Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sano suoraan omia mielipiteitä. Kattoo nyt ketä sunnuntaina äänestäisi
Joo, ei tuo Niinistön kerroin 1,05 paljoa houkuttele, vaikka varma voittohan siinä olisi. Mutta noissa kaksinkamppailuissa on Haavisto-Väyrynen kohdassa Paavolla melkein pelattava ylikerroin, koska mun käsityksen mukaan miehet ovat aivan tasoissa.Noniin. Kaikki vetoa laittamaan kenestä seuraava pressa.
http://www.pokerihuone.com/fi/Sportsbetting/Odds-List.aspx?SportId=17
Haavistoa äänestää homot, naiset (se on niin ihku kun on homo, tämä on työpaikalla naisen suusta kuultua) ja ne jotka ihan vittuillakseen haluavat äänestää jotain ärsyttääkseen muita (niin kuin tää yks sankari tässä ketjussa, joka äänesti Haavistoa Suomen ummehtuneen persuilmapiirin vuoksi). Sama juttu kun Halosen kanssa, sitä kävi naiset innolla äänestämässä kun haluttiin niin tasa-arvoa. 6 vuoden päästä ilmiönä onkin sitten Jani Toivola tai joku muu naapuri.
Haavisto on varmasti ihan mukava ja hyvä tyyppi, mutta eikö hänen äänestäjien mielestä tuosta joukosta löydy muka ketään pätevämpää presidentin virkaan?
Miten ihmeessä tollasesta joku voi ottaa pulttia niin paljon että jaksaa vääntää jonkun pitkän vihasen palautteen? Jos noi uutiset olis edes jostain tärkeästä asiasta, niin olis jo toinen asia. Eli vaikka toisen ehdokkaan pääagendaa esiteltäisiin jatkuvasti ja toisen ei ollenkaan voisin ehkä ymmärtää, mutta kumpikaan noista uutisista ei mielestäni ole sellaisia että vaikuttaisivat kenenkään täysijärkisen äänestyspäätökseen.
Tosin ne täysjärkiset ovat jo pitkä aika sitten tajunneet ettei iltalehden/-sanomien sivuille edes kannata mennä.
Itsehän kirjoitin juuri palautetta iltalehden toimitukseen siitä, kuinka törkeästi yksi toimittaja käyttää iltalehden etusivua oman mielipiteensä ja ehdokkaansa hypetykseen ja samaan aikaan mustamaalaa muita ehdokkaita, tänään vuorossa Niinistö. Mielestäni on järjetöntä tuollainen 0-tason kontrolli siihen, kuinka vapaasti yksi viherfeministi saa käyttää noinkin suosittua ja näkyvää kanavaa oman ehdokkaan PR työhön..
Olen itse sanonut jo pitkän aikaa miten media on puolueellinen ja kirjoittaa ihan mitä sattuu ja täynnä vihervasureita. Kai minäkin sitten olen tinhatman
Olihan Mannerheimkin vähän homo, ettei vaan historia toistais itseään:face: