Poutiaisen nyrkkeily video

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiinnostaako pakkislaisia nähdä elävä "legenda" kehässä? Minulla on kuvattuna video jossa poutiainen näyttää taitonsa tässäkin jalossa lajissa.

Videon voin laittaa nettiin jakoon ensiviikonloppuna jos porukka on kiinnostunut sen näkemään.

Mike sanoi:
Ei varmaan kauheasti kiinnosta, ei tarvitse kaivaa miestä taas esiin. Pottu on erittäin mukava ja asiallinen kaveri irl, netissä vain vähän keekoilee. Jos siis kyse on The Poutiaisesta.
Ok. Voin minä sen jättää jakamattakin. Sama jäämies.

pakko kuitenkin kysyä että onko lahjoja enemmän nyrkkeilyyn kuin kehonrakennukseen??

Mä haluun ainakin nähä Potun kehässä.

Joidenkin asioiden on vaan parempi antaa olla....

Tällä asiattomalla vit*****lla te kyllä annatte tälle nuorelle miehelle niin paljon koston halua/näytön halua ja motivaatiota, että kun seuraavan kerran lavalle nousee, on massaa enemmän kuin Marko Savolaisella! :rock:

Niimpä taas. Täällä pakkiksella on naurunalaiseks ittensä tehnyt tietääkseni myös ainakin ant, Aku-A, gynecomastia, paistijauheliha, ja ties keitä muita..

Eipä varmaan ketään haittaisi, jos joku kaivaisi esiin vaikka jonkun edellämainitun henkilön nyrkkeilymatsin.

Mutta nyt iso Mike sanoo, että Poutiainen on oikeesti hyvä jätkä, niin kaikki seuraa perässä kuin ankanpojat emoa: "Joo antakaa nyt Poutun jo olla, blaa blaa..."

Suht aloittelevana kamppailulajien harrastajana minua itseäni ainakin jonkin verran kiinnostaisi nähdä tuo video.

amf sanoi:
Joidenkin asioiden on vaan parempi antaa olla....
Niin, netissähän ei ole mitään mielestäsi tarpeetonta kamaa, joten ei laiteta sitä sinne nytkään.

Kyllä kiitos!

Kiinnostaa nähdä, tosin ilman hirvetä mustamaalaamista ;-)

mikkomaa sanoi:
Kiinnostaako pakkislaisia nähdä elävä "legenda" kehässä? Minulla on kuvattuna video jossa poutiainen näyttää taitonsa tässäkin jalossa lajissa.

Videon voin laittaa nettiin jakoon ensiviikonloppuna jos porukka on kiinnostunut sen näkemään.

Herra on hyvä vaan! :hyper:

Tottakai videota ruutuun, Poutiainen The Punisher on kyllä jo kaikkien tunteva elävä legenda :D :evil:

Ai halutaanko! Filut jakoon vain! :hyper:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom