Porilaiset Huomio!!!

Ikä
46
No nyt on sitten perustettu Poriin seura, joka keskittyy kehonrakennus-,bodyfitness- ja fitness-lajeihin! :hyper:
Myös muut voimailulajien harrastajat/kilpailijat ovat tervetulleita liittymään seuraan,mutta pääpaino on kehonrakennus-,bodyfitness- ja fitness-lajeissa.

Perustamiskokous on pidetty ja rekisteröitymisilmoitus patentti-ja rekisterihallitukselle jätetty syyskuussa,käsittely valitettavasti vain kestää vähintään vuoden loppuun. :curs:
Seuran toiminta on kuitenkin jo alkanut; nimi on päätetty ja seura kantaa nimeä Muscle Factory Bodybuilding Club Pori ry. Olemme olleet myös yhteydessä muutamiin sponsoroimisestamme kiinnostuneisiin yrityksiin.

Jäsenmaksut on päätetty perustamiskokouksessa. Jäsenmaksu on 40€/vuosi ja kannattajajäsenmaksu on 20€/vuosi. Jäsenmaksuista saadut tulot käytetään ensisijaisesti Suomen Kehonrakennusliitto ry:n ja Suomen Fitnessliitto ry:n jäsenseuramaksuihin.

Lisää infoa sitten kun patentti- ja rekisterihallitus on antanut päätöksensä ja seura on lisätty yhdistysrekisteriin.

Annan mielelläni lisätietoa asiasta kiinnostuneille,kysymykset voi pistää pakkikseen tai sitten suoraan mun sähköpostiin: samp1978@hotmail.com

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko ihan oma idea?Vai lameroiks sen mun jutuista,kun aiemmin tänä vuonna puhuin täällä asiasta?Ei se silti mua haittaa,ei nyt olis aikaakaan moiseen.

Mitä toi seuran nimi on muuten Suomeksi?:)

Ville1Suuri sanoi:
Oliko ihan oma idea?Vai lameroiks sen mun jutuista,kun aiemmin tänä vuonna puhuin täällä asiasta?Ei se silti mua haittaa,ei nyt olis aikaakaan moiseen.

Mitä toi seuran nimi on muuten Suomeksi?:)

Juu on ihan oma idea ollu rakenteilla jo siitä asti ku Muscle Factory ry. lopetettiin! Nyt vaan oli hyvä aika perustaa kun Porissa ei ole seuraa ja itse menossa noviisien raskaaseen ens vuonna.

Jaa,oon muuten kuullutkin sun kisatavoitteista.Taisit aikanaan olla musclessa töissä ja nyttemmin treenaat porihallilla.Sekotin eka sun nimimerkin yhteen toiseen heppuun.Mikäs on massakauden paino ja rasvat?Vai onko salaisuus?Entäs voimapuoli?

Ville1Suuri sanoi:
Jaa,oon muuten kuullutkin sun kisatavoitteista.Taisit aikanaan olla musclessa töissä ja nyttemmin treenaat porihallilla.Sekotin eka sun nimimerkin yhteen toiseen heppuun.Mikäs on massakauden paino ja rasvat?Vai onko salaisuus?Entäs voimapuoli?

Jees olin siinä töis sen viisi vuotta kaitsun kanssa,ja treenaan nykyään porihallilla.Massakausi on vielä kesken paino nyt 120.4kg,rasvat joku 12-13% mut kuten sanottu massakausi on vielä kesken,tarkoitus olis saada lavakunto siihen 120kg,saas nähdä kuinka käy.Voimat riippuu vähän miten mitataan,penkki on aina ollu huono,tekniikka kusee,polvet ei kestä kyykkyä,mut jos perusliikkeet paitsi kyykky niin penkki 190 ilman paitaa,veto 290 ilman trikoita,hack-kyykky 10 toistoa 450kg normaali kyykkyä en oo kokeillu vähään aikaan noitte polvien takia

Jaa että lavakunto 120kg???Mene suoraan Mr.Olympiaan.Jos oikein muistan,et saa penkistä ilman paitaa edes 160kg.Eikä tämä ole vittuilua.Ollaan muistaakseni treenattu samalla salilla.Tai tiedä sitä,voihan sulla olla joku "taikatemppu" hiassa.Jokatapauksessa tsemppiä,lavalle kun pääset,se on jo vitun kova saavutus.Mutta IMO unohda noi 120kg lavahöpinät.

Ville1Suuri sanoi:
Jaa että lavakunto 120kg???Mene suoraan Mr.Olympiaan.Jos oikein muistan,et saa penkistä ilman paitaa edes 160kg.Eikä tämä ole vittuilua.Ollaan muistaakseni treenattu samalla salilla.Tai tiedä sitä,voihan sulla olla joku "taikatemppu" hiassa.Jokatapauksessa tsemppiä,lavalle kun pääset,se on jo vitun kova saavutus.Mutta IMO unohda noi 120kg lavahöpinät.

Olen kyllä jo ottanut paidan kanssa muskelissa 185kg vuonna 2003,mutta ku viimeksi olet mut penkkaamassa nähnyt niin olen saanu just sen 160 ilman paitaa,eiköhän sieltä jokunen todistajakin löydy(silvennoinen,uppa,kleemola,paikalla oli jopa vanha työkaverisi viljo).Paino oli sillo 106kg ja nyt 120kg...mutta ilmeisesti tiedät paremmin kuin ketään muu nämä asiat,ja mitä siihen lavakuntoon tulee niin rasvaprossa laskenu 4% ja paino noussu koko ajan! Tähdättävä on kumminkin niin lähelle sitä 120 kuin mahdollista tällä pituudella,en välttämättä pääse siihen mutta yritettävä kumminkin on! Ja tohon Mr.Olympia kommentiin kyllä sunkin pitäis tietää noinkin "kokeneena" kehonrakentajana että mun pitäis tällä pituudella painaa vähintää 150kg että voisin pärjät siellä!!!!

Asia on jo lähteny rönsyilemään tarpeeksi,tää thread oli tarkoitettu tohon seuran asiaan ei mun tai kenenkään muun vertailuun,mun kunnon saa tulla tarkastamaan porihallille ihan koska vaan jos se noin paljon kiinnostaa,mutta jätetään tää thread seuraa koskeville kysymyksille.Kiitos!!

Oliko se muuten umpisuoli vai mikä, kun muutama viikko sit kävit siellä polilla . .? Tai no, ei varmaan ainakaan mitään kauheen vakavaa ku paino on vieläkin tollanen . . :)

edit: no joo, meni vieläkin ohi aiheesta :nolo:

teggiz83 sanoi:
Oliko se muuten umpisuoli vai mikä, kun muutama viikko sit kävit siellä polilla . .? Tai no, ei varmaan ainakaan mitään kauheen vakavaa ku paino on vieläkin tollanen . . :)

edit: no joo, meni vieläkin ohi aiheesta :nolo:

No ei löytyny mitään vikaa,paino ei mulla laskenu juuri ollenkaan ku sain syötyä kunnolla koko ajan! Ilmeisesti se oli paksusuolen imusolmukkeen tulehdus...

Mites muuten se uusi seura jakselee?
Onko paljon porukkaa mukana? Ketään mahdollisia kisaajia?

Ville: Taisi Sämpyltä mennä polvi sököksi joten tuskin kisaa syksyllä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom