Poutiaisen nyrkkeily video

Status
Viestiketju on suljettu.
neutraali sanoi:
ketä vastaan se ottelee. elovaara, halme vai kenties tysonia vastaan.
toista inttikaveria vastaan. Sattu perhana poutiainen samaan komppaniin alussa niin on kaikenlaista hauskaa sattunu. Ihan mukava heppu on. Vähän jäätää vaan :D

Stailivirheellä samoja ajatuksia...

Pakkohan tuo on nähdä! Eli nettiin vaan niin että kolisee :D

Juu ei muuta kun jakoon vaan!!Viimeksihän se pääs body lehteen seikkailuillaan niin eiköhän tällä heilahda joku kamppailululaji lehti artikkeli.

Mikään muu ei eelleenkään herätä pakkiksella niin hyvin keskustelua ja kiinnostusta kuin nimi Poutiainen! Pouttu OWNS Pakkis.

Laita jakoon vaan, itsekin muinaisessa historiassa nyrkkeilyä harrastaneena olen aina kiinnostunut hyvästä nyrkkeilyviihteestä :)

Joo, tottakai jakoon vaan mukava nähdä Pouttu kehässä. :D
Feikkiedit: Sataset paukkuu. :joulu3:

totanoinnainnii...tuskin mä hirveesti menetän jos mä en tota koskaan nää,mutta jos sä sen jakoon laitat niin kyllä mä varmaan sen katson :D pistä tulemaan vaan

Laittakaa jo se viteo tänne :zzzz:

Tahtoo nähdä :rock:

Siloposki sanoi:

Väitän, että syvällä sisimmissäsi kuitenkin tahdot edes vilauksen tästä suorituksesta nähdä...

;)

nigster sanoi:
Väitän, että syvällä sisimmissäsi kuitenkin tahdot edes vilauksen tästä suorituksesta nähdä...

;)

Joo niinpä, haluan haluan. :wall:

Nyt kaikille poikapainikisojen järjestäjille vinkki. Illan superfightiksi Timo "Punisher" Poutianen vs. Seppo "Tautofonia" Saurio. Lähtisi homma kovaan nousuun.

Jakoon vaan, kiitos!
Tulee yleis-sivistykseen paha lommo, jos ei näe White Pale Warrioria nyrkkeilemässä, vaikka se olisi mahdollista.

Jep, jakoon vaan!

Pistä vaikka mailina tms. jos et haluu ite sitä uppia johonkin.

Vois kai sen kattoo, kuhan ei alkas hillitön vittuilu jälkeenpäin - mikä tietysti olisi varmaa.

Mike sanoi:
Ei varmaan kauheasti kiinnosta, ei tarvitse kaivaa miestä taas esiin. Pottu on erittäin mukava ja asiallinen kaveri irl, netissä vain vähän keekoilee. Jos siis kyse on The Poutiaisesta.

Turun kisojen jälkeen käytiin siinä kisapaikkaa vatapäätä, Hesessä hampparilla ja kukapas muu kun Poutiainenhan se tuli siihen esitelmöimään, että oli itse vuosi sitten lavalla samoissa kisoissa ja voitto tuli.

Olihan se Poutiainen ihan hyväkäytöksinen nuori mies, mutta hämmästytti kuitenkin, että kehtasi kaivaa asian esille.

Heikki722 sanoi:
Turun kisojen jälkeen käytiin siinä kisapaikkaa vatapäätä, Hesessä hampparilla ja kukapas muu kun Poutiainenhan se tuli siihen esitelmöimään, että oli itse vuosi sitten lavalla samoissa kisoissa ja voitto tuli.

Olihan se Poutiainen ihan hyväkäytöksinen nuori mies, mutta hämmästytti kuitenkin, että kehtasi kaivaa asian esille.

Olisit sanonu että no mennääs takas sinne lavalle vierekkäin :D

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom