Porukan rinnallevetomaksimit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hjjtt
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus vetäsin 75kg suht tiukkana raakana rinnalle. Oma paino oli tuolloin joku 70kg.

jos toi 175kg veto 63kg painolla on totta niin.. sitten pitää jo oikeasti todeta että kyllä ne lahjakkuudet on jossain muualla kun kisoissa!!

oma rive 190kg ja paino on 85kg.. tosin uskon että vois kisassa mennä enemmän mutta kun on niin onneton ylöstyöntäjä niin ei pääse ikkään kokeileen :)

120 rinnalle oman ruhon painaessa 83. Kesää mennessä tulosta kympillä ylös ja omaa painoa samanverran alas - mutta sitä odotellessä...

70kg on tullu rinnalle 3kk sitten. Nyt saattas olla jonku 75-80 paikka.

Ikää 15, Treeniä vuos takana ja mitat: 63kg/165cm

Pientä päivittelyä: 140 kiloa raakana, 150 kyykystä.

Tässä on jo melko hyvät suhteet nuissa liikkeissä! :D

Ite sain 14v 100kg mutta en oo sen jälkeen kokeillu ku tuota 100 satunnaisesti jos on sattunu tangossa oleen sen verran :) Hiukan vaan tekniikka kusee ku välillä sitä ei saa ees nostettua ja välillä sen repii tonne otan korkeuteen ja laskee kivasti rinnalle :D

Kun maasta kiskasen rinnanpäälle niin menee 45kg taitaa mennä 50 kg en oo koittanu pariin viikkoon. Ikää 14. Eipä oo tämäkään huipputulos :D

Raakana tasan sata kiloa. Allemenolla oon tehnyt parhaimmillani 90 kg:lla jonkun kolmosen, mutten oo ykköstä kokeillut. Lienee siinä satasen tuntumassa molemmilla tyyleillä, siis.

...niin ja ysikympin hujakoilla paino oli, kun tuon satkun vedin. Kun saisi vielä tämän vuoden puolella saman raudan työnnettyä suorille käsille, niin olisin tyytyväinen.

Hurjia tuloksia teillä :)

Mä itse aloin muutama viikko sitten tekemään rinnallevetoa lämmittelyksi. Tällä hetkellä menee 45 kiloa ja sillä 5-7 toistoa.
Oon kyllä tähänkin ihan tyytyväinen kun naisten en ole ainakaan omalla salilla koskaan edes nähnyt tekevän rinnallevetoa.
Ihan loistava liike, ehdottomasti lemppari tällä hetkellä.

Kyllä tuosta kuitenkin kai olisi varaa parantaa koska sjmv ennätys on 102,50 ja omapaino 60 kilon tienoilla.
Penkistä ei vielä omaa painoa nouse, mutta 55 kilolla saan 3 toistoa. Vähän näin vertailupohjaksi :)

Back
Ylös Bottom