseen drinksu :kuola:

wbb sanoi:
Osaisko joku sanoa Prime Milk -protskusta jotain?

en ole 100% varma onko itselläni kyseistä tuotetta mutta kaveriltani ostin kilon jotain hitaasti imeytyvää proteiinia, oli tilannut tuotetta juuri wrangelta.

mitä itse tuotteeseen tulee niin sekoittuvuus on huono, ts. tehosekoittimeen joutuu nykyisin turvautumaan...vaikka kuinka yritin eka juomakerralla käsipelillä sekoittaa niin paakkuja jäi aika lailla...varmasti sisällöltään täysin laadukasta kamaa.

lampunjalka sanoi:
PRIMEn riisi on aivan MAHTAVAA aah..pakko mennä vetäseen drinksu :kuola:

Toi oli sitte vitsi, vaikka kyllä ite totuin siihen parin viikon jälkeen,
tai oikeestaan jäin koukkuun :lol2:

Jeeps, riisiprotsku on täälläkin tuttua. Halpaa se ainakin on, ja tietyillä kikoilla sen saa jopa alas. Maku ei ole mikään hirvittävin, vaan jopa kohtalaisen neutraali. Ongelmaksi voi lukea sen huonon sekoittuvuuden; vähän niinkuin koittais juoda nesteen seassa hienojakoista santaa :rolleyes: Mutta kuten sanottua, menee alas toimivasti esimerkiksi sheikkeriin kasattuna kombona; riisiprotskua, sokeroimatonta mehukeittoa, vettä, rypsiöljyä :whip: (tällöin siis jauhoisuutta ei huomaa, mehukeitto ikäänkuin sitoo rakennetta tms)

Pitäisköös pistää taas pussi tilaukseen.. bulkkiprotskut alkaakin olla jo lopussa. :lol2:

edit; selvennystä..

Kaira sanoi:
Ongelmaksi voi lukea sen huonon sekoittuvuuden; vähän niinkuin koittais juoda nesteen seassa hienojakoista santaa

Juurikin näin :D

Jos on herkkuperseisyyteen taipuvaisuutta niin en riisiprotskua suosittele, voipi jäädä syömäti. Itse tulin sen suhteen tulokseen että parhaiten menee kun ei edes koita sitä maustaa... ei se maku nii karsee ollu ku siihe tottui, sellainen miehekkään karhea :)

Se wrangen hera toimii ainaki itelläni kuin junan vessa, muita heroja en tosin ole testannut niin en voi verrata. Hyvää vehettä, lusikallinen kaakaota sekaan ni maistuu iha namilta. :kippis1:

Köh köh.. "miehekkään karhea" :D toivottavasti en yöllä unessani tukehdu hatulliseen hiekkaa henkitorvessa..

ei mutta, jos unohdetaan tuo "miehekkään karhea" niin mehukeitto toimii buenosti vasta-aineena riisiproteiinin "miehekkään karheaa" koostumusta kohtaan ;)

Oon tuota wrangen heraprotskua tilannu muutaman kerran ja ihan hyvää se minusta oli, hyvin sekoittui eikä makukaan ollut ihan mikään kauhea :)

Suositut

Back
Ylös Bottom