Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Fedorin steppailu johtui tällä kertaa lähinnä siitä, että tasapaino hieman huojahti Mirkon lyönnin seurauksena eikä niinkään tajunnan hämärtymisestä. Jo puolen sekunnin kuluttua Fedor oli jalat tukevasti maassa. Mirko kuitenkin luuli satuttaneensa Fedoria ja rynni päälle viimeistä päivää, jolloin Fedor heilauttikin sellaisen ohimenneen heijarin, että Mirko lensi jo pelkästä ilmavirrasta melkein perseelleen. Hauskaa katseltavaa.sac sanoi:Fedorhan muuten on ennenkin selvinnyt hatarilla jaloilla pystyssä.Kazuyuki Fujitaa vastaan Fedor heilu vielä paljon pahemmin mutta ihan uskomattomalla tavalla selvisi siitäkin. On se tosiaan äijä.
Rovasti sanoi:Siis mitä mä oon missannu? Voisko joku valasta mitä kautta on matsit nähny, jos näki telkkarista? Koska ilmeisesti jotkut näkee telkkarista "livenä" kun tuli niin tarkkaa tietoa?

Pecman sanoi:Hieno matsi, jonka Fedor vei, kuten osasin odottaakin. Paljon respectiä kuitenkin myös Mirkolle siitä, että kesti täyden ajan Darth Fedoria vastaan.
Shogunin voittokaan ei ollut mikään suuri yllätys kahden ensimmäisen kierroksen jälkeen. Rampagehan sanoi Shogunin olevan Silvaa vahvempi ja hän jos joku on taatusti pätevä arvioimaan tätä. Sama on ollut rivien välistä luettavissa myös Chute Box-miesten omissa kommenteissa. Shogun tulee hallitsemaan MW-sarjaa Silvaakin suvereenimmin tulevina vuosina.

)Pecman sanoi:Fedorin steppailu johtui tällä kertaa lähinnä siitä, että tasapaino hieman huojahti Mirkon lyönnin seurauksena eikä niinkään tajunnan hämärtymisestä.
Shogunin pahin vastus turnauksessa oli pikku-Nog, jonka hän voitti tuomariäänin.tapio sanoi:Shogun voitti ansaitusti, viihdyttävä ottelija, mielestäni näytti että overeem oli pahin vastus hänelle.
Mä itse veikkaan että joku sen voittaa puolen vuoden sisään, vaikka pidän shogunin tyylistä.
Fedor mirko matsi oli myös helvetin hyvä, ihme juttu kun crocopilla on k1 tausta ja mielestäni kuitenkin huonompi pystyssä.
Tai ehkä taktiikka oli kiertää ja yrittää osua kerran ja siitä jatkaa.