Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähetys oli aika ihmeellinen, kesti varmaan yli 4 tuntia ja 8 matsia mistä ei monikaan mennyt loppuun asti?! Ihmeellisesti näytettiin uudestaan jo käytyjä matseja jne...
Rua vs Randleman näytti kyllä siltä kuin miehet olisivat yrittäneet tehdä ihmissolmua siinä lattialla. Semmoista kiemurtelua, että muistui taas mieleen miksi olin alunperin enemmän K-1:n ystävä. Enkä oikein saanut siitä kuvakulmasta selkoa, että mikä siinä tarkalleenottaen laittoi Randlemanin taputtamaan.
Mun mielestä Shogun vs. Randleman raajojenvääntely oli ehkä illan parasta antia. Lukot rokkaa! :D
Ektomorfin luottomies Butterbean oli aivan suvereeni. "Streetfighter" O´'Haire pomppi kädet alhaalla vähän niinku ylipainoinen kenguru. Butteri näytti sitten räjähtävyytensä ja löi kiskakoukulla pojan nukuksiin. Hunt-Butteri matsi ois varmaan näyttäny ihan samalta. Sitä paitsi Huntille toi tyyli sopis paremmin, koska se on kenguruiden maasta ja saatanan ylipainoinen.
No nyt mä vasta tajusin miks Coleman roikku siinä jalassa. Se yritti katkasta Fedorin kättä...
Välissä oli myös vaihteeksi Wandy vs. Chuck-hehkutusta. Kummallekkohan puolelle matsi olisi tulossa, Prideen vai UFC:hen? Kumpikaan tuskin riemuiten luovuttaa mestariaan toisen eventtiin.
Heh. En seuraa vaparia kovin aktiivisesti ja minulta kesti vähän aikaa tajuta, että kyse on Chuck Liddelistä eikä Chuck Norrisista. :D
Heh. En seuraa vaparia kovin aktiivisesti ja minulta kesti vähän aikaa tajuta, että kyse on Chuck Liddelistä eikä Chuck Norrisista. :D
If Chuck Norris wants to see real fighters in USA, he:
1) Looks in a mirrow
2) Goes to PRIDE show