Pride 34: Kamikaze ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fat Rat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kylläpä riittää paatosta...

Eihän Don mikään paska ole, sillä vain alkaa jo olla ikää.

Ei se ikäkään mikään tajuton este ole. Couturehan tuntuu olevan aika kovassa iskussa vieläkin. No ok, Couture tuntuu olevan toistaiseksi ainoa joka näyttää kovalta noin vanhalla iällä. ;)

Hansenin luokittelisin aika kovaksi mattomieheksi minkä Aoki kuristi aika nopeasti. Mitenköhän ton Aokin pystyottelu? Ei ole monessa matsissa hirveesti lyöntejä vaihdeltu.

Viimeistä kertaa Hansen on 155 ja Aoki 170. Enkä kyllä sanoisi Hansenia miksikään supermattomieheksi. Hansen on hyvä joka alueella mutta ei mestari millään.

Soukoudjou ja Serra kyllä pistivät tänä viikonloppuna kaikki MMA-expertit nöyräksi.

Lueskelin jenkkiboardilta että joku kovan tason jenkkijudoka oli todennut että Soukoudjou on uskomaton judoka mutta jos hänet saa vietyä pitkälle matsissa niin mehut loppuvat nopeasti. Eli jäämme odottelemaan että joku saa matsattua kunnolla hänen kanssaan mutta nyt kun on piessyt perä perään Lil Nogin ja Aronan ja vasta 22 vuotias niin mieheltä voi aika kovia odottaa.

Don Frye on yksi legendoja ja siksi pääsee tonne ottelemaan. Couturen viimesimmän matsin jälkeen moni odottaa samaa muilta. Frye taitaa olla jonkun vuoden jopa Randya nuorempikin :)

Thompson on hävinnyt tässä vuoden sisään mm. Einamolle ja BUTTERBEANILLE! Äijä taitaa olla Pridessä siksi että on showmies ja viihdyttävä ottelija.

Tosiaan, Sukodjou on todella paha vastus kenelle vaan. Maahanvienti on todella vaikeaa ja pystyssä pitää olla tarkkana. Shogun voi minusta hyvinkin hävitä Sukodjoulle... Siinä olisi kyllä todella kova matsi. Sukodjou vs. Shogun :)

Se on Sokoudjou :D

On kyllä mielenkiintoista nähdä mihin asti kaveri yltääkään. Sen verran vakuuttavaa menoa on ollut.

Sokoudjou on kyl ihme jäbä, mies on kehittyny aika hitosti. Tuskin on kovin kauaa kerinny kumminkaa MMA:ta vääntää ja sen pysty on ollu muutenki jotenki vakuuttavaa ilmanki niitä nakkikiskaheivareit mitä se on heittäny...jalka nousee herkästi ja jopa mun silmää näyttää et niis ois ihan tekniikkaa myös mukana :D mut sen iän ne on kusettanu kukaan 22 vuotias näytä 35 :D

Eikä Sokoudjoun Pride taival oo mikään ihan helppo ollu. Aika kovat vastustajat löytyny ekoihin matseihin: Mutta kova potentiaali on äijällä.

Mun mielestä kyllä Thompson on kehittyny kumminski aika paljon ensi näkemältäni. Kyllähän sen pysty on ihan vitun orpoa, ja sen takia en tajua miksi se lähti nyrkkeilemään Butterbeania vastaan!! Mattotyöskentely Donia vastaan näytti paljon paremmalta mitä aikasemmin olen nähnyt. Kaveri kyllä kaasuuntuu 5minuutissa totaalisesti, mutta niin tuuppaa sen vastustajatkin :D Jotenki mä diggaan Thomsonista vaikka naureskelinkin aina ku se matsaa. Voittanu kumminski Yoshidan, joten kyllä mä sitä rupean pikku hiljaa kunnioittamaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi tuolla on tommosia ottelijoita. Ihan paskoja molemmat.

Tuo Thompsonikin on niin surkea. Mies on talon kokoinen, mutta vastustajan uloslyömiseen tarvitaan 3 minuuttia vapaalyöntejä... Nakkarillakin on parempia matseja nähty. :david:

Ei muuta kun nakkarille sitten....

jokainen äijä kuka kiipee noitten narujen välii kaipaan kunnioitusta, ihan sama vaikka ei olis teknisesti mikään mailman mullistaja..

jokainen äijä kuka kiipee noitten narujen välii kaipaan kunnioitusta, ihan sama vaikka ei olis teknisesti mikään mailman mullistaja..

100% samaa mieltä! Se on yleensä aika helppoa sanoa,että "vittu toi kaveri on paska". Ja sitten itse ei ole ollut edes kehässä muuta kuin treeneissä. Itse en pidä Liddellistä paljoa,mutta kyllä se kaveri matsata osaa ja kunnioitan häntä!! Joskus ihmetyttää tietyt taktiikat matseissa,mutta niistä ei välttämättä osaa aina sanoa,että mitä ne on hakenut tietyillä asioilla. Joskus olisi kiva nähdä mitä tämmöinen dissaaja itse saisi kehässä aikaan ja miten sen jälkeen ajatukset muuttuisivat. Itse kunnioitan kaikkia kavereita jotka kiipeävät kehään tai häkkiin ja antavat siellä kaikkensa vaikka olisivat huonompia kuin muut.

100% samaa mieltä! Se on yleensä aika helppoa sanoa,että "vittu toi kaveri on paska". Ja sitten itse ei ole ollut edes kehässä muuta kuin treeneissä.
No on siellä kehässä tullut kilpamatseja otettua lähemmäs 100 kipaletta. Mutta sillä nyt ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Pointti nyt vaan oli se, että noissa karkeloissa niiden ottelijoiden pitäisi minusta olla taidoiltaan jotain ihan muuta kuin esim. tuo Thompson. Minusta on älytöntä, että tonne pääsee matsaamaan suhteessa noinkin heikoilla eväillä. Tuohan on jo katsojien aliarvioimista.

Tuo on pride. Siellä pitäisi olla matsaamassa vain sitä eliittiä.

Vähä tohon offtopic-aiheeseen. Kyllä munkin mielestä se on kunnioitettavaa että kehään ja/tai häkkiin uskaltautuu. Ainakin alussa se on pitkälti itsellekin sitä. Sitten kun aletaan olla Priden mittakaavassa niin pitäis siellä olla taitoakin mitä näyttää. Se ei oo enää pelkästään sitä pelon voittamista vaan huippu-urheilua.

Mun mielestä se laskee Priden arvostusta huippuluokan vapaaottelutapahtumana, kun siellä on sellaisiakin ottelijoita, jotka eivät sillä tasolla vielä ole.

Bisnes on bisnestä ja sitähän tuolla Pridellä kuitenkin pääasiassa haetaan.

Joo ymmärrän teidänki pointit, mutta esim Thompson niin kun tossa tuli aikasemminkin mainittua niin on enemmän showmies in my opinnion ja niitäkin tarvitaan jokaiseen urheilulajiin..mutta niin se on jokaisessa muussakin urheilussa esim jossain hiton tenniksessä sharapova vetää miljoonia vaikka ei osaa ees pelaa mailman kärkien tasolla..sama koskee formuloita jne..sielläkin on kuskeja ketkä maksaa että saa ajaa, tuskin sinnekkään kaikki eliitit mahtuu vaikka kykyjä oiskin..mut dissaaminen oli lähinnä mitä mä tässä hain takaa..siitä en pidä.

Mä kyl pystyn kattoo näitä friikkimatseja(thompson vs frye, butterbean vs zuluzinho). Esim ku Thompson menee kehään, ni tietää et jotain tapahtuu ja joku kannetaan ulos. Mutta tylsää hetkeä ei tule, se on saletti. Se et jotkut on viihdyttäviä ottelijoita, ei oo yhtään vähäpätöisempi meriitti ku se et on tekninen "oikea" ottelija. Vai voiko joku sanoa, ettei millään pystyny katsomaan Thompson vs Frye matsia?

Kyllä vapaaottelu on mulle ihan vaan viihdettä. Samoin ku muukin urheilu. Ja viihdettä nää friikit tarjoo koko rahalla. Mutta kyllä mul riittää ymmärystä myös jollekkin Sylvian matsaamiselle. Se on omalla tavallaan hienoa ku toisella on selvä gameplani ja sitä toteutetaan huolimatta buuaksista. Voittaminen on aina se ykkös juttu, mutta sitten tulee viihdyttävyys mun arvolistalla. Toki näiden yhdistelmä on parasta.

No on siellä kehässä tullut kilpamatseja otettua lähemmäs 100 kipaletta.

Paljon oot ehtiny tohon ikään matsaamaan,mutta en kommentillani tarkoittanut sinua vaan yleisesti kommentointia tyyliin"paska,susipaska matsaaja". Onhan Pridessä friikkejä,mutta japsit ovat japseja. Thompson on ilmeisesti harrastanut MMA:ta vasta pari vuotta ja siihen nähden ihan ok tapaus. En usko,että tästä maasta monta kaveria löytyy jotka seisoo täyden ajan ton äijän edessä!

PS.(ei tosikoille) Puolasta löytyy kuulemma joka salilta ainakin 10 äijää jotka pieksee vähintään Rupposen! :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom