Presidentinvaalit 2024


Pitkään Suomen politiikassa vaikuttanut Paavo Väyrynen kertoo, ettei hänen valitsijayhdistyksensä ole saanut täyteen 20 000 kannattajakortin määrää, mikä vaaditaan, jotta valitsijayhdistys voi asettaa henkilön ehdokkaaksi presidentinvaalissa.

– Valitsijayhdistykseni on saanut haltuunsa tänään postitse vastauslähetyksinä saapuneet kannattajakortit. Korttien kokonaismäärä jää selvästi alle 20 000 kortin rajan, Väyrynen kirjoittaa lähettämässään tiedotteessa.

Väyrysen mukaan valitsijayhdistys ei täten jätä kerättyjä kortteja Helsingin vaalipiirilautakunnalle
.”

Ketä tässä pitäis uskoa? Paavoa joka sanoo, ettei saatu 20000 korttia täyteen vai niitä jotka sanoo, että salaliitto?

Pitäisköhän nuista Väyrysen puheista aloittaa rikostutkinta?!?
Ok tuota en tienny joo varmaa on totta, mutta älkää nyt helvetti kuviteltelko että vaalit oli sitten mitkä vaalit tahansa olisivat rehellist, vai miten vitussa te selitätte tuon jatkuvan kansalle valehtelun?? Ja kaikki nuo aikanaan mitä edellisessä postissa kirjotin piti olla salaliittoa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu ei mietis nyt vähän. Meille valehdeltiin sikaflunssasta, matu aallosta korresta, mrna piikistä, eu tukipaketeista, elvytyspaketeista. Ja nyt meillä on korruptio vapaat vaalit, voi vittujen kevät 🤣🤣
Okei, no kerrohan mitä sit todellisuudessa on tapahtunu? Ketkä tän salaliiton takana on, ettei Väyrystä haluttu ehdokkaaksi? Postille oli ujutettu agentteja hävittämään Paavon tuhannet kortit ja korruptoitunut ilkeä poliisi ei edes tutki? ☹️ No ei varmaan tutki, kun ei ole edes mitään tutkittavaa.
Olis varmaan voittanut oikeesti vaalit ekal kierroksella, niinkö? 😅
 
Okei, no kerrohan mitä sit todellisuudessa on tapahtunu? Ketkä tän salaliiton takana on, ettei Väyrystä haluttu ehdokkaaksi? Postille oli ujutettu agentteja hävittämään Paavon tuhannet kortit ja korruptoitunut ilkeä poliisi ei edes tutki? ☹️ No ei varmaan tutki, kun ei ole edes mitään tutkittavaa.
Olis varmaan voittanut oikeesti vaalit ekal kierroksella, niinkö? 😅



Jos sä aloitat siitä miks nämä vaalit tai vaalit yleensäkin olis rehelliset kun kaikesta meille valehdellaan, mites noi muut jutut piti olla nii salaliittoa kaikki ja mites kävikää.

Miksi ei siirrytä digitaaliseen äänestykseen, mutta kaikkihan on aina salaiittoa ja kun asiat paljastuu ,siirrytään " tietäjiksi "vähin äänin toiseen aiheeseen
 
Jos sä aloitat siitä miks nämä vaalit tai vaalit yleensäkin olis rehelliset kun kaikesta meille valehdellaan, mites noi muut jutut piti olla nii salaliittoa kaikki ja mites kävikää.

Miksi ei siirrytä digitaaliseen äänestykseen, mutta kaikkihan on aina salaiittoa ja kun asiat paljastuu ,siirrytään " tietäjiksi "vähin äänin toiseen aiheeseen
Vieläkö olet sitä mieltä, että viime eduskuntavaalien tuloksista jäi puuttumaan yli satatuhatta ääntä?
 
Vieläkö olet sitä mieltä, että viime eduskuntavaalien tuloksista jäi puuttumaan yli satatuhatta ääntä?
Ja missäs mä näin olen väittäny??
Tarkoitatko sitä minkä seinäjokinen lehti kirjoitti?

Oletko edelleen sitä mieltä että Kiina ja Intia ei seiso Venäjän takana 😉
 
Ja missäs mä näin olen väittäny??
Tarkoitatko sitä minkä seinäjokinen lehti kirjoitti?
Sinä tällaista uutista levittelit, etkä kommentoinut asiaa enää mitenkään kun sinua oikaistiin. Mielipiteesi esitetyistä väitteistä jäi silloin täysin avoimeksi meille muille, etkä näemmä vieläkään sitä halua meille kertoa?

Oletko edelleen sitä mieltä että Kiina ja Intia ei seiso Venäjän takana 😉
Vaikea "olla edelleen" tällaista mieltä, kun olen jo aiemmin sanonut sinun ymmärtäneen sanomiseni väärin. Miten tämä edes liittyy ketjun aiheeseen?
 
Sinä tällaista uutista levittelit, etkä kommentoinut asiaa enää mitenkään kun sinua oikaistiin. Mielipiteesi esitetyistä väitteistä jäi silloin täysin avoimeksi meille muille, etkä näemmä vieläkään sitä halua meille kertoa?


Vaikea "olla edelleen" tällaista mieltä, kun olen jo aiemmin sanonut sinun ymmärtäneen sanomiseni väärin. Miten tämä edes liittyy ketjun aiheeseen?
Missä olen näin väittänyt näytä toteen!?
Kysyin sinulta tarkoitatko sitä seinäjokisen lehden kirjoitusta?
Ymmärrätkö jos lehti kirjoittaa jutun ei se ole minun kirjoittama/väittämä, vai mistä sinä nyt selität?
 
Missä olen näin väittänyt näytä toteen!?
Sinähän tällaisen väitteen toit mukaan keskusteluun siteeraamalla Seinäjokinen-lehteä.

Kysyin sinulta tarkoitatko sitä seinäjokisen lehden kirjoitusta?
Jep.

Ymmärrätkö jos lehti kirjoittaa jutun ei se ole minun kirjoittama/väittämä, vai mistä sinä nyt selität?
Puolustellessasi lehteä annoit vaikutelman, että pitäisit sitä luotettavana. Siksi sinulta kysyttiin ainakin kahdesti, että mitä mieltä itse olet näistä väitteistä. Nyt on kysytty jo kolmesti, mutta ei vieläkään vastausta. Myöntäisit vaan rehdisti, että hölynpölyksihän ne väitteet osoittautuivat, niin voitaisiin unohtaa koko juttu.
 
Sinähän tällaisen väitteen toit mukaan keskusteluun siteeraamalla Seinäjokinen-lehteä.


Jep.


Puolustellessasi lehteä annoit vaikutelman, että pitäisit sitä luotettavana. Siksi sinulta kysyttiin ainakin kahdesti, että mitä mieltä itse olet näistä väitteistä. Nyt on kysytty jo kolmesti, mutta ei vieläkään vastausta. Myöntäisit vaan rehdisti, että hölynpölyksihän ne väitteet osoittautuivat, niin voitaisiin unohtaa koko juttu.
Ai seinäjokinen lehti on nyt joku valemedia voi saatana 🤣🤣

Kyllä se on ihan aito media.

Sitähän minä en tiedä oliko uutinen lopulta totta vai ei mutta se onkin eri asia, katos kun minä en ole jutun kirjoittaja.

Muistaakseni sinäkin hyvin usein lainaat jonkun lehden uutista täytyypä muistaa se on sinun väittämä 😉

Mut joo jatkakaa
 
Nii ja juuri tämä oli seinäjokisen kirjottama uutinen miksi valehtelet että olisi minun väittämä?, en minä sitä juttua kirjoittanut.
Tuossa viestissäsi et maininnut mitään mistään lehdestä, myöhemmässä postauksessasi kyllä laiton linkin kyseisen lehden sivulle, mutta et tuossa kyseisessä viestissä missä väitit että on outoa kun 156000 ääntä uupuu.
 
Tuossa viestissäsi et maininnut mitään mistään lehdestä, myöhemmässä postauksessasi kyllä laiton linkin kyseisen lehden sivulle, mutta et tuossa kyseisessä viestissä missä väitit että on outoa kun 156000 ääntä uupuu.
Teetkö sä tällä foorumilla mitää muuta kuin intät joka aiheesta? En ole sun postauksia nähnyt oikein tuolla urheilu puolella missä keskustellaan esim bodaus voimailu jne jne, eikä siinä mitää vaikka sinne et postaa mutta omaan silmää osuu vain tollane epäolennainen valitus, voin toki olla väärässä että olet kirjoittanu asiaakin
 
Muistaakseni sinäkin hyvin usein lainaat jonkun lehden uutista täytyypä muistaa se on sinun väittämä 😉
Lainatessani jotain uutista pyrin tuomaan sen oman mielipiteenikin esiin, jottei tarvitsisi arvailla miksi joku juttu on mielestäni lukemisen arvoinen. Lisäksi käytän jonkin verran aikaa ja vaivaa selvittääkseni jutun todenperäisyyden, jotten levittelisi mitä tahansa roskaa eteenpäin. Siitä huolimatta joskus tulee minullekin huteja, mutta sellaista tämä nyt vain on.

Meni taas jo sen verran offtopicin puolelle, että jääköön osaltani tähän.
 
Lainatessani jotain uutista pyrin tuomaan sen oman mielipiteenikin esiin, jottei tarvitsisi arvailla miksi joku juttu on mielestäni lukemisen arvoinen. Lisäksi käytän jonkin verran aikaa ja vaivaa selvittääkseni jutun todenperäisyyden, jotten levittelisi mitä tahansa roskaa eteenpäin. Siitä huolimatta joskus tulee minullekin huteja, mutta sellaista tämä nyt vain on.

Meni taas jo sen verran offtopicin puolelle, että jääköön osaltani tähän.
Juu asia loppuunkäsitelty
 
IMG_4290.jpeg
 
Halla-aho voi olla 9 ehdokkaasta nuorissa suosituin, mutta jos vastassa on toisella kierroksella joku muu kuin Andersson, Harkimo tai Essayah, niin tappio tulee nuorissakin... Halla-aho on oikeastaan asettanut itselleen äänikaton, jolla ei toista kierrosta voi voittaa.
 
Back
Ylös Bottom