Pride 34: Kamikaze ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fat Rat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No tottakai se vaikuttaa siihen suoritukseen ja hattua täytyy nostaa niille jotka fanien takia tommosta tekee mutta miksi sitä täytyy alkaa itkemään jos sitä sitten hävitään..

Ja siis tuo että on ollut kipeänä niin on nyt ihan eri asia kuin keksiä juuri tuollaisia selityksiä että söin eilen vahingossa mätää kanaa tai jotain muuta.. Silva mielestäni käyttäytyi juuri niinkuin piti! Hän hävisi ja sanoi että oli kipeänä mennyt kehään mutta hän ei missään vaiheessa väittänyt hävinneensä sen takia että oli sairastellut eikä alkanut vinkumaan asiasta tai kääntämään sitä pelkästään kuumeen päälle.. Ja näinhän aronakin taisi tehdä tällä kertaa mutta kun sitä selitystä ollaan kuultu aina melkein kun joku BTT:n kaveri on hävinnyt

On se Filhokin mun mielstä "vellihousu"... tai no, enhän mä ite uskaltais kehään ollenkaan, mutta mitä sekin nyt oli viime GP finaalissa... Kang tuli käsi paskana matsiin, ei se sitä jättäny väliin vaikka sattu. Voi olla että mä olen skeptinen, mutta kyllä se Misakin ihan kivasti niputti polveaan valittamatta!

Noni siinä näet... eka valitetaan että pitäs jättäytyä pois matsista ja nyt sitten ei edes kelpaa että jättäytyy pois matsista jos ei oo kunnossa :).

Kang myös hävisi matsinsa, joten eipä ollut paljon iloa.

täytyy sanoa että frye pysyi kauan sinnikkäästi pystyssä ennen kuin tuomari keskeytti.. :eek:
Yllättävästi kyllä. Itsekin ihmettelin, että koskas se jätkä tippuu, niin kuin normaalit ihmiset tekevät :) . Tosin eihän Thompsonilla hirveästi voimaa ollut noissa iskuissa, sillä näytti melko väsyneeltä... Propsit kuitenkin Fryelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom