Pride MW GP 2nd round

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sakuraba vs. Arona
Nakamura vs. Silva
Shogun vs. Nogueira
Vovchanchyn vs. Overeem

:hyper:
Nyt on kyllä odotukset korkealla. Hyvät match-upit mun mielestä. Erityisesti jännä nähdä miten suosikkini Igor pärjää päätä pidemmälle Overeemille. Sakuraban ja Aronan matsista odotan viihdyttävää painia ja Shogun testannee nuoremman Nogin leuan! :rock:

EDIT. lähde oli http://www.prideofficial.com/free/result/event/1115873188.html

Ei taida Minotoro paljon jäädä leukaa testailemaan pystyssä, senverran kovaa näyttöä Shogun antoi edellisellä kierroksella. NogNog. Tosin varmaan kyllä myös lyö takaisin. Käsitanko.

Arona tylsistyttää painista kiinnostumattomat ihmiset kualiaaksi pitämällä pomminvarmasti top-positiota ja muksimalla varovasti pinnat himaan. Sakun kanssa tuskin kukaan voi lähteä riskillä.

Silva ei pääse helpolla. Nakamura viihtyy clinchissä ynnä maassa ja kunto ei lopu niinkuin Yoshidalla. Silva varmaan vie, mutta jos yllätyksiä vetoihinsa hakee, se on tässä.

Ja Euroopan karsinta. Igor osoitti pieniä painistumisen merkkejä edellisessä matsissaan, ja pitkiä raajoja on kiva kiskoa solmuun. Pari kertaa Allu tonttiin, ylös, ja alasvientipuolustuksen pudottaessa suojauksen pannaan nyrkit heilumaan. Hyvä IIIIIGOOOOOOR !

Näitten matsien veikkaminenhan on aina helppoa. :rolleyes:
Ja tärkeää :kippis1:

Jos pelit menee niinkuin pitää, saa Silva mestaruuden uusiakseen finaalissa kyykyttää kaksi BTT-äijää samana iltana :eek:

.,.

ardilha sanoi:
Jos pelit menee niinkuin pitää, saa Silva mestaruuden uusiakseen finaalissa kyykyttää kaksi BTT-äijää samana iltana :eek:
Jännä tosiaan nähdä ketä brasseja on jatkossa. Silva vs. Shogun finaalikin voisi olla mielenkiintoinen, jos jätkät vaan lähtee tosissaan matsaamaan. Sanoivat kyllä sparraavansakin yleensä kovaa ja Shogunin mukaan ainakin matsi vedetäisiin täysillä! :rock:

Arona, Silva, Noguerira ja Vovchanchyn menee jatkoon! Näin uskaltaisin veikata! Vovchanchyn vs. Silva olis matsi jonka mä haluisin nähdä :rock: :hyper:

Benu sanoi:
Arona, Silva, Noguerira ja Vovchanchyn menee jatkoon! Näin uskaltaisin veikata! Vovchanchyn vs. Silva olis matsi jonka mä haluisin nähdä :rock: :hyper:
Samoilla linjoilla täälläkin, mutta itse haluaisin nähdä Silva vs Arona matsin. Vaikka en Aronasta pahemmin pidäkään, on hänellä siinä hyvä sauma voittoon.

_atmos sanoi:
mielestäni Pride vääns parhaat mahdolliset match-upit.
Mä olisin kyllä keksinyt parempiakin
:jahas:
Esim:

Igor vs. Silva
Shogun vs. Overeem
Nogueira vs. Sakuraba
Arona vs. Nakamura

Näillä ottelupareilla ei yksinkertaisesti olisi voinut tulla huonoja matseja. :evil:

Eipä silti, ihan ok:lta toi alkuperänen card näyttää, mutta pieni vaara on jälleen siitä, että turhan monta matsia menee makoiluksi ja vetkutteluksi.

olipas tippunut alas tämä threadi... prkl..

omat veikkaukset:

Sakuraba vs. Arona
Nakamura vs. Silva
Shogun vs. Nogueira
Vovchanchyn vs. Overeem

Arona hoitaa Sakuraban. Saku on kyllä hoitanut itseään ja treenannut niin pirusti tätä viimeistä todellista yritystä varten, ja tuomarit ja koko organisaation pelaa Sakun voitolle mutta Arona on vaan niin karju että se voittaa. Sakuraban mahdollisuus on lätkäistä joku nopea käsilukko maasta kun Arona on ensin hallinnut suvereenisti ja on huolimaton sen sekunnin. Uskon kuitenkin Aronan voittoon ja pidän häntä kovana ennakkosuosikkina.

Nakamura vs Silva... eiköhän kirvesmurhaaja homman vie Brasiliaan, Nakamura on kyllä ihan varteenotettava japsi ja IMO varsin mielenkiintoinen kaveri, mutta Silva on Silva..

Shogun vs Nogueira. Ennakkoon eniten odottamani matsi. Shogun aivan saatanan kova kuten nähty on. Miten nuo chute boxing kaverit pitävät sitä tempoa yllä???? Huhhuh.. no joka tapauksessa.. Shogunilla on kova vastus, mutta uskon hänen temponsa tappavan jossain vaiheessa matsin siten, että Nogueira hyvistä yrityksistä huolimatta ei kestä kun Shogun saa taas momentumin päälle ja TKO tulee.

Vovchanchyn vs. Overeem. Jos saisin valita kuka voittaa tämän turnauksen niin antaisin sen Igorille, mutta en usko että voittaa. Overeemin hänen kyl pitäis hoidella, tosin viime matsi oli vähän .. huolestuttava, toisaalta käytti aika hyvin tekniikkaa eikä varsinaisesti ollut hädässä vaan dominoi, ja kroppa näytti olevan timmissä, mutta jotenkin väsynyt kuva jäi. Uskon että saa vaihteen päälle Overeemia vastaan ja TKO, Igor jatkaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Philly sanoi:
Nogueira vs. Nostula

Tuliko näppisvirhe, eli tarkoittaako toi Nostula Nastulaa?

Edit: itse itselleni vastaten. no niin sherdogiltahan se löyty, eli Nastulahan se on. Täytyypä taas kummastella tätä priden tyyliä pistää judokat heti huippunimiä vastaan. Tai kai siinä rahasta on kyse, olympiavoittajan statuksella pitää päästä heti isoihin seteleihin kiinni...

Voi jummijammi! Täähän on ihan kohta. :hyper:
Odotukset toisen kierroksen suhteen oli muutenkin korkealla ja noi "ylimääräiset" matsitkin on helvetin mielenkiintoisia. Toivottavasti Rizzo tekee näyttävän paluun. :rock:

Armas sanoi:
Täytyypä taas kummastella tätä priden tyyliä pistää judokat heti huippunimiä vastaan. Tai kai siinä rahasta on kyse, olympiavoittajan statuksella pitää päästä heti isoihin seteleihin kiinni...

Kieltämättä judotaustan omaavana pääse nopeammin parempiin matseihin kiinni vaikka on moni on palannut maitojunalla niistä :). Yoshida on tehnyt ainakin muhun vaikutuksen yllättävän kovalla iskunsietokyvyllä joka on nähty monessa matsissa. Hän on kyllä paikkansa tienannut.

Tulevat matsit ovat kyllä erittäin mielenkiintoisia. Eniten jännitän Vovchanchinin ja Overeemin matsia koska edellinen Igorin matsi ei kyllä mitenkään vakuuttanut. Overeemissa puolestaan on Bonjaskyn tyylistä rämäpäisyyttä eli ei varmasti mene kuvia kumartelemaan. Toivotaan kuitenkin että Igori palaa vanhaan ottelutyyliinsä ja antaa pommien pudota :)

Jep. Nyt nää on katottu. Hienoja matseja oli, harmi vaan että omat suosikit otti lähinnä pataan. :(

Lyhyet mietteet matseista:
Iso Nog voitti heti alkuun väsähtäneen Nastulan kuten pitikin.

Kharitonov oli yllättävän ylivoimainen Rizzoa vastaan. Rizzo vaikutti olevan kaukana parhaista päivistään, ehkä pitkän ottelutauon syytä tai sitten ikä vaan painaa.

Itse MW-matseista eniten harmitti Igorin tappio Overeemille. Aina jaksetaan jauhaa siitä Alistairin ulottuvuudesta ja niistä vaarallisista polvista, mutta viime matsien perusteella jätkä osaa myös painia. :eek:
Belfortin ja Igorin kuristaminen on jo jonkinasteinen saavutus. Igoriin olin kyllä varsin pettynyt, kun ei osannut giljotiinia varoa.:(

Silva hoiti odotetusti jälleen japanialaisen vastuksensa.
Sakurabakin otti ei-niin-yllättäen pahasti turpaansa Aronalta. Henkilökohtaisesti mua vituttaa Aronan tyyli ja toivon, että seuraavassa matsissa häntä sattuu leukaan. :curs:

Shogun sen sijaan on mun ehdoton suosikki, nyt kun Igor tippui. Shogunilla mielestäni on ollut tähän asti kovimmat vastukset ja matsi pikku-Nogia vastaan oli kyllä hienoa katseltavaa. Nogillakin oli kyllä hetkensä, mutta pääosan matsista Shogun pyöritteli häntä miten tahtoi.

Seuraavalle kierrokselle toivoisin matseja:

Silva- Overeem
Shogun- Arona :whip:

Laitanpa spoiler tagit tähän jos se nyt enää auttaa.

Pecman sanoi:
Itse MW-matseista eniten harmitti Igorin tappio Overeemille.
Juu, samaa mieltä olen. Igor oli kakkossuosikkini heti Rogerion jälkeen ja on todella harmi, että molemmat hävisivät matsinsa.
Kharitonos vs Rizzo ei kyllä ollut mikään matsi vaan turpaanveto. Odotin tasavertaista ottelua, mutta Kharitonov oli todella ylivertainen.
Arona vs Sakuraba kyllä lämmitti mieltä ;)
Rodrigo vs Nastula meni niin kuin arvelinkin ja olen kyllä sitä mieltä, että Nastula ei tiennyt kuinka hankala hänen vastuksensa oikeastaan oli.
Rodrigon ja Aronan hienoista matseista huolimatta jäi kyllä hieman harmittamaan kun Rogerio ja Igor hävisivät, mutta ei voi mitään.

Yritin muutamaan kertaan ladata tuota Nastula vs. Nog matsia Puolan poikain sivuilta, mutta lataus katkesi aina kesken ja nyt ei videota enää löydy.

Vaihtoehtoisia latausosoitteita kellään tarjota..?

tää nyt ei varsinaisesti liity asiaan mut onko kukaan nähnyt bushido 7:ssa ollutta phil baronin ja minowan matsia.. aivan sairaan hyvä MMA matsi. toinen erä oli ihan kuin rocky leffasta kuten bas rutten kehui selostuksessa.. kannattaa tsekata yksi viihdyttävimpiä pride matseja vähään aikaan

Suositut

Back
Ylös Bottom