PRIDE 32 : Real Deal ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haha, Butterbean on mun "luottomies" nyt vai? :D

AG+ sanoi:
Epäilenpä myös että Hunt onnistuisi häviämään Eschille.

Kova kickboxeri > kova boxeri MMAssa.

Oon kaikkee muuta ku Beanin fani, mutta kuten varmasti selväks on tullut, olin sitä mieltä, että Bean olis ollu paha match-up Huntille (Hunt silti lievä suosikki).

Toi "kickboxeri > boxeri" pitää kyllä yleisesti ottaen paikkansa, mutta Hunt ei oo kuitenkaan mikään Ernesto Hoost-tyylinen perinteinen kickboxeri, pikemminki Beanin tyylinen brawler.
Molemmilla on kova leuka, mutta siitä oon satavarma, että Bean lyö kovempaa. Eli Huntin olis pitäny turvautua Dean of Mean Keith Jardinen gameplaniin (leg kicks) tuossa matsissa. :D

PS. oli naurettava päätös NSAC:lta estää tuo matsi. Niin siinä käy, kun ei tajua lajista mitään.

Voisko joku selittää mikä idea on kieltää kyynärpääiskut alaspäin? Onko se jotenkin vaarallisempaa vai mikähän tämän takana on? Onko ko. sääntö molemmissa liitoissa?

Voisko joku selittää mikä idea on kieltää kyynärpääiskut alaspäin? Onko se jotenkin vaarallisempaa vai mikähän tämän takana on? Onko ko. sääntö molemmissa liitoissa?

kai siinä on sekin että viiltoja tulis huomattavasti enemmän ja sitä myöten keskeytyksiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom