Mulla tuo syöminen on sen puolesta helppoa, että oon tottunut syömään vähän kaikenlaista mausta huolimatta nopeasti, jotta pääsen jatkamaan oikeita touhuja. Eli olen aina ehkä enemmän syönyt elääkseni ennemmin kuin toisin päin.
Mut tällain tulee normaalisti syötyä:
Aamulla puuro, johon raejuustot sekaan. Vaihtoehtoisesti saattaa tulla syötyä myös maitorahkapirtelö tai raejuustot ananaksella. Tosin kaksi viimeistä ei kanna kovin pitkälle ja yleensä olenkin jo parin tunnin sisään syömässä ison lounaan koulun ruokalassa. (Tuo maitorahkapirtelö sisältää banaanin, vähän kaurahiutaleita, kananmunan, maitorahkan 200-250g, maitoa ja joskus pienen lorauksen öljyä. Jotkut tykkää laittaa jtn funlightia mauksi. Olenkin sitä mieltä, että blenderi kannattaa ehdottomasti hommata, mikäli sellaista ei satu vielä olemaan. Nuo pirtelöt antaa sen melkein pari tuntia peliaikaa seuraavaan ateriaan.)
Mulla on siitä etuoikeutettu asema, että tässä on noita opiskelijaruokaloita hollilla 500m sisällä jotain 3-4, niin joskus tulee syötyä kaksikin lämmintä ateriaa päivässä.
Illalla vedän salin jälkeen vielä jtn jauheliha- tai kanasettiä tummalla pastalla ja piimät tahi maidot päälle. Aika usein tulee vaan vedettyä myös maksalaatikko raejuustolla tahi jtn kaupan verilettuja salin päälle. Safkat kannattaa tosiaan tehdä mahdollisuuksien mukaan valmiiksi jääkaappiin, niin voi sitten mikrotella seuraavanakin päivänä.
Luonnollisesti kiireisempinä päivinä kannattaa olla se sheikkeri ladattuna messissä, niin saa ainakin jtn vedettyä hätävaraan, vaikka ei nuo jauhot pitkälle kanna, eikä ne nälkää karkota kunnolla.
Nyt oon itse tässä saanut painoa 2,5kk kuluessa ajallisesti fasistisen täsmällisellä syömisellä 82 kilosta 90:n kilon hujakoille. Osittain siinä on tullut lihoja takaisin kovan treenin ja hyvän ravinnon ansiosta, osa on kreasta tullutta nestettä ja läskiä on tullut myös mukavasti puskuriksi. Ota dogmiksi ylipäänsä, että syöt ainakin 3h välein. Muista myös nälkä on merkki siitä, että olet jo liian myöhään syömisen kanssa liikkeellä.
(Ruoka/välipalavinkit jäi ehkä hieman vähäiseen loppupeleissä tästä viestistä, mutta oli pakko ympätä nämä hyväksi todetut kliseet mukaan tähänkin ketjuun)