Presidentinvaalit 2018

"Punavihreä riemukupla ei sitten lähtenytkään lentoon" :ROFLMAO:
Matti Röngän sanoin Yle /Uutiset just äske.

ja ei muute Kepuli-uuniperunakaan saanut runsaasti ääniä, kansalaiset muistavat "polvikipuilevan naistenkaatajan"
ja Yle:n toimittajilla on muutes naama lievästi sanottuna nutturalla tuolla vaalivalvojaisissa kun haastattelivat Laura Huhtasaarta, mahtoi vitutus olla käsinkosketeltavaa :LOL:

Sale ny oli saletisti tuleva pressa jo ennen koko showta!

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olihan Salen voitto tiedossa, mutta mukavan äänimäärän kyllä Laura keräs monelle noinkin "tuntemattomana" ja 6 vuoden päästä uus yritys.

Tää on persuille voitto, ajatellen eduskuntavaaleja....

Näin on, hyvin hoidettu persuilta...Kyllä nämä vaalit satavat persujen laariin, samaten oli hyvä presidenttiehdokas sekä hyvä valinta tehtiin myös kun valittiin Halla-aho puheenjohtajaksi persuille.

Ladies and playstations!
Sauli on presidentti. Muistetaas, millaisista kyvyistä Salen kannattajat koostuvat.

Hats off to Maki ja Kurre!

Siitä minä nautin!

Viimeksi muokattu:
Kaikki gallupit pitäisi kieltää vuosi ennen vaaleja. Ihan selvähän se on kun galluppeihin iseketään jollekin semmonen seittemänkymmenen prosentin kannatus , niin suuri osa äänestäjistä tietysti haluaa olla voittajan puolella, varsinkin kun ehdokkaassa ei suuria vikoja ole. Vähän sama kun monet äänestävät Kokoomusta juuri sen voittajajoukkueeseen kuulumisen tunteen takia, vaikka omat arvot ei olis sinne päinkään. Ja kun noita galluptutkimuksiakin voidaan kyllä vääntää mihin suuntaan tutkimuksen tekijä vaan haluaa.

Äänestyskortti mielummin. Fiiliksellä äänestäjät tippuis pois ja fiksummat sais äänestää.

Oli pakko ottaa aiemmin oikein talteen.
IMAG0944.jpg

Haittapuoluille vähän yli viisitoista pinnaa plus prolakko-puolueelle kolmisen pinnaa, jälkimmäinen taisi olla paras uutinen. Toki SDP:llä ja vassareilla täyslapanen ehdokkaana niin ei nyt suoraan voi vetää janaa ensi vuoteen..

Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti ne vaalikoneetkin siis huijaa, kun Huhtasaari kehui olleensa kaikissa ykkönen. Ei vaan ymmärtänyt mikä eri on niiden ja galluppien välillä. 6% kannatus ei ihan korreloinut vaalikoneiden kanssa.... :D

Äänestyskortti mielummin. Fiiliksellä äänestäjät tippuis pois ja fiksummat sais äänestää.

Oli pakko ottaa aiemmin oikein talteen.
katso liitettä 146888

Vois kuvitella, että akka asuu Tesomalla ja varmaan on asuinpaikkansa valehdellutkin lehteen mutta toi kertoo kyllä paljon ja kaiken - valitettavasti. Mennään "omien arvojen mukaan", ts. ei seurata politiikkaa yhtään ja äänestyspäätökset tehdään niinku omat vanhemmat teki joskus Haloskan suhteen:

"On se tarja vaan nii hyvä!"
Ai jaa, mitä hyvää se on tehny?
"No onkos se tehny sitten jotaki pahaa? Se kyllä vaa hyvä on nii."
Aha, OK sitten saatana! Ootteko yhtään seurannu mitään politiikkaan tai Haloseen liittyvää?
"No kyllähä me nyt....uutisissa on ollu juttua."
Jep, siellä nimenomaan on "juttua". Kysyin, oletteko seuranneet politiikkaa? En kysynyt, oletteko katsoneet uutisia ja uutisten "juttuja".
"Mikä se nyt...emmä met ymmärrä tämmöstä."

Viime käynnillä valittivat, kun kuulemma kylillä mustat miehet riehuu, tappalee ja ovat kuulemma huijanneet useita eläkeläisiä. Meinasin käydä vaatimassa turvan kiinnipitämistä ja muistuttamassa, että TE äänestitte Halosta ja viedä samalla peilin käteen...mutta sitte lähdinkin kännäämään enkä viittiny vittuille vanhoille ihmisille. Viattomia ovat kusettamiseensa.

Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti ne vaalikoneetkin siis huijaa, kun Huhtasaari kehui olleensa kaikissa ykkönen. Ei vaan ymmärtänyt mikä eri on niiden ja galluppien välillä. 6% kannatus ei ihan korreloinut vaalikoneiden kanssa.... :D
Mistä niin päättelet että ne huijaa? Pikanen veikkaus on se, että Laura Huhtasaari edustaa suomalaisen tavantallaajan elämän arvoja. Mutta koska demokratia ei edes ole toimiva järjestelmä, niin tässä tulos. Ei naapurin mummo tai se Tesoman yh-mamma äänestä sitä joka sen asioita ajaa, se äänestää sitä jolta saa ilmaisen ämpärin.

Mulle alkaa nykyään olla aikalailla sama mihin tää meno täällä menee. Oon huomannut että ihmiset on helvetin tyhmiä otuksia. Kunnon laumaeläimiä. Ja sitä saa mitä tilaa. Minä tiedän kyllä pärjääväni, mutta moni muu vetää saatananmoista munaravia työn ja kodin välillä. Käteen jää latin latia ja ne mitä voisi jäädä, kulutetaan valtion rahoittamaan kusetukseen, eli lottoon. Sitten haaveillaan lottovoitosta joka perjantai ja kappas, ei se vaan osu. Tili on tyhjä ennen tilipäivää, kun osamaksusopparit huutaa jatkuvalla syötöllä. Sanat EFT tai osinko ei sano yhtään mitään. Sama sen väljä mulle on, mutta kusinen on tämä maa lopulta vaikka oikeasti suomea rakastan. Ihmiset vaan on typeriä.

Mun mielestä lisääntymiseen voitais asettaa ÄO-raja. Kun on typerä, ei oikeutta lisääntyä, mutta se on asia erikseen se.

Laura on voittanut ääniä perussuomalaisten puolelle, loikkarit ovat jääneet nuolemaan näppejään, sinisten tulevaisuus ei näytä hyvältä.

Samaten miten Laura on onnistunut saamaan noin paljon kannatusta vaikka ensimmäiset presidentinvaalit koskaan kertoo hieman että moni haluaa suunnan muutoksen.

Kansanedustajana vuodesta 2015 siitä kolme vuotta ensimmäiset pressan vaalit ja kolmas sija, sekä monessa kunnassa toiseksi eniten ääniä. Tämä kaikki näkyy ensi vuoden eduskuntavaaleissa.

Keskustan ehdokas jäi taakse, vaikka tosin moni kepulainen hyppäsi Niinistön taakse.

Laura olisi voittanu, jos demokratia toimisi?
Kuka lie olisi voittanut. Mistä minä sen tiedän, mutta jos yhtään epäpätevää sivistys kiinnostaa, niin on hyviä filosofeja joiden kautta voi ammentaa elämää ja uusia näkökulmia. Sieltä löytää hyviä lapsellekin sopivia esimerkkejä miksi täysi demokratia on huono ja toimimaton.

Ladies and playstations!
Sauli on presidentti. Muistetaas, millaisista kyvyistä Salen kannattajat koostuvat.

Hats off to Maki ja Kurre!

Siitä minä nautin!

Huomasin näin jälkikäteen että onko tuossa äijässä jotain samaa näköä Sipilän kanssa? (n)

Mun mielestä lisääntymiseen voitais asettaa ÄO-raja. Kun on typerä, ei oikeutta lisääntyä, mutta se on asia erikseen se.
Kyllä tässä käy vielä niin, että ihmiskunnan älykkyys laskee vaarallisen alas jossain vaiheessa, jos nykyinen meno jatkuu, että tyhmät lisääntyy ja älykkäät jättää lisääntymättä. Tämä ei tarkoita sitä, että olet tyhmä jos lisäännyt, tai että kaikki tuntemani lisääntyneet ihmiset olisivat tyhmiä, mutta tiedän toki useita tapauksia joiden en olisi ikinä toivonut jatkavan geeniperimäänsä. Nykyinen trendi näyttää siltä, että älykkäät ja hyvin menestyvät ihmiset lisääntyvät vähemmän. Ei ole aikaa lapsille ja muut asiat koetaan tärkeämmiksi. Ja sit taas sillä Tesomalla asuvalla juopolla rekkapenalla ja sen akalla on hirveä kakaralauma.

Mistä niin päättelet että ne huijaa? Pikanen veikkaus on se, että Laura Huhtasaari edustaa suomalaisen tavantallaajan elämän arvoja. Mutta koska demokratia ei edes ole toimiva järjestelmä, niin tässä tulos. Ei naapurin mummo tai se Tesoman yh-mamma äänestä sitä joka sen asioita ajaa, se äänestää sitä jolta saa ilmaisen ämpärin.

Mulle alkaa nykyään olla aikalailla sama mihin tää meno täällä menee. Oon huomannut että ihmiset on helvetin tyhmiä otuksia. Kunnon laumaeläimiä. Ja sitä saa mitä tilaa. Minä tiedän kyllä pärjääväni, mutta moni muu vetää saatananmoista munaravia työn ja kodin välillä. Käteen jää latin latia ja ne mitä voisi jäädä, kulutetaan valtion rahoittamaan kusetukseen, eli lottoon. Sitten haaveillaan lottovoitosta joka perjantai ja kappas, ei se vaan osu. Tili on tyhjä ennen tilipäivää, kun osamaksusopparit huutaa jatkuvalla syötöllä. Sanat EFT tai osinko ei sano yhtään mitään. Sama sen väljä mulle on, mutta kusinen on tämä maa lopulta vaikka oikeasti suomea rakastan. Ihmiset vaan on typeriä.

Ja ilmeisesti itse kuulut niihin, joille annetaan oikeus lisääntyä? :D Ehkä kirjoitin huonosti, mutta Huuhaasaari ei näyttänyt ymmärtävän vaalikoneiden ja galluppien eroa. Vaalikoneita voi kuka vaan lätkiä vaikka maailman tappiin, se ei vielä kerro todellisesta kannatuksesta yhtään mitään.

Ja ilmeisesti itse kuulut niihin, joille annetaan oikeus lisääntyä? :D Ehkä kirjoitin huonosti, mutta Huuhaasaari ei näyttänyt ymmärtävän vaalikoneiden ja galluppien eroa. Vaalikoneita voi kuka vaan lätkiä vaikka maailman tappiin, se ei vielä kerro todellisesta kannatuksesta yhtään mitään.
Niissä missä toi tulee ilmi, että Laura ei ymmärrä?

Alhainen älykkyys ei muistaakseni tutkitusti periydy.

Mitä tämäkin nyt tarkoittaa? Että tyhmyydellä ei ole geneettistä taustaa? Moni asia periytyy, kuten koulutus ja kouluttamattomuus. Näillä saattaa olla jotakin tekoa myäs älyllisten toimintojen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom