Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyviä haastatteluja, joita on ollut mukava katsoa ja kuunnella. Suurin osa on tullut jo katsottua ja hyvää työtähän nämä kaikki ovat olleet.

Ehkä voisi pienen muutoksen tehdä siihen "kuvaile kolmella sanalla henkilöitä X", koska se menee usein vähän sekoiluksi, lyhyessä ajassa on hankalaa tiivistää henkilöitä tuolla tavalla. Vapaasti kertomalla tulee enemmän sisältöä ja mielenkiintoisia yksityiskohtia, eli mielestäni olisi parempi jos tuossa kysyttäisiin tyyliin "kuvaile omin sanoin seuraavia henkilöitä?" mitä tulee mieleen henkilöistä X? tjsp.

Kiitos erittäin rakentavasta palautteesta. Tämä on ollut yleisöltä tullut kysymys, joka on tullut hyvin usein katsojilta. Katsotaan mitä muutosta tähän voisi keksiä :)
 
Ja nyt alona se arska videolle! :D

No joo, sitäkin yritän. Olen varmasti jo 10 mailia lähettänyt joka paikkaan.. mutta aika hiljaista.. :( Järjestäjiltä sain kyllä vastauksia, joten katsotaan miten käy. Arnoldin haastattelu on mun kaikista suurin tavoite minkä aion joku päivä toteuttaa, mutta koska se onnistuu, sitä en vielä tiedä.
 
Positiivista:

- Todella hyvät haastateltavat. Saanut tosi hyvin ihan kärkinimiä osallistumaan.
- Haastattelujen kesto, ei mitään 5 kysymystä ja out.
- Mun mielestä on saanut haastateltavat "rentoutumaan", eikä ole olut sellasta jäykkää tunnelmaa, ja on tullut samalla myös paremmat vastaukset.
- Hyvät kysymykset.
- Haastattelijan miellyttävä ulkonäkö. :D

En nyt äkkiseltään keksi mitään negatiivista.

Kiitos paljon! :)
 
Ilja Kovaltšuk vois olla hyvä lämmittely Arskaa varten vaikka ei ehkä ihan bodykansaa niin kiinnosta. Venäjän kielellä vois saada houkuteltua kun on Jokerit-pelissä Suomessa :)
 
Ai että tota ACE settiä odotetaan hurjasti! Kaikkea parasta sinne kuvauksiin!
 
Alona taitaisi olla Syltty helpompi saada haastatteluun, kuin Arska. Syltty siviilissäkin paljon mukavempi,rennompi, puheliaampi faneille kuin Arska.
 
Seuraava AlonaTV:n vieras on Suomen kovin kokki eli Tomi Björck, Mitä sinä haluaisit häneltä kysyä ? Alona ottaa kysymyksiä vastaan :)

11374005_1638660616413238_2068585255_n.jpg
 
Hohhoijjaa.. vieraana voisi ihan yhtä hyvin olla Sukulan Jyrki. 5cm pienempi hanska ja tatskat puuttuu.

Varmasti ihan symppis kaveri ja kaikkea tämä Björk, mutta jossain vauva.fi palstoilla nämä.

Kohta pakkiksella katsellaan Piritta Hagmanin Poseland haastista ja vaikkei Piritassakaan mitään vikaa ole niin ollaanhan siinä vaiheessa jo aika kaukana bodauksesta.
 
bodauksessa ravinto tärkeä joten siihen sopiva vieras ja varmaan paremmassa kunnossa kuin suurin osa pakkislaisista :D

(humor)
 
Tuo näkökulma kävi mielessä, mutta luvassa tuskin on mitään tunnin monologia bodarin ruokavaliosta vaan haastattelu tullee keskittymään pitkälti itse henkilöön ja hänen ravintoloihin ja tv-ohjelmiin.
 
Pieni hauska havainto tästä boogien haastiksesta. Eli tubenkin kommenteissa puhuttiin kuinka kaveri ei käytä r kirjainta vissiin koko haastattelun aikana. Aika suoritus :D

 
Koskas Mike menet Alonan sohvalle? Kyselty ilmeiseti on?
En ole menossa, mutta keksittiin toinen idea Alonan kanssa. Mä en jaksa sitä paskamyrskyä mitä mun videosta tulisi. Oon sen tajunnut tässä muutaman vuoden aikana, että paskaa puhumalla olis paljon helpompaa. Oon vähän turhan yltiörehellinen, eikä siitä seuraa yhtään mitään hyvää. Parempi olis puhua ummet lammet paskaa tai olla hiljaa. Niin en mä tiedä mitä siitä haastiksesta tulis kun en oikein osaa paskaa jauhaa.
 
Viimeksi muokattu:
Häiritsevää kyllä, kun alkaa kuuntelemaan R-kirjaimen välttelyä. Jos ei suomesta löydy sopivaa sanaa, niin sitten mennään englannin puolelle, kuten sanalla champion. Minun puolesta vältelköön, toivottavasti se ei tuota hänelle vaivaa. Hetihän se on riskipeliä, jos joku menee nimeämään lapsensa R-kirjaimen sisältävällä nimellä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom