Pride

Meta title: 🔥 PRIDE MMA – LEGENDARY JAPAN COMBAT ERA 🔥

Meta description: Brutaalin viihdyttävä aikakausi, jossa jättimäiset tähdet, näyttävät walk-in-showt ja kovat ottelut loivat kamppailu-urheilun ikonisen kultakauden.

Satariel sanoi:
Erottiko muuten kukaan (jos on videoita nähnyt), että mitä luki Jacksonin hammasuojissa? Taisi olla jotain vittuilua Silvalle, kun niin leveästi hymyili ja suojiaan esitteli, kun miehet kävivät toisiaan tuijottelemassa... :D

Mun mielestä siinä luki God's soldier. Ainakin God's jotain... mutta ei ainakaan vittuilua Silvalle.

Luultavasti joku hänen sponsorinsa. Jossain Pridessä Mauro mainitsi ohimennen Jacksonin käyttävän Unbreakable -merkkisiä hammassuojia.

Eikös Jackson juurikin tullut uskoon, joten tuo God's Soldier voisi hyvinkin olla se teksti, itse en saanut selvää. Taisi kaverilla olla ristit shortsien sivustoillakin?

Ei taida Silvalle löytyä vastusta. Senverran ylivoimainen ollut että välillä hihkuin jo Rampagenkin puolestakin ku Vanderlein polvet notkahteli. :)
Yllätystä ei nähty, olipahan taisto. Tuli mieleen Pride 19 ja Ken Shamrock vs Don Frye matsi jonka kanssa nämä on parhaat matsit mitä minä ainakaan olen hetkeen nähnyt.

Kukas se oli joka UFC:ssä haastoi Vanderlein oktagoniin? Oliko Randy Couture vai muistanko väärin? Olis mukava nähdä enemmän "liittojen välisiä" matseja.

s154405 sanoi:
Kukas se oli joka UFC:ssä haastoi Vanderlein oktagoniin? Oliko Randy Couture vai muistanko väärin? Olis mukava nähdä enemmän "liittojen välisiä" matseja.

Randyhän se. Mut ei kannata pidättää hengitystään oottaessa sitä matsia.

En usko Chuck pystyisi voittamaan Silvaa. Rampage oli Chuckia parempi pystyottelussa ja Silva on vielä Rampageakin edellä joten no chance...

Tuo, 'koska hän voitti hänet, joka voitti hänet' ei toimi. Syy, miksi Chuck ei pärjäisi on hänen osaamattomuutensa selällään.

demppari sanoi:
Syy, miksi Chuck ei pärjäisi on hänen osaamattomuutensa selällään.
Tuo ei haittaa niinkään UFC-octagonissa, koska Chuck osaa käyttää hienosti hyväkseen verkkoa ja on päässyt takaisin jaloilleen parempiakin painijoita vastaan. Kehässä sen sijaan tulisi varmaankin turpaan.

Oktagonista pitäisi päästä eroon juuri siksi, että se mahdollistaa tuollaiset hyväksikäytöt ja suosii painijoita erityisesti. Kehää taas ei voi hyödyntää samalla tavalla.

eki000 sanoi:
En usko Chuck pystyisi voittamaan Silvaa. Rampage oli Chuckia parempi pystyottelussa ja Silva on vielä Rampageakin edellä joten no chance...

Olen kyllä samoilla linjoilla mutta sanoisin että Chuckilla on kyllä ns. punchers-chance. Wandy tulee edelleen, varsinkin ottelun alussa, käsittämättömästi otsa edellä käsillä huitoen joten kunnon heijari oikeaan etulohkoon ja Wandy menee alas siinä missä muutkin.

edit:pahimmat typot

Wandyhän mätetään nurin kerta jos toinenkin per matsi, mutta palautumisaika hänellä on niin häviävän pieni, että hän on aina takaisin jaloillaan hetkessä.

demppari sanoi:
Oktagonista pitäisi päästä eroon juuri siksi, että se mahdollistaa tuollaiset hyväksikäytöt ja suosii painijoita erityisesti. Kehää taas ei voi hyödyntää samalla tavalla.

Octagonissa on myös näkyvyys huonompi. Huonona puolena voisi pitää vielä urheilullisuuden tunteen puutetta joidenkin silmissä nyrkkeilykehään verrattuna. Mutta onhan cagessa pari hyvääkin puolta. Tila ei lopu niin heti kesken ja toiminta pysyy yllä, kun ei tule niitä siirtoja pois köysistä. Lisäksi mitä UFC olisi ilman Octagonia? Kuin sammakko ilman.. öö .. pitkää kieltä? Jokatapauksessa sehän on UFC:n sielu. Itse pidän kuitenkin kehää mieluisampana.

Oktagoni rautaverkolla on lähinnä brutaalin näköinen, UFC ei markkinoi itseään enää brutaalina lajina, joten oktagoni on menneisyyden jäänne.

demppari sanoi:
Tuo, 'koska hän voitti hänet, joka voitti hänet' ei toimi. Syy, miksi Chuck ei pärjäisi on hänen osaamattomuutensa selällään.
No tuo kyseinen matsi ei todellakaan ratkeaisi Chuckin osaamattomuuteen selällään. Ensinnäkään Silva ei varmasti veisi ottelua mattoon ja toisekseen vaikka hän yrittäisi, ei hän pystyisi pitämään Chuckia sielä. Wanderlei Silva vs Chuck Liddell olisi pystyottelu, jossa Silva on vahvempi. Toki Chuckilla on tuo ''punchers chance'', mutta en usko se riittäää silvaa vastaan. :kippis1:

Jos jatketaan vielä hetki offtopicia, niin mieluusti laittaisin myös Cro-copin Silvan kanssa samaan kehään. Silvalla on hyvät mattoonviennit ja Mirkolla matto on heikkoa aluetta, mutta potkut Cro-copilla on senverran jäätävät että niistä voisi olla Silvan pysäyttäjäksi...

Back
Ylös Bottom