prässi pyramidi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kosbez
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
juu oon alotellu salilla käyntiä ja nyt kysyisin et onko sellanen "pyramidi" hyvä et vetää sarjoja niin, että niin monta toistoa ku on painossa kymmeniä?

Eli jos on 100kg ni vetää 10 kertaa sit 110 kg 11 kertaa jne..
Mielestäni ihan hyvä mut onko siinä jotain huonoo?? aika paljonha siin tulee toistoi mut kuitenki?
Ite oon vetäny pari tollast ja sit yhen mis vaa puolet eli 100 kiloo ja 5 kertaa jne.. oon sit 16w

Itse tekisin pyramidin laskevana, 10x100, 8x130, 6x150, 3x200, 3x200. Aika nopsaan tollasessa pyramidissa tulee raja vastaan, ellet ota prässissä kovia rautoja, tai aloita todella alhaalta:) Jos toi 100 kilon kymppi olisi ubertiukka vikassa toistossa niin 110 kilon 11 olisi mahdoton.

juu oon alotellu salilla käyntiä ja nyt kysyisin et onko sellanen "pyramidi" hyvä et vetää sarjoja niin, että niin monta toistoa ku on painossa kymmeniä?

Eli jos on 100kg ni vetää 10 kertaa sit 110 kg 11 kertaa jne..
Mielestäni ihan hyvä mut onko siinä jotain huonoo?? aika paljonha siin tulee toistoi mut kuitenki?
Ite oon vetäny pari tollast ja sit yhen mis vaa puolet eli 100 kiloo ja 5 kertaa jne.. oon sit 16w

Siis kyllähän idea on varmasti ihan ok niinkuin missä tahansa muussa volyymireenissä,mutta mun mielest teet tosta vähän liian vaikeeta ota vaikka,joku paino millä jaksat tehä 20 toistoo ja teet sillä 10 sarjaa 10 toistolla 10x10 siis ja pidät minuutin tauot sarjojen välissä.Mutta jos haluut tehä tota mitä ehotit ni tee vaan,mutta mun mielest on aika monimutkanen idis.

joo, sopii erityisen hyvin penkkiin, 20x2,30x3...100x10 jne :lol2:
Enpä ole kuullut ikinä ja normaalisti pyramidi tehdään niin että pienemmillä pidempiä sarjoja, kasvatetaan painoja ja lopussa tehdään isolla painolla ihan lyhyt sarja. Tollasella systeemillä ei nimittäin kovin isoihin painoihin pääse. Varmaan kannattaa tehdä jotain ihan perustreeniä ennemmin tyyliin 3x10 (kolme sarjaa kymmenen toistoa jokaisessa) tai ihan mitä vaan paitsi tuollaista, ainakin useimmiten.
aloittelijan ei ihan hirveästi kannata tällaista miettiä vaan keskittyä koko vartalon tasapuoliseen treenaamiseen ja suht hyvään tekniikkaan mielellään, ei egopainoja.

juu no oon treenannu jonku verran koko kroppaa ilman painoja ja saanu aika hyviä tuloksia. kuten koulun kuntotestissä punnerruksia 49 (30 sek), leukoja 13, selkiä 150 (60 sek).

Ja eilen vedin tolla pyramidilla ja vedin 80-140 kiloo ja on tänää jalat aika hyväs jamas :hyper:

noi on lähinnä lihaskestävyystuloksia, voimaa ja lihasmassaa hakiessa kannattaa vähän isompiin painoihin pyrkiä.
:eek: 150 selkälihasliikettä 60 sekunnissa :hyper: :hyper:
jätkä vetäny kolme sekunnissa, ei ole varmaan liikettä enää silmällä erottanut
en kyllä ikimaailmassa usko tuollaista tulosta!

juu no oon treenannu jonku verran koko kroppaa ilman painoja ja saanu aika hyviä tuloksia. kuten koulun kuntotestissä punnerruksia 49 (30 sek), leukoja 13, selkiä 150 (60 sek).

Ja eilen vedin tolla pyramidilla ja vedin 80-140 kiloo ja on tänää jalat aika hyväs jamas :hyper:

Ainakaan nuo selät ei oo ollu ihan puhtaita tai siis loppuun asti vedettyjä eli kunnollisia.. ja aika hyvi noi punnerruksetkin jos rinta on lattiassa käyny, tai ainakin melkein ;)

Originally Posted by Kosbez

Ja eilen vedin tolla pyramidilla ja vedin 80-140 kiloo ja on tänää jalat aika hyväs jamas

Trolli :rock: :rock: :rock:

Sanosin että paskaa, kun kattoo tota suhdetta leuat/selät/punnerrukset :)

Ite vedin intin kuntotestissä joku 100+ selkää minuutissa, mutta leukoja meni myös sen 30+

Punnerruksissa, ja selissä etenkin, on erittäin helppo kusettaa, leuoissa ei oikeastaan mitenkään, jos suoritetta valvotaan ..

T-nationissa on artikkeli erilaisista aalloista, ihan mielenkiintoista luettavaa, hyvää tekee vissiin hermostolle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm

Aika mielenkiintoinen pyramidi idea :hyper: Itse en taida koskaa päästä tollaiseen pyramidiin, sillä tolla systeemillä joutuisin tekee parhaimmillaan 46 toisto :whip:

20v sitten kaverilla oli semmoinen idea, että hän tekee aina 10x määrän vatsalihaksia edelliseen päivään verrattuna. Aloitti 10 vatasta, teki 100 seuraavana. Ei millään uskonut että voi päivät venyä nopsaan aika pitkäksi. Homma tyssäsi päivään no. 3.

Silloin Arska ja Stalloni oli kova sana. Commando vs. Cobra, hmm....

Trolli :rock: :rock: :rock:

Sanosin että paskaa, kun kattoo tota suhdetta leuat/selät/punnerrukset :)

Ite vedin intin kuntotestissä joku 100+ selkää minuutissa, mutta leukoja meni myös sen 30+

Punnerruksissa, ja selissä etenkin, on erittäin helppo kusettaa, leuoissa ei oikeastaan mitenkään, jos suoritetta valvotaan ..

No meil riitti nois selis et napa nousee muutaman sentin ni kylhä noit selkii saa
kuhan jaksaa vetää :) luulis et intis pitäs nostaa enemmän ku koulus

Suositut

Back
Ylös Bottom