Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävinpä tuossa lukemassa hieman Alonan blogia ja oli pakko kopioida sieltä seuraava katkelma tänne:

"...jossa tsekataan myös minun sen hetkinen kunto. Minulla ei ole ongelmaa näyttää sitä kaikille, koska se miltä näytän, ei määritä minua ihmisenä. Kolmen lapsen äitinä ja yrittäjänä olen erittäin ylpeä itsestäni ja sitä tosiasiaa, muutama lisäkilo ei tule muuttamaan. Toivon, että ihmiset oppisivat arvostamaan ja rakastamaan itseään ja sitä mitä ovat, eikä sitä miltä näyttävät."

Helvetin hienosti sanottu, ja aamen! Tsemppiä Alonalle, tulet varmasti pääsemään tavoitteisiisi! :)
 
Hanna Saario olisi mielenkiintoinen vieras. Lahjakas, menestynyt mimmi kovalla asenteella ja lisäksi vaikuttaa mukavan symppikseltä. Soisi olevan enemmän pöhinää hänen ympärillään.
 
Löytyyköhän Suomen body-scenestä enää nimiä, kun tuntuu että kaikki on jo heitetty ilmoille. :)

Mutta ehdottomasti olisi hienoa nähdä Mike haastattelussa.
 
Näillä Savolaisen kanssa samalla ammattilaiskisalavalla olleilla JP Pulkkisella ja Hokkasen Jussilla voisi olla kanssa kiinnostavia juttuja suomen bodailuhistoriasta. KP Ourama olisi myös kiinnostava.
 
Löytyyköhän Suomen body-scenestä enää nimiä, kun tuntuu että kaikki on jo heitetty ilmoille. :)

Mutta ehdottomasti olisi hienoa nähdä Mike haastattelussa.
En ole menossa, en jaksa sitä paskan määrää mitä siitäkin tulee. Parempi mieli kun ei mene laisinkaan. Alona on kyllä kysynyt, kiitoksia hänelle siitä. Olen kykenemätön puhumaan paskaa, joten mun suoria sanoja ja niiden takanaseisomista ei vain pystytä hyväksymään tai sulattamaan. Mä en jaksa semmoista vitun perseennuolentaa joka suuntaan.
 
1. Aki Mähönen
2. KP Ourama
3. Riku Kiri
4. Jouni Virtamo
5. Sami Sundvik / Jaakko Halmetoja / Mikko "Doc" Paunonen

Kiitoksia vaan Alonalle jo etukäteen!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom