Deleted member 122304
Ja nyt alona se arska videolle! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyviä haastatteluja, joita on ollut mukava katsoa ja kuunnella. Suurin osa on tullut jo katsottua ja hyvää työtähän nämä kaikki ovat olleet.
Ehkä voisi pienen muutoksen tehdä siihen "kuvaile kolmella sanalla henkilöitä X", koska se menee usein vähän sekoiluksi, lyhyessä ajassa on hankalaa tiivistää henkilöitä tuolla tavalla. Vapaasti kertomalla tulee enemmän sisältöä ja mielenkiintoisia yksityiskohtia, eli mielestäni olisi parempi jos tuossa kysyttäisiin tyyliin "kuvaile omin sanoin seuraavia henkilöitä?" mitä tulee mieleen henkilöistä X? tjsp.
Ja nyt alona se arska videolle! :D
Positiivista:
- Todella hyvät haastateltavat. Saanut tosi hyvin ihan kärkinimiä osallistumaan.
- Haastattelujen kesto, ei mitään 5 kysymystä ja out.
- Mun mielestä on saanut haastateltavat "rentoutumaan", eikä ole olut sellasta jäykkää tunnelmaa, ja on tullut samalla myös paremmat vastaukset.
- Hyvät kysymykset.
- Haastattelijan miellyttävä ulkonäkö. :D
En nyt äkkiseltään keksi mitään negatiivista.
Ai että tota ACE settiä odotetaan hurjasti! Kaikkea parasta sinne kuvauksiin!
En ole menossa, mutta keksittiin toinen idea Alonan kanssa. Mä en jaksa sitä paskamyrskyä mitä mun videosta tulisi. Oon sen tajunnut tässä muutaman vuoden aikana, että paskaa puhumalla olis paljon helpompaa. Oon vähän turhan yltiörehellinen, eikä siitä seuraa yhtään mitään hyvää. Parempi olis puhua ummet lammet paskaa tai olla hiljaa. Niin en mä tiedä mitä siitä haastiksesta tulis kun en oikein osaa paskaa jauhaa.Koskas Mike menet Alonan sohvalle? Kyselty ilmeiseti on?
Pieni hauska havainto tästä boogien haastiksesta. Eli tubenkin kommenteissa puhuttiin kuinka kaveri ei käytä r kirjainta vissiin koko haastattelun aikana. Aika suoritus :D