Presidentinvaalit 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Onkos Sauke Niinistö nyt ehdokkaana?

Missäs akvaariossa sä Mike oot eläny?
Liikaa vissiin myymälässä :hyper:

IsoDino sanoi:
Se on ihan sama kenellekkä äänenne annatte, Halonen sen voittaa kuitenkin.

No jos noin kaikki ajattelee niin silloinhan me taas saadan ÄRRÄvikainen presidentiksi...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Paljonkohan Pakkotoisto pystyis generoimaan ääniä kisaan jos kaikki vetäsis äänen Saukelle?
Mikäs siinä Saulissa sitten on niin ihmeellistä, että sitä pitäisi äänestää? Ei oo siis mitään vittuilua, vaan kiinnostais oikeesti tietää, ku täytän 18 just tammikuussa, ni pääsis äänestämäänki. :D Tosin en oo politiikkaa pahemmin seurannut, niin saas nähä äänestänkö ollenkaan. Tosin äänestäminen on mun mielestä enemmänkin velvollisuus kuin oikeus, ni kai sitä jotakuta on äänestettävä. Täytyy vaan ottaa vähän selvää noista ehdokkaista.
 
kodinputkimies sanoi:
haloskaa ei saatana kukaan täysi järkinen äänestä!:curs:

Eli suurin osa Suomalaisita eivät ole täysjärkisiä...
No näinhän se on...Ihmetyttää mitä Suomalaiset näkee siinä munattomassa ärrävikaisessa seta:n (oli aikoinaan) jäsenessä (enkä tarkoita munattomalla sitä ettei ole mies) jotain pressa ainesta.
Niinistö rules...
 
-Lauri- sanoi:
Mikäs siinä Saulissa sitten on niin ihmeellistä, että sitä pitäisi äänestää? Ei oo siis mitään vittuilua, vaan kiinnostais oikeesti tietää, ku täytän 18 just tammikuussa, ni pääsis äänestämäänki. :D Tosin en oo politiikkaa pahemmin seurannut, niin saas nähä äänestänkö ollenkaan. Tosin äänestäminen on mun mielestä enemmänkin velvollisuus kuin oikeus, ni kai sitä jotakuta on äänestettävä. Täytyy vaan ottaa vähän selvää noista ehdokkaista.
Niinistö on kylmänkova äijä. Tappava katse kuin Timothy Daltonilla. Mies bleidaa rullaluistimilla, pokaa parhaimman muijan talosta ja on oikeasti hyvässä hapessa. Suomea pitää edustaa kunnon sälli jos kerran kunnollisia naisia ei ehdokkaiksi saada.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=41054

Mitäs argumentteja tuo kristillisdemokraattien jäppinen on esittänyt? Onko siellä tullut perinteiset "hengelliset arvot ovat tärkeitä, tasapuolisuus kaikille, kommunismi on in, heil CCCP"?
 
Mike sanoi:
Niinistö on kylmänkova äijä. Tappava katse kuin Timothy Daltonilla. Mies bleidaa rullaluistimilla, pokaa parhaimman muijan talosta ja on oikeasti hyvässä hapessa. Suomea pitää edustaa kunnon sälli jos kerran kunnollisia naisia ei ehdokkaiksi saada.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=41054

KYLLÄ ehdottomasti.
Itseäni on se setan tyyppi häirinnyt jo kaikki nämä vuodet.Eiköhän olisi aika saada suomelle sellainen pressa jossa on otetta ja uskaltaa sanoa asioihin jotain.
Tää topicci iski nyt meikäläiseen totaalisesti.Ei sen takia että olen poliitikko vaan sen takia että olen Tarja inhoaja...
Harri Holkeri olisi kova jätkä kans.Harmi vaan ettei ole ehdokkaana...
 
Jakob sanoi:
Kertokaa miten voin äänestää, kun en asu suomessa? Saanko mä jonkun lipun himaan vai miten se menee??

Mun käsittääkseni saat lipun himaan ja käyt jossain suomen konsulaatissa äänestämässä.Eli sen maan missä asut tietysti.
korjatkaa jos olen väärässä.
 
Hummerivirta sanoi:
Onhan se. Mut tulee kyllä olemaan vähän "turhat" vaalit, oon nimittäin aika sata varma että Tarja valitaan jo ekal kierroksel.
no ei varmasti valita.viime pressan vaaleissa halonen ampas 4sijalta voittoon. tän hetken gallupeista on turha vetää hätiköityjä johtopäätöksiä.
 
Mike sanoi:
Holkeri on väsynyt vanha korppu, me tarvitaan johtaja joka tarvittaessa lyö nyrkin pöytään ja sanoo sanansa. Lipponen olis kova muuten, mutta se käy vähän hitaalla.

Holkerihan löi aikoinaan nyrkin pöytään ja sanoi toimittajalle että en anna nyt haastattelua koska juon kahvia :rock:
 
Ai niin ja sen verran omia kommentteja oion että oliha Tarja tyttö myös SETA:n puheenjohtaja vuosina 1980-1981.
Ja täältä lisää tietoa koko kansan Tarjantouhuista http://www.helsinki.fi/~eisaksso/tarja.html
Ei sillä että minulla mitään homoja ja lesboja vastaan olisi.
Mietitytää vaan aina välillä että onkohan se itsekin lesbo ja meni naimisiin vain saadakseen kohua laantumaan...
 
neutraali sanoi:
no ei varmasti valita.viime pressan vaaleissa halonen ampas 4sijalta voittoon. tän hetken gallupeista on turha vetää hätiköityjä johtopäätöksiä.

Näin on. Kyllä asetelmat vielä muuttuvat jahka alkaa jengin vaalipropaganda purra kansaan.
 
PasiP sanoi:
Mun käsittääkseni saat lipun himaan ja käyt jossain suomen konsulaatissa äänestämässä.Eli sen maan missä asut tietysti.
korjatkaa jos olen väärässä.


Ihan oikeassa olet. Äänestys tapahtuu k.o. maan Suomen konsulaatissa ja lippu tulee postissa.

Saulille lähtee täältäkin ääni, ihan oikean värisen puolueen takia.
 
Back
Ylös Bottom