Pride

Meta title: 🔥 PRIDE MMA – LEGENDARY JAPAN COMBAT ERA 🔥

Meta description: Brutaalin viihdyttävä aikakausi, jossa jättimäiset tähdet, näyttävät walk-in-showt ja kovat ottelut loivat kamppailu-urheilun ikonisen kultakauden.

Ihan ensimmäisenä tuli mieleen tosiaan Mr Beanin tappio Sudolle ja vastaavasti Huntin voitto CroCopista.. Heti toisena kaverusten urheilullinen ja (todellakin) taidollinen ero niin pystyssä kuin matossa. En laittaisi Beanin puolesta likoon penniäkään kuin korkeintaan ison kertoimen vuoksi ;)

Joo mua ei jännitä tuossa muu kuin miten nopeasti Hunt murjoo butterin lattiaan. Se pitäis tehdä nopeasti että kunnia säilyy. Mutta eiköhän tuo säily :D

Dobermann sanoi:
Ja Mark Huntillako ei ole sitten kova leuka ? :D

Niinhän ne sanoi Cabbagestakin. Mutta kaikki putoaa, kun tarpeeks kovaa lyö. Ja jos joku väittää, että Hunt lyö kovempaa ku Butterbean, niin huhhuh.

Armas sanoi:
Joo mua ei jännitä tuossa muu kuin miten nopeasti Hunt murjoo butterin lattiaan. Se pitäis tehdä nopeasti että kunnia säilyy. Mutta eiköhän tuo säily

Ainoa tapa, jolla Hunt murjoo Beanin lattiaan, on leg-kickit tai takedown. Jos Hunt lähtee normaaliin huolettomaan huitomiseensa, niin saattaa mies olla ongelmissa.

-------------------

Eikä sitä voi ihan niin ajatella, että kun Genki voitti Beanin, ja Hunt voitti Crocopin, niin Beanin pitäis olla suupala Huntille. Match-upit tekee matsit, ja Bean ei todellakaan ole se paras mahdollinen match-up Huntille.
Kuten sanottu, Hunt tuskin tulee taputtamaan Beaniä jollain kuperkeikasta-leglockiin -yhdistelmällä.

Miettikääs ny kuinka kauan se pieni japanilais-nyrkkeilijä, Nishijimakin kesti Huntin kaa kehässä. Okei, se liikkuu huomattavasti paremmin ku Bean, mutta iskut (joita se sai perille ihan mukavasti) on ihan eri luokkaa.

Mä luotan siihen että Hunt on kertakaikkiaan ottelijana niiiin paljon parempi ettei tuollaisia tarvitse miettiä vaan saa butterin tyrmättyä ihan vapaasti valitsemallaan taktiikalla.

Butterin lista on pelkkiä kannuja täynnä ja ne ottelut mitä Eurosportilta olen nähnyt on ollut melkoista kuraa. Tankerolla on hyvä leuka, ei muuta.

Kaksi uutta matsia:

Kazuhiro Nakamura vs. Marvin Eastman
Robbie Lawler vs. Joel Villaseneur

Vittu että on kova card. No Nakamura nyt tuhoaa Beastmanin helposti, mutta Villasenor ja Lawler...huhhuh.

Lawler lyö vitun kovaa, mutta uskon ja toivon ja Joey pystyy viemään tämän matsin kuitenkin! WAR DREAMSMASHER!!

Veikkaan että Hunt vs. Bean menee aika samaan tahtiin Bernando vs. Bean matsin kanssa. Tuo matsi löytyy youtubestakin, siitä voi tsekata miten käy beanille, kun vastassa on maailman luokan potkunyrkkeiljä!

^^^^Kuten sanottu, Huntin pitäis samalla lailla käyttää leg-kickejä ku .

Mutta jos Hunt pudottaa Beanin roundhousella päähän, niin se on jo aika ylläri sit.

Offtopic, mutta tietääkö kukaan onnistuuko vedonlyönti noista mma tapahtumista mitenkään? Siis UFC:stä ja Pridestä lähinnä. Onko kenelläkään kokemusta, ja miten homma toimii?

Offtopic, mutta tietääkö kukaan onnistuuko vedonlyönti noista mma tapahtumista mitenkään? Siis UFC:stä ja Pridestä lähinnä. Onko kenelläkään kokemusta, ja miten homma toimii?
Aika hyvä kysymys. Ite oon käytelly yhtä sun toista ulkomaista vedonlyöntitoimistoa, joissa listoilla on kaikkee vaaleista missikisoihin, mut MMA:ta ei oo näkyny. Ois hauska lyödä vetoa näistä.

Back
Ylös Bottom