PRIDE 32: Real Deal

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sairasta tässä on se, että mä olen IIISO Fedor fani ja silti mulla on kutina et Colemanni yllättää tällä kertaa...:(

LOL. Vaikka itse olenkin sitä mieltä, ettei Colemanin voitto Shogunista ollut mitenkään tuuria, niin älä nyt herranjestas kuvittele että janari Fedorin voittaa. Ainoa asia missä Coleman on Fedoria parempi on paini, ja tässäkin puntit tasoittuvat kummasti kun Colemanilta loppuu viimeistään viiden minuutin kohdalla bensiini koneesta. Fedor by armbar round 1.

Vähän paska maku jäi näistä kahdesta ilmoitetusta matsista kun olisin mieluusti nähnyt Shogunin Colemania vastaan, mutta jos kerran Fedorille ei muuta vastusta saatu, niin ymmärtäähän sen. Kyllähän IMHO Fedor on ollut urallaan eniten vaikeuksissa juuri Colemania vastaan matsattaessa (toki Randlecanin Randleslamia lukuunottamatta).

LOL. Vaikka itse olenkin sitä mieltä, ettei Colemanin voitto Shogunista ollut mitenkään tuuria, niin älä nyt herranjestas kuvittele että janari Fedorin voittaa. Ainoa asia missä Coleman on Fedoria parempi on paini, ja tässäkin puntit tasoittuvat kummasti kun Colemanilta loppuu viimeistään viiden minuutin kohdalla bensiini koneesta. Fedor by armbar round 1.

Vähän paska maku jäi näistä kahdesta ilmoitetusta matsista kun olisin mieluusti nähnyt Shogunin Colemania vastaan, mutta jos kerran Fedorille ei muuta vastusta saatu, niin ymmärtäähän sen. Kyllähän IMHO Fedor on ollut urallaan eniten vaikeuksissa juuri Colemania vastaan matsattaessa (toki Randlecanin Randleslamia lukuunottamatta).

:rolleyes:

Sen enempää en edes viitti kommentoida tota asiaa.

Ja Fedor kyllä pistää Colemanin niin levyks että olen valmis vaikka lyömään koko omaisuuteni vetoa että mies voitta sen matsin. Coleman ei tule pääsemään lähellekkään, se on ku pelokas kauris ku se kiipee kehään Fedoria vastaan. Ihan niinku Mirkoa vastaan. Shoottaa jostaan 4metristä... No joo, mä tosin en pysty kestämään Colemania joten ehkä mä olen vähä puolueellinen :D

:lol2: Dana White tulis kyllä housuihinsa, jos Fedor häviäis Colemanille. Ei tuu tapahtumaan...

Mutta toi eventti on vielä kaukana. Lauantaina sekä Bushido 12 että UFC 62.
Nick Diaz korvaa Thiago Alvesin Josh Neeriä vastaan. Tuli edes vähän mielenkiintosemmaks se card. Nyt voi taas hyvin mielin kannattaa Babalua, kun Wandy-Chuck näyttää epätodennäköiseltä. Mut eiköhän Chuck vie.
Griffin-Bonnar -matsia en ymmärrä. Luulis Griffinin vievän. Ja Bonnar pikkuhiljaa ulos (paitsi et sil on se 3 vuoden soppari).

Bushidossa onki sit melkosesti katottavaa.

Voiko sitä paremmin krapulaista sunnuntaita viettää.:D

Bushidossa onki sit melkosesti katottavaa.

Joo card on aivan helvetin stacked ja mm. Aoki ja Melendez tekevät PRIDE-debyytit <3

MUTTA!!

Bushido 12 ei ole PPV:llä ja FSN lähettää sen kahden tunnin timeslotilla joten ensinnäkin kaikkia matseja ei todellakaan näe, ja FSN:llä on historia tunnetusti matsien editoinnista. Vituttaa rankasti vaikka onhan tuoki parempi kuin ei mitään.

Joo card on aivan helvetin stacked ja mm. Aoki ja Melendez tekevät PRIDE-debyytit <3

MUTTA!!

Bushido 12 ei ole PPV:llä ja FSN lähettää sen kahden tunnin timeslotilla joten ensinnäkin kaikkia matseja ei todellakaan näe, ja FSN:llä on historia tunnetusti matsien editoinnista. Vituttaa rankasti vaikka onhan tuoki parempi kuin ei mitään.

Eiköhän siitä löydy sit joku korealainen lähetys, jossa on matsit kokonaisuudessaan. Kyllähän siinä se selostus sit vähä vituttaa, mutta se on tod.näk. saatavilla jo lauantai-iltana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuon Tysoninki ois voinu upottaa jonnekin jänkään, mutta kyllähän Pride tuosta hyötyy kun jenkeissä kaikki sen tuntee.

Jos jotain vielä kiinnostaa noista säännöistä niin USA:ssa käytävissä Prideissä (tai ainakaan tässä tulevassa) ei saa käyttää foot stomppeja tai soccer kickejä eikä edes kyynärpäitä (Pride ei halunnut niitä mukaan vaikka regulaatio sen sallisi).

Ainiin ja vähän offtopic mutta tuosta Tysonin esiintymisestä oli Priden sivuilla seuraavaa:

THE BADDEST MAN ON THE PLANET SIGNS WITH PRIDE
Last Saturday, the baddest man on the planet was a suprise guest at PRIDE FIGHTING'S press conference to announce his official signing with PRIDE. The boxing legend addressed the crowd saying that he will be participating in PRIDE sometime in the near future.
:rock:

Tosin taitaa olla vaan näytösotteluita Mikellä tiedossa. :D

edit: jaahas tuo sama teksti olikin jo yllä linkkinä. :o

Viimeksi muokattu:
Noni, odotan kyllä mielenkiinnolla Taisonin Mikon matsia. Toivottavasti toteutuu oikeasti eikä ole vaan mitään turhaa mediahypetystä. Matossa ukkoa viedään varmaan kuin kuoriämpäriä mutta jos ne saisi estettyä ja heiteltyä nyrkkiä vanhaan malliin niin ties mitä kävisi. Pelkään kyllä, että aivan liian yksiulotteinen ukko ja hommasta ei tule mitään.

Hassua muuten että on edes tekemässä paluuta mihinkään kehään. Viimeisimmän nyrkkeilytappionsa jälkeenhän ukko kertoili miten sydän ei ole enää mukana touhussa ja homma ei toimi.

EDIT: Ai sattana että noi kädet on ollut nopea vanhoina hyvinä päivinä! :D

Hassua muuten että on edes tekemässä paluuta mihinkään kehään. Viimeisimmän nyrkkeilytappionsa jälkeenhän ukko kertoili miten sydän ei ole enää mukana touhussa ja homma ei toimi.
Vastaushan on se yleisin ja helpoin: Rahaa beibeee. Uskon että Pride maksaa aika iloisesti Tysonille. Kyllähän monella sitten kiinnostaa katella ku Tysonia ollaan kehään laittamassa. Toivottavasti opettavat sille edes guardin ja alapotkut, niin sittenhän on jo pullat uunissa. Kuitenkin se yllättää ja vetää notkeasti jonku kuperkeikka-armbarin ja voitto on hänen! :D

tai sitten ei....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom