Posket punottaa niin perkuleesti

Couperosa iho

Siis onko Couperosa iho kyseessä vain silloin kun poskien pinnalla näkyy verisuonia..? mulla ei ainakaan näy, ne vain ovat punaiset. Tässä tapauksessa sitten ei arbutinkaan auttaisi..? Onko kukaan muuten koskaan edes kokeillut kyseistä tuotetta, tai meinaako kokeilla? Jostain luin että Salvial niminen tuote tehoaisi punaisiin poskiin ja olisi hinnaltaa myös paljon siedettävämpi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Redalert sanoi:
Siis onko Couperosa iho kyseessä vain silloin kun poskien pinnalla näkyy verisuonia..? mulla ei ainakaan näy, ne vain ovat punaiset. Tässä tapauksessa sitten ei arbutinkaan auttaisi..? Onko kukaan muuten koskaan edes kokeillut kyseistä tuotetta, tai meinaako kokeilla? Jostain luin että Salvial niminen tuote tehoaisi punaisiin poskiin ja olisi hinnaltaa myös paljon siedettävämpi

On. Jos muuten vaan punottaa, niin silloin ilmeisesti on vain voimakas pintaverenkierto tms. Salvia on yrtti, jota saa apteekista tippoina (laitetaan siis esim. kuumaan veteen ja juodaan), ja se (joidenkin mukaan) auttaa liikahikoiluun ja "kuumotukseen". Itse en ole sitä kokeillut.

Itsellä tuli roaccutan-kuurin jälkeen välillä hirveät kuumotukset ja punotukset. Tuntuu kyllä että se on vähentynyt nyt kun aikaa kuurista on kulunut. Mutta kuitenkin vieläkin joskus kuumottaa (ja punottaa vähän) selkesti enemmän kuin mitä ennen kuuria. Ja tässä näin off-topic-neuvona: Eli jos on taipumusta punotukseen ja kuumotukseen, niin kannattaa miettiä kaksi kertaa jos on alottamassa roaccutan-kuuria. Itseähän ei nyt oikeastaan haittaa vaikka joskus vähän posket punottaisikin, mutta tietenkin joitakin se voi häiritä, varsinkin jos oikein voimakkaasti punottaa.

Brad sanoi:
...Ja tässä näin off-topic-neuvona: Eli jos on taipumusta punotukseen ja kuumotukseen, niin kannattaa miettiä kaksi kertaa jos on alottamassa roaccutan-kuuria. Itseähän ei nyt oikeastaan haittaa vaikka joskus vähän posket punottaisikin, mutta tietenkin joitakin se voi häiritä, varsinkin jos oikein voimakkaasti punottaa.
Mulla on aina semmonen pieni punotus päällä ja alkaapi pitemmän päälle jo syömään miestä. Tässä oonkin jo miettiny, että lähtis käymään ihotautien lääkärillä jos se osais sanoa jotain. Kertokaapa kokemuksia näistä eri aineista jos ootte kokeillu.

Mulle ei ainakaan Arbutin tehnyt muuta kuin loven lompakkoon. Se, että posket hehkuu fyysisessä rasituksessa, saunan jälkeen, ulkoa sisään tullessa, aurinkoisena päivänä, ensimmäisestä alkoholi tipasta lähtien, kuumaa juomaa juodessa etc. eli siis lähes tulkoon aina. Ainut mikä auttaa on Joe Blascon meikkivoide :) Mutta sama punoitus tulee yleensä kaulalle ja decolté alueelle, niitä ei tietty peitä muu kuin vaatteet. Herkkähipiäinen kun olen. Nuorempana se häiritsi mutta ei enää kun on :wanha:

Itelläni on semmonen ongelma, että posket punoittavat kokoajan. Aina ja ihan missä vaan. Iho on jotenkin todella ohut, koska kun vetää hymyn äärimmilleen, iho on ihan normaalin värinen. Onko kellään samanlaista ongelmaa tai mitään ratkaisua tähän? Jostain luin että aurinko/uv-säteily paksuntaisi ihoa.

Perkele taas se puhkesi "kukkaan" Oltiinhan sitä jo 4vk kuivilla.

Tämän vuoden alussa meni vasen poski aivan punaiseksi ja oikea poski pikkaisen. Ekaan puoleen viikkoon en oikeastaan tehnyt mitään..sitten alkoi häiritsemään punaisuus, joten pistin jotain rasvaa. Tätä käytin pari päivää vaikka kirveli aivan saatanasti aina laitoin jälkeen ja posket olivat kuin tontun pipo. Tämän jälkeen testasin Erisan kosteuttavaa kasvovoidetta ja viikossa lähti sitten punaisuus pois.

Eilen olin moottorikelkkailemassa ja illalla kun palattiin talolle, niin johan taas vasen poski ihan punainen verrattuna muuhun kasvoihin. Johtuisiko poskien jäätymisestä? Ei tuntunut kyllä, että olisi jäätynyt. Posket ovat myös aivan kuivat, kun ne ovat punaiset. Mielestäni ekalla kerralla posket eivät olleet jäätyneet.

Nyt oon sit taas sivellyt tämän päivän tuota Erisania ja kokoaika kykin peilin edessä, että joko lähtisi pois :D kaipa näissä taas pari päivää menee ://

Ärsyttää kyllä pirusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom