Pride

Meta title: 🔥 PRIDE MMA – LEGENDARY JAPAN COMBAT ERA 🔥

Meta description: Brutaalin viihdyttävä aikakausi, jossa jättimäiset tähdet, näyttävät walk-in-showt ja kovat ottelut loivat kamppailu-urheilun ikonisen kultakauden.

Wanderlei korvaa Fedorin turnauksen toisella kierroksella.:rock:
Fedor ei lääkäreiden mukaan pystynyt toipumaan ajoissa leikkauksestaan.

Mun mielestä mainio juttu. Koska
-eiköhän Fedor tuon olis kuitenkin vieny.;)
-saadaan kisasta hieman vähemmän HWGP
-ja jos voittaja on HW, niin siinä on sitten Fedorin seuraavalla haastajalla ainakin CV kunnos tittelimatsiin.
-Wandy vastaan kuka tahansa kisassa olevista tulee olemaan mielenkiintoista imo.

Puolivälierissä siis mukana:
Wanderlei Silva
Fabricio Werdum
Mark Hunt
Kazuyuki Fujita
Hidehiko Yoshida
Mirko Filipovic
Josh Barnett
Antonio Rodrigo Nogueira

Harmi vain, ettei ekal kierroksel nähty sitä Silva-Colemania.
Mutta olisko Silva-Nog nyt mahdollinen...:jahas:

WAR WANDY

Crocopilla on myöskin jalka hieman paskana, meni jo ennen huntin matsia ja siinä kyseisessä matsissa vähän enemmän. Ei pystynyt potkimaan Minowaa vastaan, tai säästeli jalkaa suosiolla. Näillä näkymin Crocop kuitenkin jatkaa toiselle kierrokselle, mutta ei ole ilmeisesti aivan 100% kunnossa.

Tässä top 6 matchupit fanien äänestyksestä, ennekuin Fedor/Silva muutos tapahtui:

1st Place: Hidehiko Yoshida VS Mirko "Cro Cop" Filipovic
2nd Place: Josh Barnett VS Fedor Emelianenko
3rd Place: Josh Barnett VS Antonio Rodrigo Nogueira
4th Place: Kazuyuki Fujita VS Mark Hunt
5th Place: Mark Hunt VS Fedor Emelianenko
6th Place: Antonio Rodrigo Nogueira VS Fabricio Werdum

Lähde

Hehe joo samaa oon sanonu Yoon Dong Sik on saanut aina kyllä joka käänteessä pahimman mahdollisen vastuksen.

Ei voi ainakaan turnauksen tasoa haukkua.

HUHU:

GP

MIRKO x YOSHIDA

NOGUEIRA x WERDUM

FUJITA x WAND

BARNETT x HUNT

Super Fights

MARK COLEMAN x SERGEY KHARITONOV

ROGERIO NOGUEIRA x CYBORG

DRAGO x ROMAN ZENTSOV

PAWEL NASTULA x NAKAMURA KAZUHIRO

frontpageposter.jpg

Baronihan on itseasiassa maineventissä lol, mikä on toisaalta vaan ihan hyvä asia. Jännitys kasvaa, saa nähdä miten Villasenoir pärjää kalanaamaa vastaan :)

demppari sanoi:
Baroni on vitun kova jätkä; vihaa tai rakasta, mutta kunnioita.

Näin on näppylät. Itse kannustan Baronia tässä turnauksessa, tottakai Villasenoirin ohella. Phil on rääväsuu, minkä takia monet vihaa häntä. Itse pidän sitä taas viihdyttävänä.

"I make you famous. You live forever on the fucking UFC highlightclip getting knock the fuck out"
"He says: "I'm a passionate fighter, I love to trade"....well let's fucking trade bitch!"
"Chonan is a fishface"
"I know he's a punk, he has mullet and he wears speedos. I don't want him to....touch me"
"I'M THE BEST EVAAAAAAH!!"

Jne.

Tärkeintä on kuitenkin, että Baronin matsit eivät ole tylsiä. Tai jos ovat, niin ne ovat hänestä riipumattomista syistä. Rakasta tai vihaa, mutta Baronin matsin kaikki haluavat aina nähdä!

"Bushido...Baroni...same fucking thing!"

Baroni on liian homon oloinen että siitä voisi pitää, siis über-gay. Varmaan rakastelee Colemanin kanssa päivittäin, hyi...:urjo:

Back
Ylös Bottom