Porvoon salit, kenelläkään kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt näyttää elämäntilanne siltä että ensi vuoden alusta lähtien asutaan seuraavat 3.5 vuotta Porvoossa.

Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä Porvoon saleista? Että mikä olisi hinnaltaan ja laadultaan ok. Mitään ihmeellistä ei salilla tarvii olla, pääasia että levypainoja ja käsipainoja riittää jne..

Kokonhallilta löytyy perusvarustusta, tosin hieman vanhempaa sellaista. Jotain uutta on kyllä viimeisen vuoden aikana hankittu. Vuosikortti muistaakseni 100€. Samantyylinen, mutta huonommin varusteltu mesta on Urheiluhallin sali ja vuosimaksu sama.

Kuntoklubi taasen on hyvin varusteltu ja luulenpa käsipainojenkin riittävän aika pitkälle. Kuukausikortti salille jotain 38e luokkaa. Ei jäsenyyssali.

Sitten on vielä Kuntokeskus Verde joka on CMS-ketjuun kuuluva vähän fiinimpi paikka. Sinne en itse menisi vaikka maksettais.
Kuntoklubia tai Kokonhallia suosittelisin.

She Devil sanoi:
Kokonhallilta löytyy perusvarustusta, tosin hieman vanhempaa sellaista. Jotain uutta on kyllä viimeisen vuoden aikana hankittu. Vuosikortti muistaakseni 100?. Samantyylinen, mutta huonommin varusteltu mesta on Urheiluhallin sali ja vuosimaksu sama.

Kuntoklubi taasen on hyvin varusteltu ja luulenpa käsipainojenkin riittävän aika pitkälle. Kuukausikortti salille jotain 38e luokkaa. Ei jäsenyyssali.

Sitten on vielä Kuntokeskus Verde joka on CMS-ketjuun kuuluva vähän fiinimpi paikka. Sinne en itse menisi vaikka maksettais.
Kuntoklubia tai Kokonhallia suosittelisin.

Kiitti vastauksesta. Tosiaan ton Verden kotisivuja katselin netistä ja aika nopeesti tulin siihen päätökseen ettei ole mua varten tehty se sali. :jahas:

Kuntoklubin nettisivut näytti ihan lupaavalle, ja hintakin opiskelijalta vielä ihan kohtalainen. Täytyy kai myös tuolla Kokonhallilla käydä sitten tarkistamassa paikka. Varmaankin noiden Kuntoklubin ja Kokonhallin välillä aika paljon ratkaisee se jos jompikumpi on kohtuullisen matkan päästä asunnosta. Ilmeisesti Näsin kaupunginosaan muutan, tai jonnekin sinnepäin kun koulu on sielläpäin. Ei kai tässä muuta kun kartasta osotteita etsimään..

Jos Näsiin muutat niin silloin Kokonhalli on tosi lähellä.
Mutta Näsistä ei ole pitkä matka kaupunkiin ja Kuntoklubi sijaitsee ihan keskustassa, saa samalla alkulämmön kun käpsyttelee tai hölkkää kaupunkiin ;)

Itse treenailen Kuntoklubilla (sitä ennen pari vuotta Kokonhallilla) ja olen ollut tosi tyytyväinen kun vaihdoin salia. Kuntoklubilla monipuolisempi varustelu jolloin treeneihin saa paljon vaihtelua :)

Kenelläkään nykypäivän kokemuksia tuosta Porvoon Verdestä? Lähinnä kiinnostaisi minkälainen kuntosali/minkälaista porukkaa siellä käy? Ainut paikka missä lapsiparkki, sillekkin olisi käyttöä....

Ite käyn Porvoon kuntoklubilla hyvä sali juuri uusiutuneet laitteet, levypainot ja käsipainot 180e 6kk ja opiskelioille halvempi

Nostelenpas hitusen.

Tuli muutettua porvooseen ja nyt olisi kuntosali kiikarissa. Minkäslaisia saleja sielä tätä nykyä on? Suositteluja perus kuntosalitreeniin? Ahdistusta aiheuttaa sadat ihmiset ängettynä samalle salille, että onko rauhallisempia kuntosaleja alueella?

Terve, minä ajattelin ruveta kohta porvoolaiseksi. Onko tietoa, mitä Kokonhalli pitää sisällään? Se olisi logistisesti kätevällä paikalla ja kotisivujen esittely "Painnonnostoa ja voimaharjoittelua" kuulostaa lupaavalta, mutta mitään konkreettista tietoa tai kuvia tuntuu olevan heikosti tarjolla.

Muistakin saleista otetaan vinkkejä, vaatimuksiksi riittää lähinnä että pystyy vetämään, kyykkäämään ja penkkaamaan sekä, eniten salivaihtoehtoja karsivana tekijänä, tiputtelemaan painoja rinnallevedoista ja suorilta.

Terve, minä ajattelin ruveta kohta porvoolaiseksi. Onko tietoa, mitä Kokonhalli pitää sisällään? Se olisi logistisesti kätevällä paikalla ja kotisivujen esittely "Painnonnostoa ja voimaharjoittelua" kuulostaa lupaavalta, mutta mitään konkreettista tietoa tai kuvia tuntuu olevan heikosti tarjolla.

Muistakin saleista otetaan vinkkejä, vaatimuksiksi riittää lähinnä että pystyy vetämään, kyykkäämään ja penkkaamaan sekä, eniten salivaihtoehtoja karsivana tekijänä, tiputtelemaan painoja rinnallevedoista ja suorilta.
PTV GYM

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän mitä hakee.
Kokonhalli jos tykkää voimannostoa/painonnostoa ja ei haittaa vanhat laitteet. Välil ruuhkaa.
Kuntoklubi ihan hyvä, verdestä tykkäsin. Molemmissa sauna.
Ptv gym sit vielä.
Kaikissa puolensa ja puutteensa, kannattaa kiertää kaikki läpi.

Suositut

Back
Ylös Bottom