Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huvittavaa kovistelua Colemanilta siinä haastattelussa. Varmaan oli voitto jonkinasteinen yllätys miehelle itselleenkin.
Hunt vaikutti tosi huonolta ton matsin aikana ja mietin monesti että miten helvetissä se voitti crocopin. Fedor, nog, overeem, kharitonov TAPPAA huntin jos se lähtee tommosessa kunnossa matsiin. Tuo Nishijima oli tosi kovapäinen. Katoin jo toisessa erässä että se saatana pudottaa Huntin
Kunhan oppii mattotyöskentelyä vielä niin toihan on kova kaveri.
Itse luulen että Hunt taitaa olla Einemolle vähän turhan hurja luu tällä hetkellä. Melkeen tarjoisin Einemolle vaikkapa Nastulaa.SIC- sanoi:Seuraavaksi ois kiva jos Einamo matsaisi jotain pystyottelijaa vastaan. Vaikka Hunt![]()

SIC- sanoi:Overeemin voitto Kharitonovista oli kyllä tosi kova paukku. Uskomatonta miten suvereenisti se vei![]()
onion sanoi:Itse luulen että Hunt taitaa olla Einemolle vähän turhan hurja luu tällä hetkellä. Melkeen tarjoisin Einemolle vaikkapa Nastulaa.![]()

Tuomio sanoi:Ilmeisesti Kharitonovin olkapää lähti sijoiltaan jo Overeemin maahanviennissä, mikä kyllä selittäisi miehen vaisut otteet loppumatsin aikana. Jos pystytte niin katsokaapa matsi uudestaan, Sergei laskeutuu kätensä päälle aika ilkeän näköisesti. Ainakin Sherdogin foorumeilta löytyy giffi tuosta tilanteesta.
No ei niin, siellähän se kehässä ratkesi.Ezkm sanoi:Jumalauta tuo Colemanni on idiootti, ihan kuin jossain horkkahuuruissa riehuis. Toivottavasti Shogun paranee pian, eikä edes ole epäselvää kumpi noista oikeasti on parempi :jahas: