Presidentinvaalit 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Liittynyt
7.12.2003
Viestejä
6 675
Vaaleihin on pari kuukautta ja presidenttipeli käy jo kuumana. Saa nähdä, millaista on meno vaalien kynnyksellä kun nyt jo ruvetaan hehkuttamaan joka paikassa ehdokkaita. Maikkarilla nähdään maanantaina klo 17.00 Prsedenttiforum, jossa on kolme pääehdokasta ja keskustelua johtamassa itse Jorma Ollila!

Mitäs on porukka mieltä tähänastisesta vaalitaistosta?
Vanhasen kampanjointi tuntuu vähän epätoivoiselta mutta kun rahaa tuntuu pääministerillä riittävän niin yritetään tehdä ainakin kaikki mahdollinen. Ehkä vois jo tajuta, ettei se voita vaaleja laittamalla sata vaalimainoksin teipattua autoa liikenteeseen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Onkos Sauke Niinistö nyt ehdokkaana?
Onhan se. Mut tulee kyllä olemaan vähän "turhat" vaalit, oon nimittäin aika sata varma että Tarja valitaan jo ekal kierroksel.
 
Mike sanoi:
Kaikki äänestämään Saukea. Koskas varsinainen kisa käydään? Laitan Saukelle bannerin siksi aikaa.

Sitten kun Sauli valitaan presidentiksi, niin lähetäpä sille pakkispipo, kai jo siitä hyvästä voi sitä pitää päässä esimerkiksi tärkeimmillä virkamatkoillaan.
 
Mitään saukkoa äänestetä vaan Timo Soinia :D Saihan Soini tässä kuuluisassa iltalehti onlinen äänestyksessä irkin kannustuksella yli 20000 ääntä..jostain syystä ei vaan äänestystä julkastu :lol2:
 
Presidentinvaalien 1. kierros pidetään 15.1.2006. Ennakkoäänestys alkaa 4.1.2006.

Jos olis rahaa niin tarjoaisin jokaiselle Saulia äänestäneelle protskupatukat!
 
Mike sanoi:
Kaikki äänestämään Saukea. Koskas varsinainen kisa käydään? Laitan Saukelle bannerin siksi aikaa.
Joku roti!
 
mxm sanoi:
Mitäs on porukka mieltä tähänastisesta vaalitaistosta?
Niinistö koittaa lapsellista vanhanaikaista eli haukkuu muut ehdokkaat ottamatta itse kantaa mihinkään. Taktiikka se on tuokin.
 
Tää on Saulin juhlaa! Työväen presidentti, siinä on mies mun makuun. Nyt on ollut politiikassa tarpeeksi noita tylsimyksiä ja haihattelijoita, Saulissa on karismaa ja Sauli tietää, miten tätä maata tulee edustaa.
 
Mike sanoi:
Voitais pitää Pakkotoiston sisäiset vaalit. Ketäs siellä tarkalleen on ehdokkaana niin katotaan miten käy. Pistetään galluppi pystyyn

Heidi Hautala, Vihreä liitto
Tarja Halonen, Suomen sosiaalidemokraattinen puolue
Bjarne Kallis, Suomen kristillisdemokraatit
Henrik Lax, Ruotsalainen kansanpuolue
Sauli Niinistö, Kansallinen Kokoomus
Timo Soini, Perusuomalaiset
Matti Vanhanen, Suomen Keskusta
 
Back
Ylös Bottom