Posket punottaa niin perkuleesti

:curs: Onko kenelläkään muulla samanlaista ongelmaa? Eli varsinkin treenatessa kovaa, posket alkavat hehkua kuin jarruvalot !! Sama ongelma on välillä ihan vaan duunissakin.... Posket on tosin aika kuivat, jotain ihme rasvaa oon niihin nyt viikon laittanut, mutta se vaan tuntuu kirvelevän ja punoitus lisääntyy :nolo: Eihän se nyt ole yhtään laitaa että mua luullaan aina jokskin hiton joulutontuksi, kun posket tällee loistaa !!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs se oli se tuota mitä mainostetaan telkkarissakin. Joku apteekista saatava tuote..

"Vähentää punoitusoireita, poistaa ne jopa kokonaan"

Jos rasva kirvelee niin varmaan kanttis vaihtaa johki muuhun merkkiin. Osta jotain herkälle hipiälle suunniteltua vehettä.

Mää vaihtasin ton ainaisen punoituksen toho kalpeuteen hetkenä minä hyvänsä. Sitä kun on muutaman vuoden kuullut kuittia jos keneltäkin punoituksesta niin välillä on sellanen fiilis että seuraavan minä kyllä tapan. Mutta pääasiassa se vaan hävettää. Itellä toi punoitus häirittee lähinnä sillon kun on viukua ottamassa, parin bissen jälkeen posket on iha punaset. Mutta minkäs teet.

edit:
NP sanoi:
Mikäs se oli se tuota mitä mainostetaan telkkarissakin. Joku apteekista saatava tuote..

"Vähentää punoitusoireita, poistaa ne jopa kokonaan"
No katos pirua, toi täytyyki selvittää. Kellään tietoa tästä? Eli toimiiko oikeesti ja minkä niminen tuote?

Onko sulla couperosa iho?

Punoittaako muutenkin kuin fyysisen rasituksen yhteydessä?

Arbutin on NP:n mainitseman tuotteen nimi. Omaa kokemusta ei löydy. Couperosa iho kyllä itselläni on eikä mikään kiva kaveri varsinkaan näin talviaikaan :(

Mulla on kanssa sama ongelma, eli aina rankemman treenin jälkeen helotan kuin Naantalin aurinko...ilmeisesti johtuu osittain siitä, että pintaverisuonet laajenee ja toisilla ne ovat "lähempänä" ihoa (ts. ohut iho), liittyy myös autonomisen hermoston toimintaan ja on hyvin yksilöllistä...eli eipä sille kai juuri voi mitään...ellei sitten käytä peittäviä meikkivoiteita:D

Hei sulla on hyvin nimimerkkiin sopiva nicki! ;) Mulla on aivan sama ongelma. Aivan äärettömän noloa ja vielä hävettävämpää on se kun naama punottaa ihan älyttömästi aina. Tähän ois kyllä löydettävä lääke. Itseluottamus ja itsetunto varmaan kasvais 100 x jos sais tän hoidettua jotenkin.

Pecman sanoi:
http://www.detria.fi/web/index.php?id=11

Tuota arbutinia on ainakin mainostettu kovasti. En tiedä toimiiko.

Aa nyt muistanki. Jossain terveyslehdessä oli tosta. Tuota tais ilman reseptiä saada? Täytyis itte käydä hakemassa ja testata. Siinä lehen jutussa oli joku 50v nainen joka tuota käytti. Aluks ei ollu tehonnu koska oli laittanu sitä muistaakseni liikaa ja sit oli alkanu toimimaan kun oli laittanu ihan tipan vaan sitä. Muistaakseni vaikutus oli ollut huikea ja oireet hävinneet oikeastaan kokonaan.

"Hei sulla on hyvin nimimerkkiin sopiva nicki!" HEH :D nyt vasta ite huomasin yhteyden. Joo, itsekin olen kyllä arbutinista kuullut, mutta aineen tehokkuudesta ei ole juuri tietoa. Tietääkseni se myös kustantaa aika ruman hinnan.

Treenatessa ja treenin jälkeen punoittaa, ei muulloin. Murrosiässä pällötin aina posket punaisena milloin mistäkin syystä mutta tuo vaiva on poistunut iän myötä. Mielestäni posket on syytäkin olla punaiset treenin jälkeen, se on vain merkki siitä että harjoitus on tehonnut. :)

Mulla on acne ja siinä samalla myös punoittava iho,joten se taitaa olla sitten olla Red Alert 2.

Kannattaa varmaan ottaa selvää mistä se punoitus johtuu,ennenkuin ostelee niitä rasvoja,tai ylipäätänsä mitään.Kuulin että tuohon pintaverisuonista johtuvaan punoitukseen ei oikein ole mitään parannuskeinoja.Kuiva iho saa kans ihon punoittamaan ja siihen kannattaa sitten käyttää kosteusrasvoja,tai riippuen kuinka kuiva iho on,niin myös helokki tabletteja sisäisesti.En tiedä kuinka rajusti peset kasvosi ja millä,mutta raju pesu saattaa ärsyttää ihoa ja kosteusrasva sitten kirvellä.

Myös Roc:illa on uusi ihonhoito sarja,jossa on hyviä kosteusrasvoja herkkäihoiselle,jotka(tutkitusti)vähentää punoitusta ja ärtymystä ja sopii tosi hyvin myös acne ihoiselle.On kuullema saatu tosi hyviä tuloksia,mutta hinta on sitä luokkaa.

Täällä punastellaan kans, toi lääke vois kiinnostaa, mut ihan kuin olisin kuullu jostain että se auttaa vain jos on ne verisuonet hyvin pinnassa tai jotain.

Redalert sanoi:
"Hei sulla on hyvin nimimerkkiin sopiva nicki!" HEH :D nyt vasta ite huomasin yhteyden.

Nyt vasta minä huomasin että kirjotan ihan mitä sattuu. "nimimerkkiin sopiva nicki!" :hyper: Mitä toi tarkottaa? Ei mitään. Siis tarkotus lähinnä oli että sulla on hyvin ulkonäköön sopiva nicki. :D Ihme että tajusitte ees mitä tarkotin tolla.

Itelläkin tota punaa puskee naaman ja poskiin aika huolella. Nuorempana häiritsi aivan törkeesti. Nyt sen kanssa "on oppinut elämään" ja enkä jotain satunnaista vittuilua enää ota itteeni. Varsinkin talvella, kun tulee ulkoota sisälle, niin kyllä ne posket punoittaa vähän liikaakin ja on muutenkin semmoinen kuumotus päällä, mutta kai se on ihan terveellistä. Mitään voidetta tai rasvoja en ole ikinä tähän vaivaan laittanut, ehkä pitäisi joskus kokeilla. Naisillahan on hyvä, kun meikeillä pystyy vähän blokkaamaan tota efektiä.

Mejcäläinen olisi tyytyväinen, mikäli kävisi edes niin, että koko naama punoittaisi, mutta ei... Siisti valkoinen kolmio muodostuu nenän ja suupielien muotoja mukaillen ja silmien aluset pysyvät vaaleina, mutta loput poskista ja lähialueista punottavatkin sitten kunnolla... :rock:

Eipä sillä, olen huomannut että nestehukan aikana tuo tulee erikoisselvästi esiin. Eli vettä koneeseen vaan.

Opossumi sanoi:
Mejcäläinen olisi tyytyväinen, mikäli kävisi edes niin, että koko naama punoittaisi, mutta ei... Siisti valkoinen kolmio muodostuu nenän ja suupielien muotoja mukaillen ja silmien aluset pysyvät vaaleina, mutta loput poskista ja lähialueista punottavatkin sitten kunnolla... :rock:

Miten toi kuulostaa niin tutulta. Näyttää siltä ihan kun ois solkassa nukkunu vahingossa 12 tuntia putkeen ja siellä ne semmoset munanpuolikkaat silmillä naama palanu. Silmänympärykset hohtaa valkosena kun lumi ja muu naama ihan mansikkana. :jahas:

Jep..ite punastelen kovasti..vaikka ei ois mitään punasteltavaa..välillä rassaa,ku tuntuu kuinka poskia alkaa kuumottaa.Tosin tää taitaa olla eri "vaiva"...öö..kai..viimeks baarissa nainen ;) sanoi"IIIHANAN punaiset posket" ja hiplas mun poksii...oi voi..

Eli jotain hyötyykin :lol2:

Kyllä siihen löytyy "lääke", joka ainakin helpottaa asiaa. Iholaserilla, usein Photoderm, saadaan tuhottua pinnallisia verisuonia. Syvemmällekin päästään riippuen, mitä aallonpituutta käytetään, mutta ei toimi yhtä hyvin kuin pinnallisten suonien aiheuttamaan jatkuvaan punoitukseen. Couperosa, joka näkyy sellasena pienenä suoniverkkona, saadaan käsittääkseni aina poistettua. Ainoa riski operaatiossa on, että se ei toimi. Lekuri osaa aika hyvin jo ennen toimpenpidettä ennustaa tuloksen nähtyään ekaks potilaan pärstän. Töölön Mehiläisessä Hannu-Pekka Happonen ja Matti Kartamaa tekee tarvittavat toimenpiteet vastaanoton yhteydessä. Hinta pyörii jossain 250 € paikkeilla. Voi olla, että hoitokertoja tulee useampikin, jos vaan tarvii ja rahaa riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom